Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trui schreef:Ik heb net gedoucht. Dus nog zeiknat haar als ik zo ga slapen. Wat doen jullie? Ik wil wel beetje volume maar Mn ma slaapt al dus kan geen kleine vlechtjes maken. En met los haar ben ik heel erge bang dat het gaat pluizen en dat ik morgen een badhariday heb. Heeft een van jullie nog tips om met nat haar te slapen?
Trui schreef:Ik heb net gedoucht. Dus nog zeiknat haar als ik zo ga slapen. Wat doen jullie? Ik wil wel beetje volume maar Mn ma slaapt al dus kan geen kleine vlechtjes maken. En met los haar ben ik heel erge bang dat het gaat pluizen en dat ik morgen een badhariday heb. Heeft een van jullie nog tips om met nat haar te slapen?
Iris82 schreef:Ik vlecht m'n haar altijd in als ik met nat haar ga slapen. Geeft prima krullen. Met een knot slapen heb ik mezelf echt afgeleerd (tenzij je 'm heel hoog op je hoofd doet) want ik lig regelmatig op m'n rug en kreeg er echt hoofdpijn van.
Maris schreef:Helemaal niets.
Ik vraag me alleen een beetje af waarom er bij mij altijd verf wordt gebruikt en geen blondeer voor de high lights. Verf is misschien iets minder slecht voor je haar ????