Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 21:25

Cowboy55 schreef:
Nee joh, bij mij thuis. En ik meng het met het dna van de marsmannetjes en koppel dat aan marmotten. Het produkt noem ik Gremlins. Leuke beestjes zo lang je de gebruiksaanwijzing volgt. En ik heb dit bericht net op Facebook gezet dus het is waar.

Held _/-\o_ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 21:26

verootjoo schreef:
[ [url=m/IElE03.png]Afbeelding[/url] ]

Dit gaat rond op FB en er zijn dus mensen dit dit geloven :=

Terwijl geen enkel punt ervan waar is

Ik vraag me dan af: wat ging er om in het hoofd van degene die dit opgeschreven heeft? Ik zou wel eens willen kunnen volgen hoe iemand op zulke gedachten komt.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 21:27

Cowboy55 schreef:
Nee joh, bij mij thuis. En ik meng het met het dna van de marsmannetjes en koppel dat aan marmotten. Het produkt noem ik Gremlins. Leuke beestjes zo lang je de gebruiksaanwijzing volgt. En ik heb dit bericht net op Facebook gezet dus het is waar.

Kijk nou maar uit, straks kweek je weer een of ander virus }:0

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 21:29

verootjoo schreef:
Cowboy55 schreef:

_O- _O- Ik ontken alles!

mysa
correspondent/vertaler

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 21:31

Moderne Frankenstein..

Over de beweegredenen van die Facebooker: giswerk. Maar het is of een verwarde ziel, ofwel een trol met een verborgen agenda.

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 21:32

Je wilt niet weten hoe veel mensen ik aan de lijn krijg die ook dergelijke afbeeldingen gezien hebben en daar blijkbaar toch bang van worden of bepaalde dingen geloven. Ik krijg echt de gekste vragen in deze trant :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 21:33

Maar er lopen heel wat verwarde zielen achteraan voor wie dit waarheid is...

Overigens is de spoedwet er niet doorheen gedrukt vandaag, en niet over gerept in de persconferentie dus dat valt weer mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 21:35

mysa schreef:
Over de beweegredenen van die Facebooker: giswerk. Maar het is of een verwarde ziel, ofwel een trol met een verborgen agenda.

Ik denk ook zoiets. Ik vraag me af of zo'n iemand ook echt gelooft wat hij/zij schrijft, of dat het gewoon een zieke trol is die op de aandacht kickt.

Solistar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 22:00

verootjoo schreef:
Overigens is de spoedwet er niet doorheen gedrukt vandaag, en niet over gerept in de persconferentie dus dat valt weer mee.

Nee die komt donderdag voor de Kamer. En denk dat Hugo wel weet dat hij het beter niet uitgebreid kan gaan bespreken op tv, voor het erdoor is..

Hahaha die tekst over de test is bijna lachwekkend als er geen mensen zouden zijn die het geloven (nu is het gewoon triest).

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 22:02

Solistar schreef:
verootjoo schreef:

Nee die komt donderdag voor de Kamer. En denk dat Hugo wel weet dat hij het beter niet uitgebreid kan gaan bespreken op tv, voor het erdoor is..

Hahaha die tekst over de test is bijna lachwekkend als er geen mensen zouden zijn die het geloven (nu is het gewoon triest).

Oh ja... ik dacht dat het donderdag was :o

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 22:04

Ik vind het ook wel erg dat ze niks over die spoedwetgeving gezegd hebben tijdens de persconferentie.

En ik vind dat deelbericht ook erg want elke persoon die daarin gelooft is er weer een die zich niet laat testen..

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 22:08

sureido schreef:
Ik vind het ook wel erg dat ze niks over die spoedwetgeving gezegd hebben tijdens de persconferentie.

En ik vind dat deelbericht ook erg want elke persoon die daarin gelooft is er weer een die zich niet laat testen..

Het goede nieuws is dan weer dat die personen statistisch gezien zeer waarschijnlijk hun eigen familie-genenpool gaan opschonen.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 22:12

Zeg je nu dat ze er dan dood aan gaan? Of begrijp ik het nu fout? Wat een onzin :+ zij behoren waarschijnlijk tot degene die geen klachten hebben of een lichte verkoudheid.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 22:14

sureido schreef:
Zeg je nu dat ze er dan dood aan gaan? Of begrijp ik het nu fout? Wat een onzin :+ zij behoren waarschijnlijk tot degene die geen klachten hebben of een lichte verkoudheid.

En de rest van de familie ook. :+

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 22:35

We bedoelen het sarcastisch maar ik zie dit nog echt gebeuren ook helaas. En de goede in het verhaal worden het hardst getroffen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 22:42

sureido schreef:
We bedoelen het sarcastisch maar ik zie dit nog echt gebeuren ook helaas. En de goede in het verhaal worden het hardst getroffen.

Het sarcasme van de 1 is het realisme van de ander.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 22:43

verootjoo schreef:
[ [url=m/IElE03.png]Afbeelding[/url] ]

Dit gaat rond op FB en er zijn dus mensen dit dit geloven :=

Terwijl geen enkel punt ervan waar is

Niet weer hè :') ik raak ZO getriggerd van mensen die een paar medische termen hebben gelezen en gelijk vanalles ervan vinden.

HALLO! Het is toch BLOED BREIN BARRIÈRE, niet NEUSHOLTE BREIN BARRIÈRE, ja danku

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 00:01

verootjoo schreef:
Cowboy55 schreef:

Beetje straling uit de 5G paal erbij en.... it's alive!!!!!!

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-20 06:35

c_alsemgeest schreef:
verootjoo schreef:

Beetje straling uit de 5G paal erbij en.... it's alive!!!!!!
__
Quote verkloot, maar; ik moest lachen. :+

Over het Facebook plaatje over de test; bij meerdere van dit soort dingen vind ik het enorm opvallend dat als je er een vraag over stelt/ discussie start, er opeens geen antwoorden meer komen. Veel dingen zijn al aan het rond gaan sinds april, en inmiddels gewoon achterhaald.. maar dat wordt dan nergens gezegd, of gerectificeerd.. ook dat is onderdeel van de reden dat ik dit topic opende - meer info!

Ik ga morgen even proberen verder inhoudelijk te reageren, heb momenteel enorm lange en drukke dagen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 08:46

Ik heb real life bekenden ontvolgd op facebook ondat ze dit soor bullshit reposten en er achter aan rennen....

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 09:13

Dimphyl schreef:
Over het Facebook plaatje over de test; bij meerdere van dit soort dingen vind ik het enorm opvallend dat als je er een vraag over stelt/ discussie start, er opeens geen antwoorden meer komen. Veel dingen zijn al aan het rond gaan sinds april, en inmiddels gewoon achterhaald.. maar dat wordt dan nergens gezegd, of gerectificeerd.. ook dat is onderdeel van de reden dat ik dit topic opende - meer info!

Dát vind ik überhaupt vrij opvallend. Als je een stelling poneert mag je er ook uitleg bij geven, maar alle mensen die het hebben over complotten en schapen houden er een gelijksoortige redenering op na: als je vraagt 'hoezo dan', zeggen ze 'ga zelf maar op onderzoek uit'. Er komt werkelijk nooit een redenering of een bron uit.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:39

Blue_Eyes schreef:
Dimphyl schreef:

Dát vind ik überhaupt vrij opvallend. Als je een stelling poneert mag je er ook uitleg bij geven, maar alle mensen die het hebben over complotten en schapen houden er een gelijksoortige redenering op na: als je vraagt 'hoezo dan', zeggen ze 'ga zelf maar op onderzoek uit'. Er komt werkelijk nooit een redenering of een bron uit.

Ik zie dit nu gebeuren onder Facebook berichten waar mensen complotten delen.

Afbeelding

Ik moet er toch wel om lachen inderdaad zeggen ze allemaal hetzelfde.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:05

Dimphyl schreef:

Ik ervaar dit precies omgekeerd - er worden echt heel, heel veel antwoorden gegeven. Gewoon écht heel veel. Er is ook heel, echt heel veel goede, betrouwbare info voorhanden, daarvoor hoef je echt niet naar Facebook. Ook op dit forum nemen mensen enorm veel moeite om helder en onderbouwd te antwoorden en een fatsoenlijke discussie aan te gaan.

Je moet er echter wel voor open staan. Helaas wordt op inhoudelijke posts vrijwel nooit inhoudelijk ingegaan, de algemene trend is inderdaad “ik weet het beter, hallo weet je dit niet, doe is fatsoenlijk googelen, kijk hier eng plaatje of ga maar deze video van 18 uur kijken!” of “iedereen is tegen me, mag ik dit niet zeggen?! Jullie zijn heel gemeen!” waarna de discussie over de vorm gaat en niet meer over de inhoud. En dat is zonde.

Wil je aan me uitleggen welke vragen niet beantwoord worden?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:52

Ik las gisteren op FB dat mensen die nu zwaar vermoeid zijn/ moeilijk kunnen lopen door de corona, dit niet door de corona komt maar door de test die de hersenen heeft beschadigd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 12:07

Brainless schreef:
Ik las gisteren op FB dat mensen die nu zwaar vermoeid zijn/ moeilijk kunnen lopen door de corona, dit niet door de corona komt maar door de test die de hersenen heeft beschadigd.

Zal jou in ieder geval niet gebeuren met je nickname. :D (heel flauw grapje, i know :+ )