Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Hier ook ervaring mee. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om weg te laten laseren na al die jaren proberen er wat kleur op te krijgen.
Laatste tijd blijft het beter zitten gelukkig. Ook eindelijk iets betere kleur maar het blijft toch voornamelijk grijs. Maar goed, er staat eindelijk een wenkbrauw dus daar ben ik al blij mee.
Bullebeest schreef:Suzanne F. schreef:Hier ook ervaring mee. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om weg te laten laseren na al die jaren proberen er wat kleur op te krijgen.
Laatste tijd blijft het beter zitten gelukkig. Ook eindelijk iets betere kleur maar het blijft toch voornamelijk grijs. Maar goed, er staat eindelijk een wenkbrauw dus daar ben ik al blij mee.
Hoe lang ben je daar mee bezig geweest?
Suzanne F. schreef:littleroosie schreef:Voor powder brows maakt de huidtype eigenlijk niet uit, dit pakt altijd (mits goed gezet). Heb je een foto van hoe het nu is? En hoe lang geleden zijn ze bijgewerkt?
Vette dikke huid is altijd lastiger begreep ik.
zorro schreef:Ik herken het.. ik had eerst wel echt een mooie kleur powderbrow maar het pakt niet meer ofzo. Het word gelijk grijs en het is nu 3x in korte tijd bijgewerkt en het blijft grijs.. ik ben echt een beetje radeloos..
littleroosie schreef:zorro schreef:Ik herken het.. ik had eerst wel echt een mooie kleur powderbrow maar het pakt niet meer ofzo. Het word gelijk grijs en het is nu 3x in korte tijd bijgewerkt en het blijft grijs.. ik ben echt een beetje radeloos..
Dan is er een kleur gebruik die te koel geneest. Dit is op te lossen door er eerst oranje in te zetten en vervolgens een goede bruine kleur.