Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:Pijnlijke oksel herken ik ook, 1.5 dag koorts gehad en nu verkouden
Vayo schreef:Polly schreef:Pijnlijke oksel herken ik ook, 1.5 dag koorts gehad en nu verkouden
Vervelend die oksel, maar ik neem aan dat dit vanzelf wegtrekt? Koorts geen idee, maar voel me niet ziek dus kan het me niet voorstellen. Wel verkouden, maar dat ben ik al ruim 1,5 week (wel negatief getest) en ik heb het idee dat veel uren met een mondkapje op dat herstel ook wat in de weg staat.
Polly schreef:Ik ga ervan uit dat het weer wegtrekt.
Heb koorts gehad tot 40 gister, hele middag en avond ijskoud op de bank gelegen. Tegen middernacht kreeg ik het bloedheet en zakte m'n temp.
friezenfan2 schreef:Zebrastreep dat van de wachtlijst stond in de uitnodigingsmail bij mij. Als dat bij jouw er niet bij stond zal dat wel niet zo zijn. Ik snap zelf nog niet waarom een wachtlijst. Ik loop ook risico elke keer dat ik bij een cliënt binnen loop dus nog een wachtlijst schiet niet echt op.
DuoPenotti schreef:in mei janssen gehad
Wil erg graag de booster want zo hoopvol klinkt het niet wat deze vaccinatie nog doet
Waarom worden Janssen en AZ mensen niet eerder uitgenodigd?
bigone schreef:Zebrastreep schreef:Ik moet weer via een andere site die heb ik inmiddels gevonden , maar nu staat er voor controle vul de code in die via de sms gaat. Krijg ik geen sms binnen
Geen collega’s om even te appen of het hun al gelukt is?
friezenfan2 schreef:Ik kreeg de eerste keer ook geen sms om die controle uit te voeren. Maar de tweede keer wel. Misschien nog een keer proberen.
Zebrastreep schreef:friezenfan2 schreef:Ik kreeg de eerste keer ook geen sms om die controle uit te voeren. Maar de tweede keer wel. Misschien nog een keer proberen.
ja geprobeerd en nu ben ik door mijn eigen fout hoor maar geblokkeerd en kan ik een nieuwe code aanvragen![]()
er aan de lopende band ontvang ik nu sms'jes van de GGD
Relaxed schreef:Zebrastreep schreef:
ja geprobeerd en nu ben ik door mijn eigen fout hoor maar geblokkeerd en kan ik een nieuwe code aanvragen![]()
er aan de lopende band ontvang ik nu sms'jes van de GGD
Nooo, wat heb je gedaan
friezenfan2 schreef:Ook lekker handig. Ik schat zomaar dat er teveel mensen gebruikmaakte van die site. De tweede keer dat ik het probeerde kwam de sms vrij snel. Ik weet het ook allemaal niet meer. Ik snap nog steeds het nut niet van deze wachtlijst methode maar is vast over na gedacht
AstridJ schreef:Mijn man kan waarschijnlijk niet meer de booster krijgen voordat zijn chemo start 27 december.Hij moet wachten tot hij aan de beurt is (1964) en dan een afspraak inplannen en dan gaan ze kijken of het wel samen kan met de chemokuur waar hij op dat moment mee bezig is. Hoe krom is dat zeg
Of er moet dan toevallig toch ergens een plekje zijn vóór 27 december (en dan minstens 3 dagen van te voren ivm met de chemo). Ik vond de oncoloog er ook erg nonchalant over doen.