[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 15:45

Als we in Amerika waren zou ik zeggen mwah misschien maar niet. Maar hier heeft het die betekenis toch niet? En je wil de afbeelding van de kaart, niet het beschreven tekentje toch? Het staat er dus volkomen los van. Net zoals meningen van anderen los zouden moeten staan van wat jij op jouw lijf wil zetten. ;)

Wdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 15:48

@borstnoot: hij komt op mijn linkervoet/enkel. Ik wilde eerst een een ander figuur, dat was meer een ronde afbeelding, maar Veronika gaf aan dat dergelijke afbeelding op een vlak stuk huid moest en niet op een voet.

En in jouw tattoo komt toch de letter 'Q' niet voor? Ik zou mijn eigen betekenis het zwaarst laten wegen.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 15:53

Tja het is jouw eigen keus. Ik zou het ook niet doen maar als er voor jou iets heel anders achter zit...

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 16:03

Anoniem schreef:
Als we in Amerika waren zou ik zeggen mwah misschien maar niet. Maar hier heeft het die betekenis toch niet? En je wil de afbeelding van de kaart, niet het beschreven tekentje toch? Het staat er dus volkomen los van. Net zoals meningen van anderen los zouden moeten staan van wat jij op jouw lijf wil zetten. ;)

Ik merk toch dat ik me veel meer kan vinden in deze reactie, althans, mijn gevoel. Ik laat het uiteraard nog even bezinken maar ik denk dat ik me er niets van aantrek en het gewoon doe.

Wdj, ahh op die manier. Wel echt heel mooi, ben benieuwd hoe het er uit komt te zien.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 16:18

Tattoos hebben zoooo veel verschillende betekenissen in groepen/culturen. Zo kwam ik er deze week achter dat in bepaalde sferen een “Biohazard” tattoo betekend dat deelneemt aan “bugchasing”... oftewel; seks zoekt met een HIV positief persoon :’)

Nu heb ik heel veel mensen met zo’n tattoo gezien en ik kan me slecht voorstellen dat die mensen allemaal op zoek zijn naar aids :’)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 16:46

Kan me goed voorstellen Borstnoot dat je hem alsnog wil. Ikzelf heb ook hele goede familieherinneringen aan het spel Duizenden <3

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:06

@ borstnoot
Ik zou me er ook niet door tegen laten houden. De hele kaart is toch iets heel anders dan wanneer je enkel dat symbool laat zetten. Als het voor jou een mooie betekenis heeft gewoon lekker doen toch. Ik vind het gaaf! Ik hou wel van dat soort tattoos met spelkaarten enzo.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:29

MuSLi schreef:
Lau schreef:
Nice je bent bij gio geweest hij is echt heel goed.

Klopt.. ik was op zoek naar een goede lettering artist voor dit specifieke klusje. Toen kwam zijn naam naar voren. Heel blij dat ik die keuze gemaakt heb :)

Hij is echt de beste! Heb ook artwork van hem aan de muur (abstracte kalligrafie) en toevallig heeft hij ook de geboortedatum van mijn zoon gezet op mijn enkel haha! Maar dan in romeinse cijfers. Denk dat die ook nog wel ergens hier staat
Edit: in ieder geval op m'n insta = https://www.instagram.com/p/BhFGzTrhv8o ... 6fbhkhwa3b

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 18:39

borstnoot schreef:
Leuk, druif! Ik ben ook een leeuw. Wordt ie simpel of wat gecompliceerder?

Nee, hij wordt simpel :)

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 19:13

*\o/* nog een paar dagen! Donderdag krijg ik mijn kleine egeltje!

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 19:44

Heeft iemand misschien een tipje voor mij? Ben eigenlijk al een tijdje op zoek naar een tattoo artist die veel botanisch werk doet, maar dan met dikkere outlines. Tot op heden nog niet helemaal gevonden. Of ja althans, niet die werkzaam is in Nederland. Locatie maakt me niks uit.

Afbeelding
Zoals dit bedoel ik.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 19:52

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 19:53

Peuk, Manon van Le Nou? Ik laat in mei door haar tattoo zetten.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 20:33

Peuk schreef:
Heeft iemand misschien een tipje voor mij? Ben eigenlijk al een tijdje op zoek naar een tattoo artist die veel botanisch werk doet, maar dan met dikkere outlines. Tot op heden nog niet helemaal gevonden. Of ja althans, niet die werkzaam is in Nederland. Locatie maakt me niks uit.

[ [url=m/9Y5ck7.png]Afbeelding[/url] ]
Zoals dit bedoel ik.

Roald vd Broek bij Salon Serpent in Amsterdam?

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 22:03

Zelfde als Emma! Ik ben bij hem geweest en ben er zo ontzettend blij mee :)

Afbeelding

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 23:35

Thanks voor de tips. *\o/* Ga er eens naar kijken!

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 00:21

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 09:21

Ik lees al een behoorlijke tijd mee, maar kom toch kijken of ik gezellig mee kan komen kletsen :D

In Juni en Juli heb ik twee afspraken staan om mijn beginnende sleeve wat uit te breiden en ik wil binnenkort nog een afspraak gaan maken voor een draag-tattoo, ben alleen nog aan het klungelen met de stijl en plaats van de laatste.

Afbeelding
Op mijn onderarm staat nog de naam van mijn dochtertje met een vlinder erbij (even geen foto bij de hand) en die word dus nog uitgebreid met de naam van ons tweede dochtertje, nog een vlinder, bloemen en extra uitbreiding.
(Om dan meteen op borstnoot te reageren: vlinders staan vaak voor miskramen, nu betekenen ze dat bij mij juist niet. Ik zou jouw ontwerp persoonlijk gewoon laten zetten want jij weet wat het voor jou betekent :) )

Mijn draag-tattoo ben ik nog erg over de plek aan het twijfelen. Zou hem zo graag op mijn andere onder arm willen, maar ben bang dat mijn arm daar te klein voor is dus dat wil ik nog even met de artist gaan overleggen. Anders eventueel bovenarm of kuit.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-20 09:30

Ik heb al mijn kinderen verwerkt in vlinders.
Ik wist het niet van die miskramen.
Maar dat zou me ook niet tegen gehouden hebben.
Ik weet wat het voor mij betekend, en daar gaat het om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 09:39

Wat is een draag tattoo :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 09:43

Een tatoeage van dragen, zoals ik hierboven op de foto doe :P portret eigenlijk. Alleen moet er dan nog een baby’tje op mijn buik bij en kindje achterop moet iets groter ;)

Zo iets als dit, maar dan anders
https://pin.it/2HMUPJe
Zoals sommige moeders een borstvoedingtattoo laat zetten om hun borstvoedingsperiode te herinneren, doe ik dat met dragen :=

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 11:39

Peuk schreef:
[ [url=m/9Y5ck7.png]Afbeelding[/url] ]
Zoals dit bedoel ik.

Lee-Low? Zit ook in Nijmegen deels. Heeft mijn zusje een complete floral sleeve gegeven;
Voor alle foto's https://www.instagram.com/p/Bz7c4PyBB9P ... yYCAKvkk0/
Afbeelding

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 17:38

Klein vraagje, ik probeerde het al terug te zoeken, maar kon het niet echt vinden.
Als jullie de second skin er af gehaald hebben, doen jullie er dan nog folie op als je moet insmeren met bepanthen? Ik twijfel namelijk heel erg of dat wel nodig is. Mij is gezet dat de "wond" nu dicht zou moeten zitten en het dus niet meer af moeten laten qua inkt of bloed of wat dan ook.
Ik ben alleen bang dat de bepanthen alsnog gaat plakken?

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 18:31

Ik wil een nieuwe tattoo laten zetten, maar weet niet goed waar.
Hebben jullie leuke ideeën? Wat zouden jullie een mooie plaats vinden voor deze tattoo? Op mijn rug vind ik sowieso niks, want wil hem kunnen zien. Op mijn linkerbeen boven m'n enkel heb ik al een tattoo.

Dit is degene die ik wil:
Afbeelding

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-20 19:17

ScarOfWars schreef:
Klein vraagje, ik probeerde het al terug te zoeken, maar kon het niet echt vinden.
Als jullie de second skin er af gehaald hebben, doen jullie er dan nog folie op als je moet insmeren met bepanthen? Ik twijfel namelijk heel erg of dat wel nodig is. Mij is gezet dat de "wond" nu dicht zou moeten zitten en het dus niet meer af moeten laten qua inkt of bloed of wat dan ook.
Ik ben alleen bang dat de bepanthen alsnog gaat plakken?

Ik heb de second skin 6 dagen laten zitten,en heb daarna nog een paar dagen alleen gesmeerd als het trekkerig voelde.