Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Dankje
__Sannne schreef:Ik wil me niet teveel in deze discussie mengen, want deze discussie is al 100x eerder in dit topic geweest. Maar; wat is precies het nut van lijstjes plaatsen als je niet open staat voor feedback hierop? Tuurlijk, Yonker had het wat anders kunnen brengen, maar als je simpelweg enkel wil delen wat je vandaag gegeten hebt is daar het "wat heb jij vandaag gegeten" topic voor. Er wordt hier veel feedback op elkaar gegeven, als je daar niet voor open staat, is het misschien beter om inderdaad niks te plaatsen.
_mjwb schreef:Er zit totaal geen motivatie achter. Zonder na te denken, Bokt geopend, topic geopend en een bericht gepost. Zoals bijna elke avond. Het is een standaard iets om mijn lijst te plaatsen. Nou de volgende keer zal ik het niet doen. Mensen kunnen ook fouten maken en iets zonder reden/motivatie plaatsen.
Castilja schreef:Nah jongens ik heb mijn neus even niet laten zien maar schrik een beetje van de berichten? Ik ga me er ook niet teveel in mengen want heb gewoon geen zin in een discussie. Het enige wat ik echt absurd vind is de irritatie over maaltijdfoto's en het bijna verbieden ervan. We zitten allemaal thuis door corona en ik snap dat je ergens je tijd mee moet doden, maar om elkaar nou te verbieden leuk bedoelde foto's te posten... Wauw. Punt van mijn kant gemaakt, klaar.
Ik ben inmiddels verhuisd, lekker aan het inrichten allemaal (kweek op deze manier ook gewoon spierballen yolo) en denk dat ik de komende dagen besteed aan door de buurt fietsen om het te leren kennen. Ik baal enorm dat de sportschool nog altijd gesloten is want hij ziet er -op de site- prachtig uit (: Mijn oude sportschool post regelmatig work-outs op het YouTube kanaal en ik ben daar echt heel blij mee omdat ik de trainers van daar stiekem een beetje mis. Maar nu heb ik ze toch bij me![]()
![]()
Castilja schreef:Ja alles is goed gedaan! Mijn paps werd ziek dus we moesten even improviseren, maar uiteindelijk heeft het gezin van een van mijn beste vriendinnen me geholpen met meubels in een trailer laden en de volgende dag in huis zetten. Was beide keren echt binnen no-time klaar. Tussendoor nog een paar keer heen- en weer gereisd omdat ik niet heel handig ben in het in elkaar zetten van meubels, maar dat heeft mijn paps gisteren willen doen en toen kon ik er slapen. Vannacht echt een slechte nacht gehad; hoorde allemaal geluiden waar ik niet aan gewend ben en vond het super nodig om me af te vragen wat ik moet doen als er brand uit breekt terwijl ik op 5 hoog woon. Super goed om je mee bezig te houden maar niet om 01:00 's nachts.![]()
![]()
Heb je haar E-book? Of kun je ze ook 'in papier' bestellen? Ik denk dat ik die ook even aan ga schaffen! Mijn moeder wil me een combi oven/magnetron cadeau doen (halleluja zo lief) dus dan kan ik ook bakken. Volg haar baksels al een tijd op insta en Facebook en vind het ook een vet leuk mens
m9ara schreef:Yonker schreef:Dankje
Wellicht wat ongenuanceerd, maar ik vind echt dat jouw posts een negatieve invloed op het topic hebben Yonker.. In mijn ogen geeft _mjwb een goede reden voor haar karige lijstje. Het is geen ideaal, dat ben ik met je eens, maar wel iets waar we allemaal eens tegenaan lopen. Het lijkt me voor de jeugdige bokkers juist goed om te zien dat het soms eens voorkomt dat je teveel of te weinig eet, maar dit niet de standaard is en je daarna je eigen ritme weer kan oppakken. Als we iedereen maar een perfecte wereld voorhouden schieten we er allemaal ook niets mee op.
Zal later verder inhoudelijk reageren, maar wilde even reageren ivm (onnodige) negativiteit en het nastreven van een ideaal beeld in dit topic.
Een kritische noot is uiteraard prima, maar in mijn optiek kan het ook positief kritisch..