Booster vaccinatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 17:48

Mijn code is binnen *\o/*

Polly
Moderator Algemeen

Re: Booster vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:16

Pijnlijke oksel herken ik ook, 1.5 dag koorts gehad en nu verkouden

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:21

Polly schreef:

Vervelend die oksel, maar ik neem aan dat dit vanzelf wegtrekt? Koorts geen idee, maar voel me niet ziek dus kan het me niet voorstellen. Wel verkouden, maar dat ben ik al ruim 1,5 week (wel negatief getest) en ik heb het idee dat veel uren met een mondkapje op dat herstel ook wat in de weg staat.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-21 18:38

Zebrastreep schreef:
Mijn code is binnen *\o/*

Top!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:44

Vayo schreef:
Polly schreef:

Vervelend die oksel, maar ik neem aan dat dit vanzelf wegtrekt? Koorts geen idee, maar voel me niet ziek dus kan het me niet voorstellen. Wel verkouden, maar dat ben ik al ruim 1,5 week (wel negatief getest) en ik heb het idee dat veel uren met een mondkapje op dat herstel ook wat in de weg staat.

Ik ga ervan uit dat het weer wegtrekt.
Heb koorts gehad tot 40 gister, hele middag en avond ijskoud op de bank gelegen. Tegen middernacht kreeg ik het bloedheet en zakte m'n temp.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:49

Zebrastreep wachtlijst code of code om afspraak te maken?

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:53

Polly schreef:
Ik ga ervan uit dat het weer wegtrekt.
Heb koorts gehad tot 40 gister, hele middag en avond ijskoud op de bank gelegen. Tegen middernacht kreeg ik het bloedheet en zakte m'n temp.

Vervelend! Had je bij de vorige vaccinaties ook koorts? En heb jij ook Pfizer gehad?
Ik heb 3x Pfizer gehad nu.

Ik kreeg een mailtje nadien met de melding dat ze op mijn naam een foutmelding kregen bij de registratie, dus dat ik het direct moest laten weten als het niet lukt met het ophalen van de vaccinatie in de coronacheck app. Ik vreesde er dus voor, maar ik heb gisteren gelijk mijn nieuwe vaccinatie “op kunnen halen” en nu staat er in de app dat ik dosis 1/2, 2/2 en 3/3 gehad heb dus gelukkig klopt het gewoon!!!

Overigens enkele cliënten kunnen helpen met het ophalen hiervan. Een aantal cliënten heeft een smartphone en de app. Zij wisten alleen niet dat je de nieuwe vaccinatie ook echt “op moet halen” met de digid. En gelukkig zorgen vaak de kinderen bij de andere cliënten dat er een uitgeprinte qr code komt. Enkele cliënten hebben een afspraak voor de booster en een aantal is het nog niet gelukt om een afspraak te maken (in de buurt). Ik zal blij zijn als zij allemaal geboosterd zijn!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:58

Ik heb 2x moderna en nu 1 pfizer gehad, van de tweede dezelfde klachten als nu

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:58

friezenfan2 schreef:
Zebrastreep wachtlijst code of code om afspraak te maken?

Als goed is om een afspraak te maken lijkt mij. Zo niet dat laat ik mij aanmelden bij mijn pgb adres dan is het maar waar ik sneller ga. Al heb ik zelf zoiets van januari is prima.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 18:59

in mei janssen gehad
Wil erg graag de booster want zo hoopvol klinkt het niet wat deze vaccinatie nog doet
Waarom worden Janssen en AZ mensen niet eerder uitgenodigd?

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 19:06

Zebrastreep dat van de wachtlijst stond in de uitnodigingsmail bij mij. Als dat bij jouw er niet bij stond zal dat wel niet zo zijn. Ik snap zelf nog niet waarom een wachtlijst. Ik loop ook risico elke keer dat ik bij een cliënt binnen loop dus nog een wachtlijst schiet niet echt op.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 19:19

friezenfan2 schreef:
Zebrastreep dat van de wachtlijst stond in de uitnodigingsmail bij mij. Als dat bij jouw er niet bij stond zal dat wel niet zo zijn. Ik snap zelf nog niet waarom een wachtlijst. Ik loop ook risico elke keer dat ik bij een cliënt binnen loop dus nog een wachtlijst schiet niet echt op.

Ik heb nu de code voor mijn neus maar ik kom er niet door om online een afspraak te maken. Ze vragen nu eerst om het geboorte jaar dus nu moet ik bellen , maar hoe ik daar dan door ga komen geen idee....

Edit

Mochten die zorgmedewerkers zijn met code hoe hebben jullie een afspraak gemaakt? Ik vul ja in bij booster , daarna ja bij beroep en dan komt nu eerst mijn geboortejaar en dan lukt het niet. Of maar een random jaartal invullen? Vindt het nogal vervelend...

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 19:22

Ik moest als zorgmedewerker met een code inloggen via een aparte site, ziekenhuiscoronaprik.nl
Ben ook niet bij de ggd geprikt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 19:31

Ik moet weer via een andere site die heb ik inmiddels gevonden , maar nu staat er voor controle vul de code in die via de sms gaat. Krijg ik geen sms binnen :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 19:36

Zebrastreep schreef:
Ik moet weer via een andere site die heb ik inmiddels gevonden , maar nu staat er voor controle vul de code in die via de sms gaat. Krijg ik geen sms binnen :')

Geen collega’s om even te appen of het hun al gelukt is?

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 19:38

DuoPenotti schreef:
in mei janssen gehad
Wil erg graag de booster want zo hoopvol klinkt het niet wat deze vaccinatie nog doet
Waarom worden Janssen en AZ mensen niet eerder uitgenodigd?

Nou dit, ik maak de laatste dagen hier echt zorgen om ! Ik zie weinig mensen, maaar vind het toch enger worden zo.
Ook Janssen en ook al lang geleden..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 19:40

bigone schreef:
Zebrastreep schreef:

Geen collega’s om even te appen of het hun al gelukt is?

Ik kwam op een website maar dan kom ik inderdaad op een wachtlijst... Nou ja dan maar een code aanvragen via mijn andere werk en kijken wat sneller gaat.

Heel tactisch de mail die ik ook nodig ben hebben ze naar de pc gestuurd die op werk staat waar ik dus niet bij kan. Als ze nou een beetje moeite namen en gewoon iedereens email even opsturen zou veel gemakkelijker zijn.

Edit

Ik denk dat ik moet wachten op de sms omdat ik toch op een soort wachtlijst kom te staan en als ik die sms ontvang kan ik verder een afspraak inplannen. Ik denk dat het zo werkt.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 19:44

Ik kreeg de eerste keer ook geen sms om die controle uit te voeren. Maar de tweede keer wel. Misschien nog een keer proberen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 20:28

friezenfan2 schreef:
Ik kreeg de eerste keer ook geen sms om die controle uit te voeren. Maar de tweede keer wel. Misschien nog een keer proberen.

ja geprobeerd en nu ben ik door mijn eigen fout hoor maar geblokkeerd en kan ik een nieuwe code aanvragen :')

er aan de lopende band ontvang ik nu sms'jes van de GGD :')

Echt weer iets voor mij dit hoor dit soort dingen heb ik altijd. Ik vraag morgen wel een nieuwe aan bij mijn PGB werk schaam me dood als ik mijn werkgever weer moet appen dat ik geblokkeerd ben 8)7
Laatst bijgewerkt door Zebrastreep op 16-12-21 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 20:31

Zebrastreep schreef:
friezenfan2 schreef:

ja geprobeerd en nu ben ik door mijn eigen fout hoor maar geblokkeerd en kan ik een nieuwe code aanvragen :')

Nooo, wat heb je gedaan :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 20:33

Relaxed schreef:
Zebrastreep schreef:

Nooo, wat heb je gedaan :+

code 2x ingevuld , ik kreeg geen sms en dacht ik ga morgen wel verder lijkt mij beter. Maar na 45 minuten kreeg ik opeens een sms ( handig dat ze dat ook vermelden) en toen wou ik weer proberen krijg ik de melding foute code of al één keer gebruikt

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 21:09

Ook lekker handig. Ik schat zomaar dat er teveel mensen gebruikmaakte van die site. De tweede keer dat ik het probeerde kwam de sms vrij snel. Ik weet het ook allemaal niet meer. Ik snap nog steeds het nut niet van deze wachtlijst methode maar is vast over na gedacht

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 21:11

friezenfan2 schreef:
Ook lekker handig. Ik schat zomaar dat er teveel mensen gebruikmaakte van die site. De tweede keer dat ik het probeerde kwam de sms vrij snel. Ik weet het ook allemaal niet meer. Ik snap nog steeds het nut niet van deze wachtlijst methode maar is vast over na gedacht

Ik waarschuw ook al mijn collega's maar even... Ik dacht oprecht dat het aan mijn laptop lag , die deed namelijk al een beetje vreemd dus moest al opnieuw opstarten.

Nou ja anders bel ik zelf wel even met de GGD gelijk morgen om 8 uur ben dan toch al wakker en maar hopen dat ik gewoon voor een vraag er iets gemakkelijker doorheen kom.

Ach ik ben niets voor niets blond he :')

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 21:36

Mijn man kan waarschijnlijk niet meer de booster krijgen voordat zijn chemo start 27 december. :( Hij moet wachten tot hij aan de beurt is (1964) en dan een afspraak inplannen en dan gaan ze kijken of het wel samen kan met de chemokuur waar hij op dat moment mee bezig is. Hoe krom is dat zeg _-:( Of er moet dan toevallig toch ergens een plekje zijn vóór 27 december (en dan minstens 3 dagen van te voren ivm met de chemo). Ik vond de oncoloog er ook erg nonchalant over doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 21:39

AstridJ schreef:
Mijn man kan waarschijnlijk niet meer de booster krijgen voordat zijn chemo start 27 december. :( Hij moet wachten tot hij aan de beurt is (1964) en dan een afspraak inplannen en dan gaan ze kijken of het wel samen kan met de chemokuur waar hij op dat moment mee bezig is. Hoe krom is dat zeg _-:( Of er moet dan toevallig toch ergens een plekje zijn vóór 27 december (en dan minstens 3 dagen van te voren ivm met de chemo). Ik vond de oncoloog er ook erg nonchalant over doen.

Maar heeft een vaccin voor de chemo wel zin? Ik ken iemand met borstkanker en zij kreeg juist na de chemo nog een 3e vaccinatie omdat de chemo waarschijnlijk haar 2e had vernietigd..