Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Als we in Amerika waren zou ik zeggen mwah misschien maar niet. Maar hier heeft het die betekenis toch niet? En je wil de afbeelding van de kaart, niet het beschreven tekentje toch? Het staat er dus volkomen los van. Net zoals meningen van anderen los zouden moeten staan van wat jij op jouw lijf wil zetten.
MuSLi schreef:Lau schreef:Nice je bent bij gio geweest hij is echt heel goed.
Klopt.. ik was op zoek naar een goede lettering artist voor dit specifieke klusje. Toen kwam zijn naam naar voren. Heel blij dat ik die keuze gemaakt heb
Peuk schreef:Heeft iemand misschien een tipje voor mij? Ben eigenlijk al een tijdje op zoek naar een tattoo artist die veel botanisch werk doet, maar dan met dikkere outlines. Tot op heden nog niet helemaal gevonden. Of ja althans, niet die werkzaam is in Nederland. Locatie maakt me niks uit.
[ [url=m/9Y5ck7.png]Afbeelding[/url] ]
Zoals dit bedoel ik.
Peuk schreef:Heeft iemand misschien een tipje voor mij? Ben eigenlijk al een tijdje op zoek naar een tattoo artist die veel botanisch werk doet, maar dan met dikkere outlines. Tot op heden nog niet helemaal gevonden. Of ja althans, niet die werkzaam is in Nederland. Locatie maakt me niks uit.
[ [url=m/9Y5ck7.png]Afbeelding[/url] ]
Zoals dit bedoel ik.
ScarOfWars schreef:Klein vraagje, ik probeerde het al terug te zoeken, maar kon het niet echt vinden.
Als jullie de second skin er af gehaald hebben, doen jullie er dan nog folie op als je moet insmeren met bepanthen? Ik twijfel namelijk heel erg of dat wel nodig is. Mij is gezet dat de "wond" nu dicht zou moeten zitten en het dus niet meer af moeten laten qua inkt of bloed of wat dan ook.
Ik ben alleen bang dat de bepanthen alsnog gaat plakken?