Needje schreef:Ik gok meer op bij welke kliniek
Oh het was al laat gisteravond.
House of Bratz is dan een aanrader vind ik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Even gegoogled, ik zie wat je bedoelt. Lijkt mij niks eigenlijk. Voor mijzelf zou het niks zijn in ieder geval.
Als het stuk tussen je neus en je lip groot is dan snap ik het wel. Op tv is er een verslaggeefster die dat heel opvallend heeft, op rtl4 dacht ik.
Dit voegt geen volume toe aan de lip en daar is bij mij juist wat behoefte aan, dat lost zo’n liplift niet op.
Farjen schreef:Sorry, stille meelezer hierIk werk sinds kort bij plastische chirurgen dus ik vind het leuk om mee te lezen
![]()
Door ouderdom wordt de afstand tussen neus en lip steeds groter en dan wordt er vaak wel een liplift uitgevoerd. Ik heb het (nog) niet gezien op jongere leeftijd
Cer schreef:NatasjavE schreef:Nou ik ben gisteren geweest voor mijn ooglidcorrectie. Viel allemaal reuze mee. Nu herstellen.
Ohhh nice !ben benieuwd hoe je het verloop van het herstel vindt
Suzanne F. schreef:Ben benieuwd Natasja. Fijn dat je geen pijn hebt gehad. Heb je dat PlexR ook boven je ogen gehad? Of op een andere plek? Geen goede ervaring geweest dus?
Binoche schreef:Danique_G schreef:Heeft iemand ervaring met een liplift? Sinds twee jaar laat ik periodiek fillers doen maar ik denk dat een liplift best interessant kan zijn.
Ook wel geïnteresseerd hierin. Ik heb nauwelijks bovenlip, en vind lip fillers ook vaak gewoon lelijk...