DeEenhoorn schreef:Ik heb ook een vraagje,
Vandaag ben ik vanaf 7 uur tot 20:30 niet thuis, en daarna eet ik een (wat kleinere) portie chicken tonight, en ik heb 4 broodjes mee, en een fles water.
Ondertussen kom ik op amsterdam Sloterdijk en Rotterdam centraal. Vanaf rotterdam reis ik weer terug naar Hoorn waar ik eerst een uur dansen ga, voor ik naar huis ga.
Nu zie ik best wel in dat 4 broodjes tussen 7&20:30 heel weinig is, vooral omdat ik nog een uur ga dansen. Maar wat kan ik op de stations eten? Lepel/mes/vork is geen probleem maar ik ben bang dat ik niks kan vinden wat echt nog een beetje gezond is.
Ik ga als meelezer even inbreken.
als je 15 min overstaptijd hebt en een gezonde maaltijd wil: tegenover het station zit vapiano (plein oversteken, in Plaza gebouw). Je kunt daar sinds kort online bestellen en de tijd kiezen. Kun je dus al in de trein doen. Als je een basic pasta kiest en bijv kip toe laat voegen heb je een prima en gezonde maaltijd.
Wil je wat lager in koolhydraten heeft de appie to go genoeg. Sowieso dingen als kwark en skyr. Ze hebben ook proteïne potten: een klein potje van 1,5euro met 2 eieren en spinazie of een kleine potje met zalm en een eitje. Daarnaast hebben ze volgens mij ook eiwitrepen. En genoeg salades/fruit. Salades kun je overwegen de dressing weg te laten.
Op het station heb je ook nog Julia's zitten: pasta bar. Ook daar zijn echt wel wat gezonde opties.
Genoeg opties hoor
Laatst bijgewerkt door Maartje__ op 15-06-17 07:41, in het totaal 1 keer bewerkt