[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:58

LidyK97 schreef:
Thanks! Helaas is het geen blush, ze zijn van mezelf zo gekleurd. Als ik niks opheb zijn ze super rood := Ik heb een groene primer + cc cream op

Ow oeps sorry :')
Ik zou dan zelf opzoek gaan naar een iets dekkendere formule, maar dat is mijn mening. Als je er zelf maar blij mee bent toch? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 23:01

Mooi drunksheep! Ben jaloers op jouw wenkies. Alleen vind ik gekleurde oogschaduw minder mooi. Al kan je het wel hebben!

Haha maakt niet uit hoor Manonfloris! Heb zelf nog nooit iets geprobeerd wat meer dekt, roodheid hoort ook wel bij mij! :) Maar ga het toch eens proberen en kijken wat het doet.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 23:19

Ik heb zelf ook wel een aardig rode uit en gebruik alleen maar de catrice nude matt foundation. Deze dekt goed en blijft lang matt vind hem fijner dan verschillende durdere merken.

Oke dit is wel een foto waarop ik net uit de douche kwam en de andere is in daglicht gemaakt maar even voor het idee hoe rood mijn huid kan zijn.
Afbeelding

Moet eerlijk zeggen dat ik toch wel verbaast ben wat make-up met mijn uitstraling doet. Plaats normaal nooit z'n foto van mijzelf maar nu ik dit zo zie ben ik me er wel van bewust dat het dus degelijk een verschil maakt bij mij.
Overigens weerhoud mij het erniet van om af en toe make-up loos de deur uit te gaan.

Mijn collega zei van de week nog wat ben je kaal zonder make-up. Snap nu wel waarom. Zei zien mij normaal niet zo vaak zonder foundation/mascara En was die dag make-up loos de deur uit gegaan.

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 00:32

Prachtig ds!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 09:24

LidyK97 schreef:
Mooi drunksheep! Ben jaloers op jouw wenkies. Alleen vind ik gekleurde oogschaduw minder mooi. Al kan je het wel hebben

Eh.... oogschaduw is toch altijd gekleurd :') :+ Waarom zou je het anders opdoen zeg maar, als je het niet ziet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 09:30

Face and body is toch hele lichte dekking?
En die is mij afgeraden voor mijn extreem droge huid, accentueerde mijn droge plekken.

Ik vind zelf Nars Sheer Glow, MAC minerealize Moisture en Lancome Teint Idole heel fijn.
Allemaal wat meer high end, maar die werken bij mij het beste.

Misschien kun jij beter slagen qua drugstore foundation, aangezien jij wel geel bent qua ondertoon.

En een goede poeder doet ook wonderen aangezien poeder je huid vaak wat droger maakt.
De careblend van MAC is heel fijn.

En ik heb die opmerking ook echt 3x gelezen... gekleurde oogschaduw... ik ben benieuwd hoe je dat bedoelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 10:41

Ik gebruik de Mac Studio Waterweight foundation, die is ook wat hydraterend dus op de droge plekjes op mijn gezicht pakt hij ook goed. :j

Gekleurde oogschaduw, ik gok andere kleuren dan neutraal?

DS prachtig wederom! _O_

En Marlon, wat een verschil, op een hele mooie manier!

Ik ga vlak voor sluitingstijd nieuwe brillen ophalen, met een lichter montuur dan wta ik nu heb. Gok dat dat ook meteen een hoop voor mijn oogopslag met make-up zal doen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 11:06

Jep ik bedoelde andere kleuren dan nude (bruintinten ect)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 11:19

Je realiseert je dat je in een make up topic zit waar we van experimenteren met make up houden?
Dus juist van kleur, structuur, out of the box en over the top omdat het nou eenmaal kan make up?
:')

Ik moet zeggen dat ik de oranje tinten nog vrij rustig en natuurlijk vind, maar dat komt misschien ook omdat ik DS niet anders gewend ben...

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 11:26

Haha ja alleen maar nude tinten kan de meeste van ons niet interesseren. :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 11:32

LidyK97 schreef:
Mooi Fenrir!! Je ogen komen heel mooi uit door de oogschaduw

Ik snap niet helemaal waarom je mijn look dan wel mooi vindt terwijl dat ook echt geen 'nude' kleuren zijn? Dat was echt behoorlijk fel roze/oranje/goud :')

Vind het weer prachtig DS, dit blijven toch wel echt jouw kleuren! En Ares <3

Jans, ik vind deze wimpers je al beter staan. Ga wel mee in de opmerkingen mbt blenden, ik zou het meer naar buiten toe blenden en niet zo hoog aan de binnenkant van je oog. En volgende keer misschien niet in de volle zon gaan staan, dan zien we het beter :)

Friem die lipstick stond wel echt jouw naam op he? :))

Suus nog gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Avelienvd schreef:
Mooi fenrir (bente toch?)

Klopt :)

Melati, mij viel het kleurverschil om je wenkbrauwen idd ook op. Die kleuren staan je goed! Denk wel dat ik het mooier zou vinden als je je highlight op een iets andere plek zou aanbrengen, meer waar de jukbeenderen zitten (dus iets hoger naar buiten) nu highlight hij meer je wangen.

Jolien ik vind je wenkbrauwen ook al mooier zo al zou ik ze nog iets meer met een puntje aan de buitenkant willen zien (hoeft niet heel scherp), nu zijn ze wat abrupt/stomp afgekapt aan het einde.
De wing vind ik niet zo, hij zit wat laag en sluit niet echt mooi aan maar om heel eerlijk te zijn denk ik dat het met jouw vorm ogen ook lastig is om een mooie wing te maken omdat bij jou de vouw zo ver door loopt. Denk dat alleen oogschaduw mooier is bij je!

LidyK97 lief gezichtje heb je!

marlonFloris als je dat al rood vindt wil ik graag met je ruilen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 11:35

Bente, als ik weer kan staan zal ik met beter licht foto's maken :D

Wat blenden betreft ben ik blij met de tips, ga ik wat mee doen! :#

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 11:38

Als je wel in de volle zon zit kan je een vel papier gebruiken om voor het licht te houden of als 'reflectiescherm' te gebruiken. Moet je alleen wel een vel papier bij de hand hebben :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 11:42

Of gewoon ff draaien :)) bij mij is t licht soms ook intens bij t raam ik doe dan stapje naar achteren :))

Ik ben vandaag gewoon fullface incl foundation 8-)

Afbeelding
Vanochtend toen het nog niet helemaal licht was.

Afbeelding

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 19:56

Ik ben echt jaloers op jullie makeupskills <3

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 21:14

Komen weer prachtige looks voorbij! Je ziet iedereen echt iedere keer verbeteren en meer out of hun comfort gaan. Tof! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 21:15

Wat een gave bril heb je Friem! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 00:34

Jans, leuk om twee looks van jou te zien! Zie helaas door het licht niet zoveel op de tweede maar vind je eerste look leuk, op de wimpers na maar dat is al genoemd. Vind ze te groot voor je ogen. :j Ben benieuwd naar een look in mooi licht met de andere wimpers die je had gehaald!

Friem en DnT beide een superleuke look! *\o/* En ben benieuwd naar die van Catrice!

Snoraly, ik vind jou echt een hele knappe meid. Mooie eyeliner ook!

Fair, ben benieuwd naar je look en/of swatches van de Kylie liquids!

Nicolette, ik denk ook dat inderdaad een iets andere vorm wing je oog veel beter zou doen!

Bente, prachtig die wing zo!

Friem, vind die lipstick zo gaaf. UD heeft nu ook zo'n soort en ik durf te wedden dat ik die van MAC toen ook heb geprobeerd..... zo zo gaaf. |( <3

Melati, wat staat die liquid van Jeffree jou gaaf zeg, kanonne!

Jolien, ik zou je wing zelf doortrekken over de rest van je wimperrand maar de wing zelf misstaat je niet!

Naad, twee prach-tige looks (en prachtige kitten <3)! Dat roze staat je ook echt super. :j Maar ben van jou ook niet anders gewend dan mooie looks. :))

Marlon, leuk om te zien wat voor verschil het wel degelijk maakt!

Heb van de week om mezelf te trakteren de Urban Decay Afterdark palette gekocht omdat ik ein-de-lijk (ja echt - duurt ff maar dan hedde ook wat :')) geslaagd was voor mijn autotheorie. _O- *\o/*

En echt waar - verliefd! In de winkel geswatcht en er waren 2 waarvan ik het pigment vond tegenvallen, plus eentje in het palette (Lounge) heb ik al als single maar ik vond 'm zo prachtig en met kortingsbonnen maar 37,50 en het was een treat yourself moment dus - het mocht. *\o/* Vandaag heb ik 'm pas geswatcht maar werkelijk waar, denk dat die in de winkel een beetje was uitgedroogd want dit pigment!! :oo <3

De verpakking is ook zo lekker apart wat ik al helemaal geweldig vond. Ze hebben inmiddels ook 3 nieuwe lipsticks maar ik mocht van mezelf echt niet meer halen dan het palette, dus die ga ik binnenkort ook maar eens uitproberen in de winkel...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 01:03

Nice!!!! Gefeliciteerd!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 08:28

Wauw die Fringe en Paralyzed <3 ik ben super benieuwd naar looks van jou met al die prachtige kleurtjes :j

Ik houd wel van de kleurtjes makeup, niet bij mezelf voor het dagelijks leven omdat ik op het laboratorium werk, maar met uitgaan ga ik wel los met de glitters enzo hoor :D

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 09:45

Oeh shizzel wat een supergave kleurtjes zitten daar in... ben benieuwd naar je creaties

Friemel... mooi zo :) die bril vind ik je ook super leuk staan :)

Marlonfloris... wat leuk om zo een met en zonder foto te zien :) dat roze staat je heel mooi

Drunkensheep (schitterende naam ) ik vind het roze mooier vind persoonlijk dat dat je ogen mooi complementeerd :) terwijl dat oranje wat harder staat :)

Nou... de wing heb ik gelaten voor wat het is :P geen geduld voor... en het lukt ook niet echt... misschien inderdaad dat het ook inderdaad gewoon niks voor mij is in vwrband met dat hooded eye gebeuren...

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 09:56

Hij is echt top Friem!
Niet te, maar maakt je gezicht net wat egaler, I like :D

Wauw, wat een pigment Shiz :oo
Ben benieuwd naar je looks met dit palette!

Mooi rustig Neon, maar... wat heb je precies op?
Ik zie mascara en misschien een hintje zilveren oogschaduw en dat is het... :o

Zelf vandaag voor een lekker subtiele lipkleur gekozen:

Afbeelding

Verder een beetje grijze oogschaduw, mascara en wenkbrauwen.
Ik had vergeten mijn wekker te zetten, maar werd gelukkig maar 10 min te laat wakker :')

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 10:02

De swatches en looks met de kylie lipsticks stel ik nog even uit.. ik ben gister wakker geworden met 4 koortsblaasjes op mijn lip :( dus ik spaar mijn lipstick momenteel..

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 10:04

Poeh even flink bijlezen weer !
Vanaf blz 39

Joolien wat zie je er weer mooi uit, die donkere lipstick staat je prachtig <3 En die liner maakt je look meteen helemaal af !
Yltje ik denk dat het groen je ogen hier juist niet laat knallen, het is niet verkeerd maar ik denk dat je mooiere kleuren hebt voor je ogen. En wauw wat is je haar toch gaaf.
DnT Oeh dit is mooi bij je !!! Oogt heel rustig en toch spat het er vanaf...heel mooi.
Shizzel ik gebruik bij die kleuren de electric palette...is dus eyeliner van oogschaduw :D
Jans je ooglook is qua kleuren helemaal geweldig !! Die moet je vaker doen :)) Wimpers had je al door dat die een beetje te waren geloof ik :D
Friemel en DnT heerlijke look zo samen :+:
Nicolette ik ben benieuwd wat het met je ogen doet als je je oogschaduw iets meer naar boven blend !!
Fenrir wat maak jij toch gave looks <3 van die mooie dromerige ogen ....wauw
Jans oei dit vind ik weer iets te heftig voor je.. qua kleur kan je het wel hebben maar dan zou ik echt alleen naar de buitenkant blenden :j
Melati wauwie wat is deze ooglook gaaaaaf !!! Staat je zo mooi dat zachte <3 Ook ik zie iets aan je foundation maar kan niet goed benoemen wat.. Misschien in combi van je strakke haar dat het wat hard lijkt. Ben wel benieuwd naar een look met los haar :j
Joolien wederom mooi , wenkies vind ik ook al een stuk mooier. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt :(:)
lidy welkom :) Wat heb jij een mooie open uitstraling <3
DS Wauwie wat een mooie looks !!!!! En wat een mooie nieuwe beeb, prachtig beestje !!
Friem wat mooi weer, die blouse staat je ook super.
Shiz wat een mooie aankopen... daar word je toch hebberig van. Enne gefeliciteerd !!

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 10:06

@dnt... ik heb nogwel helemaal uitgepakt <<) hahaha

Afbeelding

Afbeelding