LidyK97 schreef:Mooi Fenrir!! Je ogen komen heel mooi uit door de oogschaduw
Ik snap niet helemaal waarom je mijn look dan wel mooi vindt terwijl dat ook echt geen 'nude' kleuren zijn? Dat was echt behoorlijk fel roze/oranje/goud 
Vind het weer prachtig DS, dit blijven toch wel echt jouw kleuren! En Ares 
Jans, ik vind deze wimpers je al beter staan. Ga wel mee in de opmerkingen mbt blenden, ik zou het meer naar buiten toe blenden en niet zo hoog aan de binnenkant van je oog. En volgende keer misschien niet in de volle zon gaan staan, dan zien we het beter 
Friem die lipstick stond wel echt jouw naam op he? 
Suus nog gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Avelienvd schreef:Mooi fenrir (bente toch?)
Klopt 
Melati, mij viel het kleurverschil om je wenkbrauwen idd ook op. Die kleuren staan je goed! Denk wel dat ik het mooier zou vinden als je je highlight op een iets andere plek zou aanbrengen, meer waar de jukbeenderen zitten (dus iets hoger naar buiten) nu highlight hij meer je wangen.
Jolien ik vind je wenkbrauwen ook al mooier zo al zou ik ze nog iets meer met een puntje aan de buitenkant willen zien (hoeft niet heel scherp), nu zijn ze wat abrupt/stomp afgekapt aan het einde.
De wing vind ik niet zo, hij zit wat laag en sluit niet echt mooi aan maar om heel eerlijk te zijn denk ik dat het met jouw vorm ogen ook lastig is om een mooie wing te maken omdat bij jou de vouw zo ver door loopt. Denk dat alleen oogschaduw mooier is bij je!
LidyK97 lief gezichtje heb je!
marlonFloris als je dat al rood vindt wil ik graag met je ruilen