Ibbel schreef:Eens met dat je geen 6 kinderen nodig hebt voor een oude dag. Maar voor een stabiele populatie heb je wel 2,nogwat kinderen per gezin nodig.
Met al die giga gezinnen compenseert dat prima lijkt me
Ik vind trouwens de columntitel nogal misleidend. Sure, Jesse heeft 2 kinderen (als je er dan neemt, vind ik max 2 nog redelijk om bovengenoemde reden) maar Buma heeft er ook 2, Segers 3, Roemer 2. Van der Staaij heeft twee geadopteerde kinderen, dat valt me dan weer mee van hem. Anyway, beetje flauw om op Klaver af te gaan geven om een verhaal dat 99% over wat anders gaat
(Of mag je dat niet zeggen?) 
ik heb er niks mee. en ook zo brutaal tegenwoordig. wij hadden vroeger nog respect voor ouderen.
heb wel opmerkingen gehad van colegas een paar jaar terug of het geen tijd werd voor kinderen. ben zelfs een geweigerd voor een baan, ik werkte als uitzendkracht. al een paar jaar bij hetzelfde bedrijf, en toen ik vroeg of ze me zelf niet konden aannemen werd er gezegd, van nee. ik was dan een vrouw en zou binnenkort dan wel kinderen krijgen, ze hadden dan niks aan personeel wat dan partime wou werken ivm met kinderen
Ik zag laatst een handje tegen de buikwand aandrukken nou daar werd ik ook gewoon misselijk van hoor.