Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandyy schreef:Jeetje en dat op je tweede dag? Wat naar! Wanneer moet je weer?
moonsparkle schreef:Holy moly ik zou gelijk in tranen uitbarstenkon je er nog iets op terug zeggen?
WTF
Op dag 2 ook echt...
(al gun ik je dat natuurlijk van harte
)
vorige keer dat ik daar zat was ik in alle staten en kreeg ik oxazepam, dus dat kwam weer boven..
Toen vond ik het ineens minder moeilijk om naar binnen te gaan, zomaar steun uit onverwachte hoek.. echt super toevallig dat ze net naar de huisarts ging en echt heel fijn! 

echt ongelofelijk! Vind het echt knap van je dat je daar nog op kon reageren, ik denk dat ik daar ook in huilen was uitgebarsten ja... Het is verdorie dag 2, en dan geen greintje begrip... Bah!
makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk... 

Ook heel herkenbaar dat van het lood in je schoenen, fijn dat er een bekende was die dat heeft doen verdwijnen!
Morgen voor het eerst sinds ruim anderhalf een gesprek op mijn werk. Eerste keer dat ik langsga sinds ze zijn verhuisd naar het nieuwe pand.
ipv dat je zo de grond in wordt getrapt

Goldie schreef:@[***]: Nee dat is geen troost, ik had liever gehad dat je had kunnen genieten van hoe goed je het hebt gedaanipv dat je zo de grond in wordt getrapt
![]()
Ik vind het echt heel bizar..
Dat kan ik helemaal zelf indelen, dus dat is luxe. Ik ben er nu op maandag en donderdag.
Reistijd is ongeveer 25 minuten. M'n parkeervergunning is iig verlengd tot eind augustus, echt heel fijn
@Moirin: Haha ja inderdaad, meestal bedenk je dat pas achteraf..
Daar is deze ook wel mooi voor, las ik vandaag in m'n boek.
[ [url=m/yXQOPe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaat dat een beetje, die rust en ontspanning pakken
@Mandyy: Dat is inderdaad ook een optie, wil het dan volgende week dan wel zo proberen door een halfuurtje te lezen, anders doe ik dat thuis dus ik denk dat dat handig is om te proberen. De week erna kan ik ook gewoon de dag zelf beslissen of ik voor 2,5 of 3 uur ga
@Charlotte: Haha misschien op dit moment geen goed idee om zo'n test te doen nee
Fijn dat de medicijnen lijken te helpen!
Je bedoeld 1,5 maand neem ik aan? Zie je er tegenop op valt dat mee

moonsparkle schreef:Dat heb ik dus ook, hoe ga ik een opleiding volgen nu ik nog warrig ben? Of goed ergens anders aan een nieuwe baan kunnen beginnen? Wat zou ik kunnen? En bij veel dingen denk ik nu dat ik het niet aan zou kunnen al is het omdat het beroepen zijn waarbij er veel mensen op de werkvloer zijn of omdat er bij bijna elke baan wel een soort van deadlines zijn.
Goldie schreef:Dat kan ik helemaal zelf indelen, dus dat is luxe. Ik ben er nu op maandag en donderdag.
Reistijd is ongeveer 25 minuten. M'n parkeervergunning is iig verlengd tot eind augustus, echt heel fijn
Persoonlijk zou ik ook voor 2x 3u gaan omwille van dan een extra dag thuis, bijna een half uur reistijd is toch een eindje. Maar misschien kan je een tussenstap doen, eerst 2x 2.5u en dat even 1 of 2 weken en dan door? Lijkt me nog de meest logische oplossing, maar weet niet of dat mogelijk is natuurlijk.
Ik herken jou gevoel heel erg. Ik zit nu in hetzelfde, ik wil heel graag iets anders, gewoon omdat ik daar weg wil zijn. Maar hoe ga ik dat in deze omstandigheden doen? Ga ik dat wel kunnen? Het ging mij zo goed de laatste 2 maanden toen ik thuis was, 2 dagen werken en het is alweer helemaal om zeep .. Kan ik dit wel allemaal? Maar ik ben nog zo jong.. Ergens weg van alles en iedereen in een hutje in het bos lijkt me nu de meest heerlijke plaats om te zijn... Kan je dus niet helpen, maar wil je sterkte wensen met je gevoel en weet dat je niet alleen bent 
Moirin schreef:Dat is wel een mooi mantra Goldie, uit je boek! Goede om te onthouden!
Het ontspannen gaat steeds beter gelukkig. Ik ben wel vaak nog moe, maar langzaam maar zeker krijg ik weer iets meer energie om ook 's avonds nog iets te doen. Niks groots, maar dingen als voor mezelf koken of gaan sporten. Maar ik doe ook nog regelmatig een middagdutje in het weekend omdat ik nog moe ben. Heel frustrerend want ik wil er nu wel eens een keer vanaf zijn! Maar ja, dat is nu eenmaal niet zo, ik lees die mantra nog maar een keer

Voelde me na 2 uur nog best goed. Heb m'n e-learning BLS (Basic Life Support) opgepakt, nadat ik vorig jaar niet mee kon doen met de praktijk dacht ik dan herhaal ik de theorie nog wel een extra keer. Toets met 95% gehaald 

Leidinggevende wil me ook graag terug in m'n functie, want ik ben goed in wat ik doe

Ik heb zelfs om een rondleiding gevraagd
Bijna de helft van de collega's was thuis aan het werk, dus amper niemand gezien. Dat is dan wel een klein voordeel van de huidige situatie
Weer een opsteker voor jezelf zo ook denk ik?
Ik zou persoonlijk gaan voor 3x2 uur. Boek mee is opzich een goed idee, maar persoonlijk zou ik het niet fijn vinden. Hou d'r niet van om "niks" te doen op werk
Prettig dat je parkeervergunning verlengd is, scheelt iig weer
Mooie mantra inderdaad, die moet ik maar onthouden haha.
Dus dat heeft ze ook in m'n dossier gezet. Maar tegelijk wil ze dus wel dat ik weer 32 uur ga werken
Al droom ik wel echt heel vaak nog bizar en realistisch. Dusja, het kan beter, het kan slechter.
Als ik verdrietig ben troost ze me, ze is echt super beschermend en we zijn echt de hele dag samen haha. Dus zij maakt me wel blij ondanks dat ze ook veel energie kost

Lekkere aanname verder ook. 

Dat valt me dan toch wel weer tegen...