Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandyy schreef:Jeetje en dat op je tweede dag? Wat naar! Wanneer moet je weer?
moonsparkle schreef:Holy moly ik zou gelijk in tranen uitbarstenkon je er nog iets op terug zeggen?
Goldie schreef:@[***]: Nee dat is geen troost, ik had liever gehad dat je had kunnen genieten van hoe goed je het hebt gedaanipv dat je zo de grond in wordt getrapt
![]()
Ik vind het echt heel bizar..
Dat kan ik helemaal zelf indelen, dus dat is luxe. Ik ben er nu op maandag en donderdag.
Reistijd is ongeveer 25 minuten. M'n parkeervergunning is iig verlengd tot eind augustus, echt heel fijn
@Moirin: Haha ja inderdaad, meestal bedenk je dat pas achteraf..
Daar is deze ook wel mooi voor, las ik vandaag in m'n boek.
[ [url=m/yXQOPe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaat dat een beetje, die rust en ontspanning pakken
@Mandyy: Dat is inderdaad ook een optie, wil het dan volgende week dan wel zo proberen door een halfuurtje te lezen, anders doe ik dat thuis dus ik denk dat dat handig is om te proberen. De week erna kan ik ook gewoon de dag zelf beslissen of ik voor 2,5 of 3 uur ga
@Charlotte: Haha misschien op dit moment geen goed idee om zo'n test te doen nee
Fijn dat de medicijnen lijken te helpen!
Je bedoeld 1,5 maand neem ik aan? Zie je er tegenop op valt dat mee
moonsparkle schreef:Dat heb ik dus ook, hoe ga ik een opleiding volgen nu ik nog warrig ben? Of goed ergens anders aan een nieuwe baan kunnen beginnen? Wat zou ik kunnen? En bij veel dingen denk ik nu dat ik het niet aan zou kunnen al is het omdat het beroepen zijn waarbij er veel mensen op de werkvloer zijn of omdat er bij bijna elke baan wel een soort van deadlines zijn.
Goldie schreef:Dat kan ik helemaal zelf indelen, dus dat is luxe. Ik ben er nu op maandag en donderdag.
Reistijd is ongeveer 25 minuten. M'n parkeervergunning is iig verlengd tot eind augustus, echt heel fijn
Moirin schreef:Dat is wel een mooi mantra Goldie, uit je boek! Goede om te onthouden!
Het ontspannen gaat steeds beter gelukkig. Ik ben wel vaak nog moe, maar langzaam maar zeker krijg ik weer iets meer energie om ook 's avonds nog iets te doen. Niks groots, maar dingen als voor mezelf koken of gaan sporten. Maar ik doe ook nog regelmatig een middagdutje in het weekend omdat ik nog moe ben. Heel frustrerend want ik wil er nu wel eens een keer vanaf zijn! Maar ja, dat is nu eenmaal niet zo, ik lees die mantra nog maar een keer