Heb ik weer!
De CT scan is gecanceld, alle vloeistof liep mijn arm in, infuus zat ernaast,zat niet in de ader.
De eerste infuus zat er al naast,deed heel erg pijn en dat zei ik dus ook.Hoppa infuus eruit en opnieuw proberen,nu deed het stuk minder pijn,dus zal wel goed zitten.Dat dachten hun dus ook,de verpleger en verpleegster. Ze legde me uit dat als hun de vloeistof gingen inspuiten ik tintelingen zou voelen,ik mocht absoluut geen pijn voelen. Dan moest ik het meteen melden.
Prima,doe ik.Eerst foto's zijn gemaakt, nu komt de vloeistof eraan zei ze.
Ik voelde me bovenarm op pompen! zal wel zo moeten dacht,het deed niet echt pijn,dus dit hoef ik niet te zeggen.
Hun zaten te wachten tot de vloeistof in beeld kwam,maar er kwam niks.Nee logisch,het infuus zat niet in de ader maar ernaast, hij had wéér mis geprikt.
Verpleegster was een verstandige! kwam gelijk naar me toe en zag hoe gezwollen me arm was [popey was er niks bij] infuus moest er gelijk uit.Toen een koude doek er omheen,normaal doen ze dat met een doek met ijsklontjes,maar die waren niet te vinden zei ze. Ze masseerde me arm ook,deed er later een of andere zalf op,gaasjes erop en verband er omheen.
Ze zegt,waarom riep je niet? ik zeg ik moest roepen als het pijn deed,niet als het ging zwellen,ik dacht dat het erbij hoorde.Ik heb een hoge pijngrens,daarom riep ik niet. Ja daar zit vaak het gevaar,een hoge pijngrens.Maar ze vond ook dat ze erbij had moeten zeggen dat het ook niet mag opzwellen.Hebben ze nu ook weer geleerd zei ze. Vanacht voor het slapen gaan weer insmeren met die créme en verband er omheen.Als ik klachten kreeg moest ik gelijk het ziekenhuis bellen.
Nu krijg ik de scan morgen in Harderwijk om 10 over half 2.Ik zeg, er was toch geen plek in Harderwijk? daarom moest ik hierheen.Voor spoed gevallen hebben ze altijd plek zei ze,en ik hoorde daarbij.
Nou nu hopen dat me arm weer normaal word, is nog steeds vrij dik.