Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Firefly4 schreef:Hoi,
Ik heb nog eens een vraagje voor mijn moeder.
Mijn moeder heeft een Gastric Sleeve en slikt al zolang ze de sleeve heeft (volgens mij nu 3 jaar dacht ik even uit mijn hoofd) omeprazol ivm maagzuur.
Nu heeft ze klachten van de omeprazol en moet ze stoppen, maar dat doet weer veel pijn ivm maagzuur.
Slikken jullie dit nog? Zonee hoelang het je het geslikt en wat zou verstandig voor mijn moeder zijn?
Bedankt voor de reactie!
Kim_89 schreef:Dankjulliewel!
Dat lopen is inderdaad wel de insteek. Had begrepen dat lopen en rechtop zitten helpt tegen het gas. Hopelijk lukt het lopen ook. Van iemand die net geopereerd is, begreep ik dat lopen niet goed lukte omdat ze steeds duizelig en misselijk werd. Ik ben zo benieuwd hoe alles zal gaan.. Het is zo uiteenlopend per persoon!
Alles is goed gegaan met de operatie. Ik nip nu lekker van een glaasje water en geniet van de Amsterdamse skyline
Iets met dienstwissel denk ik. Na een halfuurtje wegpuffen ging het beter gelukkig!
Ik ben vanmorgen rond 10.45 "ontslagen". Ik heb vanmorgen wat slokjes water/thee/limonade op een half bakje (=75 gr) griesmeelpap gegeten en 250 ml optimel op. Eenmaal thuis al een glas Sourcy water met appelsmaak, een mok bouillon, ongeveer 75ml zelfgemaakte gepureerde tomatensoep en nu ben ik bezig met een glas limonade. Ik verdraag alles goed tot nu toe.
ik pas wel op met de grootte van slokjes/hapjes maar probeerde vandaag steeds iets bij de hand te hebben. Slokje en weer even niks etc.
En hoe gaat het nu?