(Ex)- burnout lotgenoten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 17:13

Ego-post:
Dag 2 ging naar mijn gevoel een stuk beter dan dag 1, was niet al vanaf de middag al moe en dat voelde wel goed. Dus toen mijn baas mij de laatste 10 minuten riep om even te overlopen wist ik nog blij te zeggen dat het best allemaal ok voelde. Maar dat gevoel was snel voorbij, ik kreeg me daar toch een reactie. Dat dit niet aan mij te zien was en dat ik meer niks deed dan wel iets en dat het op die manier echt niet kon en ik echt wel eens terug moest gaan werken want anders zou er niks van komen en noem het maar op. Ik viel bijna van mijn stoel. Kan er nog meer over vertellen maar mijn energie is ineens helemaal weg. Volgens mij willen ze mij daar gewoon niet meer en proberen ze mij op die manier zelf te laten vertrekken. Ik gun het ze niet, maar als het elke dag zo gaat zijn... Wat een gezeik ook weer, bah.

Mandyy

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 17:17

Jeetje en dat op je tweede dag? Wat naar! Wanneer moet je weer? :(:)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 17:25

Holy moly ik zou gelijk in tranen uitbarsten :o kon je er nog iets op terug zeggen?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 17:39

Ik heb over twee weken weer een afspraak met de bedrijfsarts, op zich gaat het wel ietsje beter alleen zie ik echt geen optie om terug te keren bij m'n werk. Ik heb geen idee wat dan, wel daar reïntegreren klinkt zo makkelijk, maar ik denk dat ik dan zo hard weer terug ga vallen omdat het vooral uit het werk voortkwam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 19:12

Mandyy schreef:
Jeetje en dat op je tweede dag? Wat naar! Wanneer moet je weer? :(:)

Leuk moment hé :)
Moet vrijdag weer, dan is baas er niet, zie die pas volgende week weer.

moonsparkle schreef:
Holy moly ik zou gelijk in tranen uitbarsten :o kon je er nog iets op terug zeggen?

Ja hoor, niet alles wat ik achteraf had gewild maar toch wel een gedeelte. En ik had ook wel een punt over een bepaald iets, maar toch was het allemaal niet ok. Geen tranen, al was het moeilijk, maar dat gunde ik mijn baas niet. Die zijn achteraf wel gekomen..

Het is nog niet voorbij, ik laat dit echt niet zomaar gebeuren, maar moest even zien wat het meest handige is om te doen.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 19:18

Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen.... SERIEUS :oo WTF :oo Op dag 2 ook echt...
Zo te horen heb je je niet meteen uit het veld laten slaan en kon je je nog goed verweren. Die tranen achteraf is logisch en helemaal niet erg..
Ben wel een beetje jaloers op dat het al zo goed voelt voor je :o (al gun ik je dat natuurlijk van harte ;))

M'n oor zat al 3 weken dicht, vanochtend toch maar huisarts gebeld.. maar ik vond het spannend om heen te gaan := vorige keer dat ik daar zat was ik in alle staten en kreeg ik oxazepam, dus dat kwam weer boven..
Met lood in m'n schoenen daarheen... Zie ik een bekende auto staan, van vriendin/collega :)) Toen vond ik het ineens minder moeilijk om naar binnen te gaan, zomaar steun uit onverwachte hoek.. echt super toevallig dat ze net naar de huisarts ging en echt heel fijn! :D
Oor uitgespoten en ik kan weer horen, hoe fijn :Y)

Fijn om te horen dat het wat beter met je gaat moonsparkle :j

Ik zit na te denken over hoe ik verder wil met opbouwen. Met bedrijfsarts over gehad, voorstel was of hierna naar 2x3 uur of naar 3x2 uur. Mijn eerste reactie was meteen 2x3 uur. Maar ben er nu weer over aan het twijfelen. De 2 uur zijn vaak al pittig, en concentreren valt nog niet mee. Dus wat dat betreft is verdelen misschien minder zwaar, maar dat is dus wel ook extra reistijd dan en een dag minder om bij te komen.
Nu doe ik hierna in principe nog een week 2x2 uur, maar vriendin (en ervaringsdeskundige) stelde voor dat ik volgende week een boek mee neem en na m'n 2 uur nog een halfuurtje ga lezen. Dan kan ik wennen aan het er langer zijn, zonder dat ik iets moet..
Moeilijk, moeilijk, misschien moet ik me er nu nog helemaal niet druk om maken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 20:15

Als het een troost kan zijn: dat goede gevoel is nu niks meer van over hoor. Daar waren 10 minuten genoeg voor.. Voel me nu echt slecht, ziek zelfs. Ik wist dat het niet makkelijk ging worden maar dat het zo zou gaan zijn..

Mbt je keuze is dat wel een moeilijke ja. Hoeveel reistijd heb je? En hoe zou de verdeling dan zijn qua dagen? Met dag vrij tussen of achter elkaar? Dat speelt ook allemaal mee denk ik.

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 20:22

Ik heb hier even wat minder gereageerd maar ik denk wel aan jullie hoor! Dikke knuffel aan iedereen!

[***] wat een rare reactie van je baas -O- echt ongelofelijk! Vind het echt knap van je dat je daar nog op kon reageren, ik denk dat ik daar ook in huilen was uitgebarsten ja... Het is verdorie dag 2, en dan geen greintje begrip... Bah!

Moonsparkle succes bij de bedrijfsarts over 2 weken! Het is misschien nu nog te vroeg om te denken over reïntegreren? Kan me voorstellen dat het nu allemaal als te veel voelt. Maar het kan zeker geen kwaad dat met de bedrijfsarts te bespreken! Gelukkig duurt het nog 2 weken, en ook het eventuele reïntegreren zal waarschijnlijk langzaam opbouwen zijn. Probeer je niet teveel zorgen te maken :) makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk...

Goldie, fijn dat het nu goed ging bij de huisarts!
Lastig om te bepalen wat de beste manier van opbouwen is. Dat weet je meestal pas achteraf :=
Ik denk dat ik zelf ook de 2x 3 uur zou kiezen, inderdaad vanwege de reistijd en extra rustdagen. Goed idee om een boek mee te nemen!

Hier gaat het wel oké, druk op het werk maar ik probeer 's avonds voldoende rust en ontspanning te pakken.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 20:26

Ik vond die keuze ooit ook lastig maar ben voor 2x3 gegaan en dat vond ik fijn. :j
Een boek mee is slim. Of iets langzamer opbouwen, eerst 2x2,5?

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 20:26

Jeetje [***], dat is enorm balen... Zo’n conclusie al op dag 2 trekken vind ik behoorlijk bekrompen :(:)

Ik hoop dat je morgen een beetje los kan laten, misschien iets leuks of iets voor jezelf gaan doen? Als dat werkt om energie te krijgen, of je energie aan iets leuks spenderen.

Goldie, lekker dat je oor is uitgespoten :) Ook heel herkenbaar dat van het lood in je schoenen, fijn dat er een bekende was die dat heeft doen verdwijnen!

Moonsparkle, lastig zeg... Misschien is een beroepskeuzetest iets? Al heeft het bij mij pas geleden niks opgeleverd. Ik vond bijna niks leuk en haalbaar vanwege mijn burn-out en ziekte :')

Hier gaat het wel aardig, het lijkt dat de medicijnen me helpen al heb ik nog genoeg slechte dagen. Maar de betere zijn er ook :) Morgen voor het eerst sinds ruim anderhalf een gesprek op mijn werk. Eerste keer dat ik langsga sinds ze zijn verhuisd naar het nieuwe pand.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 20:30

@[***]: Nee dat is geen troost, ik had liever gehad dat je had kunnen genieten van hoe goed je het hebt gedaan :* ipv dat je zo de grond in wordt getrapt _-:(
Ik vind het echt heel bizar..

Dat kan ik helemaal zelf indelen, dus dat is luxe. Ik ben er nu op maandag en donderdag.
Reistijd is ongeveer 25 minuten. M'n parkeervergunning is iig verlengd tot eind augustus, echt heel fijn :o

@Moirin: Haha ja inderdaad, meestal bedenk je dat pas achteraf..
Daar is deze ook wel mooi voor, las ik vandaag in m'n boek.
Afbeelding

Gaat dat een beetje, die rust en ontspanning pakken :)

@Mandyy: Dat is inderdaad ook een optie, wil het dan volgende week dan wel zo proberen door een halfuurtje te lezen, anders doe ik dat thuis dus ik denk dat dat handig is om te proberen. De week erna kan ik ook gewoon de dag zelf beslissen of ik voor 2,5 of 3 uur ga :)

@Charlotte: Haha misschien op dit moment geen goed idee om zo'n test te doen nee _O-
Fijn dat de medicijnen lijken te helpen!
Je bedoeld 1,5 maand neem ik aan? Zie je er tegenop op valt dat mee :)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 20:32

@Charlotte:dat heb ik dus ook, hoe ga ik een opleiding volgen nu ik nog warrig ben? Of goed ergens anders aan een nieuwe baan kunnen beginnen? Wat zou ik kunnen? En bij veel dingen denk ik nu dat ik het niet aan zou kunnen al is het omdat het beroepen zijn waarbij er veel mensen op de werkvloer zijn of omdat er bij bijna elke baan wel een soort van deadlines zijn. Door al het gepush aan het begin heb ik trouwens wel het gevoel dat ik nu wel zou moeten gaan reïntegreren. Ben nu ongeveer een half jaar thuis, de tijd gaat heel snel, maar ook omdat wachttijden voor hulp lang waren. Overigens heb ik eerlijk gezegd niet het idee dat de psycholoog helpt, wat wel helpt is het feit dat ik nu veel minder dingen moet, hoe zal het gaan als ik straks weer moet? Het liefst ga ik voor altijd op reis, iets wat ik m'n hele leven al denk en ookal vind ik mijn werk inhoudelijk leuk ik leef altijd van vakantie tot vakantie omdat ik gewoon slecht kan tegen het gevoel van moeten.
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 08-07-20 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 20:32

Goldie schreef:
@[***]: Nee dat is geen troost, ik had liever gehad dat je had kunnen genieten van hoe goed je het hebt gedaan :* ipv dat je zo de grond in wordt getrapt _-:(
Ik vind het echt heel bizar..

Dat kan ik helemaal zelf indelen, dus dat is luxe. Ik ben er nu op maandag en donderdag.
Reistijd is ongeveer 25 minuten. M'n parkeervergunning is iig verlengd tot eind augustus, echt heel fijn :o

@Moirin: Haha ja inderdaad, meestal bedenk je dat pas achteraf..
Daar is deze ook wel mooi voor, las ik vandaag in m'n boek.
[ [url=m/yXQOPe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaat dat een beetje, die rust en ontspanning pakken :)

@Mandyy: Dat is inderdaad ook een optie, wil het dan volgende week dan wel zo proberen door een halfuurtje te lezen, anders doe ik dat thuis dus ik denk dat dat handig is om te proberen. De week erna kan ik ook gewoon de dag zelf beslissen of ik voor 2,5 of 3 uur ga :)

@Charlotte: Haha misschien op dit moment geen goed idee om zo'n test te doen nee _O-
Fijn dat de medicijnen lijken te helpen!
Je bedoeld 1,5 maand neem ik aan? Zie je er tegenop op valt dat mee :)

Anderhalf jaar :')
Die test was echt afschuwelijk. Je moet je eerste gevoel volgen, dat was niet best op dat moment :’) Ik ben totaal niet depressief of wat dan ook hoor :P
Laatst bijgewerkt door Charlotte446 op 08-07-20 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 20:34

:') :')
Zal wel heel raar zijn dan :oo

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 20:37

moonsparkle schreef:
Dat heb ik dus ook, hoe ga ik een opleiding volgen nu ik nog warrig ben? Of goed ergens anders aan een nieuwe baan kunnen beginnen? Wat zou ik kunnen? En bij veel dingen denk ik nu dat ik het niet aan zou kunnen al is het omdat het beroepen zijn waarbij er veel mensen op de werkvloer zijn of omdat er bij bijna elke baan wel een soort van deadlines zijn.

Ik kan behoorlijk alle kanten op gaan met wat ik van ander werk of een studie vind. Geef het tijd, laat het bezinken. Lees wat websites met opleidingen wat het inhoud, misschien online wat ervaringen bij cursussen oid. Neem iig geen overhaaste beslissing, maar een beetje rondneuzen kan geen kwaad :)

Ik denk er nu bijvoorbeeld aan om een cursus medical taping bij paarden te gaan volgen. Mits ik er aan mee mag doen. Ik wist het ook een hele tijd niet, maar nu kom ik af en toe toch weer dingen tegen die ik wel interessant vind.

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 20:50

Dat is wel een mooi mantra Goldie, uit je boek! Goede om te onthouden!
Het ontspannen gaat steeds beter gelukkig. Ik ben wel vaak nog moe, maar langzaam maar zeker krijg ik weer iets meer energie om ook 's avonds nog iets te doen. Niks groots, maar dingen als voor mezelf koken of gaan sporten. Maar ik doe ook nog regelmatig een middagdutje in het weekend omdat ik nog moe ben. Heel frustrerend want ik wil er nu wel eens een keer vanaf zijn! Maar ja, dat is nu eenmaal niet zo, ik lees die mantra nog maar een keer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:02

Goldie schreef:

Dat is wel fijn :j Persoonlijk zou ik ook voor 2x 3u gaan omwille van dan een extra dag thuis, bijna een half uur reistijd is toch een eindje. Maar misschien kan je een tussenstap doen, eerst 2x 2.5u en dat even 1 of 2 weken en dan door? Lijkt me nog de meest logische oplossing, maar weet niet of dat mogelijk is natuurlijk.

@moonsparkle : :(:) Ik herken jou gevoel heel erg. Ik zit nu in hetzelfde, ik wil heel graag iets anders, gewoon omdat ik daar weg wil zijn. Maar hoe ga ik dat in deze omstandigheden doen? Ga ik dat wel kunnen? Het ging mij zo goed de laatste 2 maanden toen ik thuis was, 2 dagen werken en het is alweer helemaal om zeep .. Kan ik dit wel allemaal? Maar ik ben nog zo jong.. Ergens weg van alles en iedereen in een hutje in het bos lijkt me nu de meest heerlijke plaats om te zijn... Kan je dus niet helpen, maar wil je sterkte wensen met je gevoel en weet dat je niet alleen bent ;)

@Charlotte446: poeh, jij zit er ook goed in zeg .. heb je echt helemaal geen idee welke richting je op kan of wil?

Ik zou echt zo graag iets met dieren willen doen, het maakt mij niet eens uit wat... Maar die jobs zijn niet zomaar te vinden, en al zeker niet de best betaalde jobs. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Gelukkig maandag weer naar de psycholoog, om de eerste werkweek te overlopen, die gaat ook schrikken denk ik.

@Moirin: je gaat goed zeg! Heel fijn dat je toch al 's avonds nog wat kan, is toch een vooruitgang ;)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 12:44

Moirin schreef:
Dat is wel een mooi mantra Goldie, uit je boek! Goede om te onthouden!
Het ontspannen gaat steeds beter gelukkig. Ik ben wel vaak nog moe, maar langzaam maar zeker krijg ik weer iets meer energie om ook 's avonds nog iets te doen. Niks groots, maar dingen als voor mezelf koken of gaan sporten. Maar ik doe ook nog regelmatig een middagdutje in het weekend omdat ik nog moe ben. Heel frustrerend want ik wil er nu wel eens een keer vanaf zijn! Maar ja, dat is nu eenmaal niet zo, ik lees die mantra nog maar een keer :D

Hij komt meteen goed van pas :D
Wat goed om te horen dat je 's avonds ook nog wat kunt doen soms! Kleine stapjes zijn ook stapjes :j

Dat is denk ik ook een optie [***], denk dat als ik dat zou willen doen dat dat ook goed zou zijn. Ik ga volgende week gewoon even kijken hoe het gaat als ik dus wat langer blijf om te lezen en aan de hand daarvan kijken wat ik ga doen :j

Probeer vandaag lekker je rust te pakken, morgen was je leidingevende er niet toch?
Ben heel benieuwd wat je psycholoog er van zegt en hoe je hier nu mee om moet gaan :=

Vandaag ging wel goed op het werk :) Voelde me na 2 uur nog best goed. Heb m'n e-learning BLS (Basic Life Support) opgepakt, nadat ik vorig jaar niet mee kon doen met de praktijk dacht ik dan herhaal ik de theorie nog wel een extra keer. Toets met 95% gehaald :Y)
Vind het nog wel moeilijk om collega's tegen te komen :o

Ook al zie ik mezelf nog helemaal niet m'n normale werkzaamheden uitvoeren weet ik wel dat ik graag terug wil. Dit werk geeft me echt veel voldoening, al twijfel ik nu echt ontzettend of ik het ooit wel weer allemaal kan := Leidinggevende wil me ook graag terug in m'n functie, want ik ben goed in wat ik doe :o

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 12:50

Niet over nadenken nog Goldie, zo ver ben je nog even niet. :(:)
Het kan vast weer, maar heeft nog tijd nodig.

Moirin, herkenbaar de middagdutjes in het weekend.
Fijn dat je wel merkt dat je meer kan.

Charlotte, ben je al op je werk geweest? Hoe was het?

[***] hoe voel je je vandaag? :(:)

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 19:51

Goldie, knap je resultaat. Zal een goed gevoel geven denk ik :)

Mandyy, het ging goed. Ik had een klein beetje spanning in mijn buik toen ik thuis naar de auto liep maar in de auto was dat alweer over. Ook geen vervelende spanning maar een goede :) Ik heb zelfs om een rondleiding gevraagd :D Bijna de helft van de collega's was thuis aan het werk, dus amper niemand gezien. Dat is dan wel een klein voordeel van de huidige situatie :')

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 20:02

Ja is wel stof die er inmiddels aardig in gehamerd zit, maar gaf zeker wel een goed gevoel. Ik kan toch nog nadenken :D

Fijn dat het zo ging qua spanning :) Weer een opsteker voor jezelf zo ook denk ik?

Vanmiddag was ik wel uit, kan eerst nog wel even door op de adrenaline en dan ineens gaat het kaarsje uit. Vind het allemaal toch wel zwaar evengoed :o
Poes kwam op me liggen, dus samen even de ogen dicht. Vriend was vandaag ook matig, dus die kwam er ook nog bij, lekker stel zijn we zo :+

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 20:51

Ik heb hier ook al een tijdje niet meer gepost... Zal van deze bladzijde even een bijleespost maken!

[***] jeetje wat heftig zeg! Echt een enorm bizarre reactie van je baas... Heel knap dat je niet direct in tranen uitgebarsten bent. Hoe voel je je nu? Kan zeker begrijpen dat je je er ziek van voelde.. Echt niet normaal.
Sterkte morgen weer op werk! Ik weet niet of ik überhaupt zou durven om weer te werken :7

Moonsparkle succes bij de bedrijfsarts alvast! Lijkt me lastig als je echt geen optie ziet om terug te gaan bij je werk. Reïntegreren bij een nieuwe baan lijkt me ook supermoeilijk! Maar fijn dat het voor nu wat beter gaat met je! Succes iig met een keuze maken. Neem je tijd inderdaad!

Goldie Kijk dat is een fijne onverwachtse ontmoeting! En ook wel prettig dat je weer kan horen :)) Ik zou persoonlijk gaan voor 3x2 uur. Boek mee is opzich een goed idee, maar persoonlijk zou ik het niet fijn vinden. Hou d'r niet van om "niks" te doen op werk :+ Prettig dat je parkeervergunning verlengd is, scheelt iig weer :j Mooie mantra inderdaad, die moet ik maar onthouden haha.
Niet teveel over de toekomst nadenken inderdaad. Hoe moeilijk ook! Je hebt echt een supergoed resultaat al neergezet in die e-learning, alles komt stapje voor stapje vanzelf. En zo niet, dan zie je dat dan wel weer.

Moirin fijn dat het oké gaat ondanks de drukte op werk! Lukt het wel om genoeg rust te pakken?

Charlotte446 1,5 jaar is een aardige tijd! Hoe is het gesprek gegaan? Goed dat de medicijnen wel wat lijken te doen. Je was ook bezig voor een WIA uitkering toch, is dat allemaal nog gelukt?

--

Opzich gaat het hier op werk wel oké! Ik had een aanvaring met de bedrijfsarts 2 weken terug, die vond dat ik vanaf 12 augustus wel weer 32 uur kon werken. Note: ik werk nu 3x2,5 uur. Dus dat is een lekker opbouwschema wat ik natuurlijk echt niet zie zitten. Ik was er echt zo verdrietig en boos door, ze luistert voor m'n gevoel echt totaal niet. Ze had ook teruggekoppeld aan HR dat het goed met me ging, dus die hingen al in de telefoon bij m'n manager waarom ik dan nog zo weinig werk. Ja uh, "het gaat beter" is niet hetzelfde als "het gaat goed" -O-

Ze deed ook een prachtige aanname; ik slik sinds kort een anti psychoticum (quetiapine) 's avonds, dat in lage dosis voorgeschreven wordt om beter te slapen en meer rust in je hoofd te hebben. Mevrouw de bedrijfsarts deed na die uitleg van mij direct de aanname dat ik dan vast ook last had van psychoses :j Dus dat heeft ze ook in m'n dossier gezet. Maar tegelijk wil ze dus wel dat ik weer 32 uur ga werken :')
Ben nog volop in behandeling bij de GGZ, heb nog EMDR en heb in augustus nog aanvullende onderzoeken voor persoonlijkheidsstoornissen en autisme.

Gelukkig was m'n manager ook knap pissig op haar, en de regiomanager ook dus ik heb nu met hun een nieuw opbouwschema gemaakt. Vanaf maandag werk ik 3x3 uur en dan elke 2 weken een half uurtje per keer langer. Dat lijkt me iets behapbaarder, met dat schema zou ik dan in week 49 weer m'n normale uren hebben (4x8 uur), maar er werd wel benadrukt dat als het langzamer gaat dat ook helemaal oké is.

Maandag ga ik weer voor het eerst eventjes de winkel in ipv alleen maar achter de schermen werken, opzich heb ik er wel zin in maar zie er ook wel tegenop! Ik ga eerst als "trainee", alsof ik er net werk haha. Durf nog niet zo goed gelijk alleen. Maar daar is gelukkig alle begrip voor.

Verder zit ik wel echt nog best wel met mezelf in de knoop dus dat is wel rot. Ze zijn ook nog zo aan het knutselen met m'n medicatie wat natuurlijk ook niet optimaal is, dus ik ben echt ontzettend moe. Slik nu 's ochtends antidepressiva en 's avonds die anti psychotica. Slaap er iig wel goed mee, dat scheelt :Y) Al droom ik wel echt heel vaak nog bizar en realistisch. Dusja, het kan beter, het kan slechter.

Geniet wel van m'n puppy iig, zij is ook zo lief voor me :+: Als ik verdrietig ben troost ze me, ze is echt super beschermend en we zijn echt de hele dag samen haha. Dus zij maakt me wel blij ondanks dat ze ook veel energie kost :D
Afbeelding

Afbeelding

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 08:29

@warboel dat is ook wel een mega sprong qua uren, daar snap ik ook niks van. Gelukkig staat je manager achter je en heb je het anders kunnen regelen.
Bij mij zit het probleem daar juist vooral. Ik ben ook heel erg bang dat de bedrijfsarts gaat zeggen dat omdat ik nog geen jaar ziek ben ik niet ergens anders zou mogen reïntegreren dat ik dan maar voor een vso zou moeten gaan, maar dit vul ik in met mijn gedachten zonder het echt te weten. Merk wel dat ik nu alweer super veel stress voel omdat ik de bedrijfsarts binnenkort weer spreek en weet dat ik waarschijnlijk zsm daarna weer in gesprek moet met de mediator.
Ergens anders reïntegreren lijkt me ook niet makkelijk, maar met wat er allemaal gezegd is zie ik niet in hoe ik zou kunnen werken aan beter worden bij m'n werk, dan ben ik bang dat het heel snel weer achteruit gaat doordat ik in mijn hoofd weet wat er is gezegd.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 09:52

Warboel Ik doe nu ook niet echt 'iets' om het maar zo te zeggen, doe nog niks wat bij mijn taken hoort. Inderdaad stapje voor stapje, maar vind die onzekerheid wel moeilijk. Ik probeer het zoveel mogelijk los te laten en niet te ver vooruit te kijken.

Klinkt als een fantastisch opbouw schema van 3x2,5 naar 32 uur :roll: Lekkere aanname verder ook.
Gelukkig was je manager het er ook niet mee eens.
Succes vandaag, laat je weten hoe het was?
Ik ga het ook op die manier doen als weer met patiënten ga werken, eerst boventallig :j
Die foto van jullie samen is echt te schattig <3

moonsparkle probeer echt niet teveel vooruit te denken en voor een ander te gaan denken. Dat brengt je ook nergens en kost je alleen maar energie... Misschien is het ook wel zo, maar door je daar nu druk om te maken verandert er ook niets. Heel moeilijk hoor, daar niet van..

Hier net even een praatje gemaakt met onze ICT'er, die vroeg wel of het goed was dat hij even langskwam. Maar was een fijn gesprek, best wel pittig ook wel weer evengoed. Was even iets dieper dan de meeste gesprekken, dus daarna al meteen moe en duizelig %) Dat valt me dan toch wel weer tegen...
Gaat nu ook allemaal wat moeizaam -O-

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 10:31

Warboel, ik kan me voorstellen dat een puppy troost geeft, wat een lieve foto's ook.
Schema is totaal niet realistisch zeg. Gelukkig heb je je manager achter je.

Dat is logisch Goldie. Sociale contacten kosten veel energie en als het dan iets dieper gaat nog meer.. :(:)