En ik maar denken dat ik van ver kwam...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Furrow schreef:Je bent een prachtige meid Roosss, zo een mooie ogen en lippen. Onderlip heeft precies minder kleur dan boven en mis wel het boogje een beetje maar wow zo een mooie kleur en lippen. Door jou ga ik echt we denken ook mijn lippen te laten doen, is dat geen gevoelige plaats?
Erg dat het gelazerd word, het is niet altijd dat je weinig hebt betaald voor de pmu en ergens ook goed dat het gelazerd kan worden.
Ik weet sowieso dat ik naar jou wil komen en een vriendin wil dat ook, scheelt wel een ritje helemaal van België.
Lara_Silver schreef:Hoi iedereen! Ik ga binnenkort op voor de retouch van mijn microblading. Bij het zetten de eerste keer heb ik echt een week lang niet gereden omdat ik bang was voor mijn wenkbrauwen.Nu heb ik die luxe helaas niet omdat ik einde van de maand een 3 jarige moet voorstellen op een observatie-test voor het Zwitserse warmbloed stamboek. Ik kan haar geen week lang laten staan omdat ze net onder het zadel is en dus routine nodig heeft. Hebben jullie gewoon doorgereden en gewoon opgepast met de cap? Of is het een slecht idee? Ze heeft echt heel weinig afspraken vrij dus het dilemma is groot..
__Nathalie__ schreef:Hairstrokes genezen idd sneller koel van kleur. Een powderbrow is een heel andere techniek. De naald gaat anders de huid in en de kleur word minder massief in de huid gezet.
Maar garanties zijn er nooit.
Je hebt nu pigment in je huid. Maar er zijn zoveel verschillende soorten pigment op de markt. Elk merk heeft een andere samen stelling en dan is er nog verschil tussen organisch en anorganisch pigment.
Wanneer iemand bij mij komt met oude pmu moet ik eerst zien op foto of ik het kan corrigeren. Te extreem verkleurd pigment moet eerst verwijderd worden. Wanneer de kleur voor mij hoogst waarschijnlijk corrigeerbaar is ga ik de oude kleur aanpassen. Ik plaats oranje pigment bij grijze wenkbrauwen en groen bij rode wenkbrauwen. Daarna ga ik een bruine kleur van mij toevoegen. In de huid gaan deze pigmenten mengen. Dus mijn pigmenten met het oude pigment. En dan is het afwachten hoe de kleur word. Met de nabehandeling kan ik dan eventueel nog wat extra corrigeren indien nodig.
Ik zeg altijd permanente make up is net als fokken. Fokken is gokken. Hoe meer verstand je er van hebt hoe beter je weet welke combinaties goed werken. Je zet een hengst op een merrie die daar goed bij past en verbeterd. Met pmu is dat net zo. Uiteindelijk weet je achteraf pas of het uit komt zoals je het bedacht had omdat er factoren zijn waar je geen grip op hebt.
Alles wat ik zeg over pmu zijn gemiddelde. Maar uiteindelijk weet je nooit zeker hoe een huid wat oppakt en hoe de kleur veranderd. Het enige wat je kunt doen is het proberen. En in de meeste gevallen pakt het goed uit