Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Ik ga me morgenochtend laten testen. Heb al twee weken dat ik af en toe wat hoest. Geen ernstige hoestklachten én altijd met een dag weer over. Die dag bleef ik dan uit voorzorg thuis, en de volgende dag was het dan weer weg. Nu heb ik vandaag wéér dat ik hoest, maar nu erger dan eerst en mijn keel voelt gek.
Overal lees je: klachten = testen dus de GGD gebeld. Kwartier in de wacht en toen kreeg ik iemand te spreken. Vriendelijke medewerkster, maar ze liet de keuze bij mij. Want milde klachten, en ik mocht het ook gerust nog even aankijken. Daar voelde ik me zelf niet zo heel jofel bij, ondanks dat ik echt niet denk dat ik corona heb. Dus afspraak voor morgenochtend gemaakt. Die ik zelfs morgenochtend nog af mocht bellen als ik me dan weer goed voelde.
Tja...
Mars schreef:Pffft na ruim 48 uur wachten zelf de GGD maar gebelt, gelukkig negatief. Ander griepje met koorts onder de leden dus. Ben al blij niet aan de thuisisolatie vast te zitten, dat is nu niet echt een pretje.
tokedri schreef:Mars schreef:Pffft na ruim 48 uur wachten zelf de GGD maar gebelt, gelukkig negatief. Ander griepje met koorts onder de leden dus. Ben al blij niet aan de thuisisolatie vast te zitten, dat is nu niet echt een pretje.
Maar met klachten mag je alsnog niet weg
70% van de negatieve testen is betrouwbaar vertelde mn huisarts en de arts bij de coronapoli