Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoeska27 schreef:Dank jullie wel.
Ik ben een beetje rond aan het zoeken naar schema's, maar ik heb geen internet onderweg en wil niet iedere paar minuten mijn telefoon moeten pakken voor de tijd. Ik probeer nu steeds van lantarenpaal tot lantarenpaal te lopen. Dus tussen de 1e en 2e wandelen, tussen de 2e en 3e hardlopen, etc. Ik woon in het buitengebied, dus de palen staan een eindje uit elkaar. Hebben jullie tips voor een fijn schema wat je ook offline kan gebruiken?
Faringo schreef:Ik lees ook nog mee hoor. Hardlopen gdaat even naar nog iets lager niveau. Gisteren was ik ook bij de sportfysio. Klachten komen door scheefheid en verkeerde houding en dus verkeerd spiergebruik. Eerst daar even mee aan de slag en dan weer door. Ben blij te weten wat de oorzaak van al die kleine lichamelijke klachtjes is.
Anoeska27 schreef:Dank jullie wel.
Ik ben een beetje rond aan het zoeken naar schema's, maar ik heb geen internet onderweg en wil niet iedere paar minuten mijn telefoon moeten pakken voor de tijd. Ik probeer nu steeds van lantarenpaal tot lantarenpaal te lopen. Dus tussen de 1e en 2e wandelen, tussen de 2e en 3e hardlopen, etc. Ik woon in het buitengebied, dus de palen staan een eindje uit elkaar. Hebben jullie tips voor een fijn schema wat je ook offline kan gebruiken?
Dilan93 schreef:Ons paard gaat om de 6 maanden naar de osteo en om de 6 maanden naar de sportmasseur en we houden nauwlettend in de gaten of ie goed in zn vel zit en lichamelijk alles naar behoren gebruikt.
Ik zelf ga enkel voor een check-up als ik dus niet meer kan lopen van de pijn en dan stel ik dat nog uit tot het echt niet anders kan.
troi schreef:Welkom Anoeska!
Zo iedereen hier is weer goed bezig! Prachtig die veluwe plaatjes![]()
Mijn maandag traning ging weer goed! Een stapje er weer bij, nu 3m rennen, wandelen en dan 5m rennen en dat 2x. Ik zag het wat donker in maar het ging! Ben ontiegelijk traag begonnen maar kon de laatste 5 minuten zelfs op een fijn tempo lopen. Nu is een fijn tempo voor mij nog steeds redelijk lachwekkend traag hoor (tenminste dat vind mijn zoon) maar het is wel vooruitang
@Anoeska ik ben nu in week 4 en gebruik de app c25k en loop 3x per week. Bevalt me verrassend goed!