Microblading wenkbrauwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 13:07

WoW!!

En ik maar denken dat ik van ver kwam... _/-\o_

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 14:18

Nathalie, blijft de kleur bij een powderbrow ook beter bij een moeilijke huid ten opzichte van hairstrokes? Hier werd alles meteen grijs. Zou graag weer bruine wenkbrauwen willen hebben.. en dan wil ik graag naar jou! Al is dat voor mij ook wel een reisje :=

__Nathalie__

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 18:06

Hairstrokes genezen idd sneller koel van kleur. Een powderbrow is een heel andere techniek. De naald gaat anders de huid in en de kleur word minder massief in de huid gezet.

Maar garanties zijn er nooit.

Je hebt nu pigment in je huid. Maar er zijn zoveel verschillende soorten pigment op de markt. Elk merk heeft een andere samen stelling en dan is er nog verschil tussen organisch en anorganisch pigment.

Wanneer iemand bij mij komt met oude pmu moet ik eerst zien op foto of ik het kan corrigeren. Te extreem verkleurd pigment moet eerst verwijderd worden. Wanneer de kleur voor mij hoogst waarschijnlijk corrigeerbaar is ga ik de oude kleur aanpassen. Ik plaats oranje pigment bij grijze wenkbrauwen en groen bij rode wenkbrauwen. Daarna ga ik een bruine kleur van mij toevoegen. In de huid gaan deze pigmenten mengen. Dus mijn pigmenten met het oude pigment. En dan is het afwachten hoe de kleur word. Met de nabehandeling kan ik dan eventueel nog wat extra corrigeren indien nodig.

Ik zeg altijd permanente make up is net als fokken. Fokken is gokken. Hoe meer verstand je er van hebt hoe beter je weet welke combinaties goed werken. Je zet een hengst op een merrie die daar goed bij past en verbeterd. Met pmu is dat net zo. Uiteindelijk weet je achteraf pas of het uit komt zoals je het bedacht had omdat er factoren zijn waar je geen grip op hebt.

Alles wat ik zeg over pmu zijn gemiddelde. Maar uiteindelijk weet je nooit zeker hoe een huid wat oppakt en hoe de kleur veranderd. Het enige wat je kunt doen is het proberen. En in de meeste gevallen pakt het goed uit :D

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 18:49

Je bent een prachtige meid Roosss, zo een mooie ogen en lippen. Onderlip heeft precies minder kleur dan boven en mis wel het boogje een beetje maar wow zo een mooie kleur en lippen. Door jou ga ik echt we denken ook mijn lippen te laten doen, is dat geen gevoelige plaats?

Erg dat het gelazerd word, het is niet altijd dat je weinig hebt betaald voor de pmu en ergens ook goed dat het gelazerd kan worden.
Ik weet sowieso dat ik naar jou wil komen en een vriendin wil dat ook, scheelt wel een ritje helemaal van België.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 15:59

Ik vond mn lippen reuze mee vallen. Had verwacht dat het pijnlijker was. :

Gezellig jullie zijn van harte welkom :):)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 19:34

Super bedankt voor de uitgebreide uitleg nathalie! Bij mij had ze uiteindelijk ook rood of oranje gebruikt maar het werd vrijwel meteen grijs eenmaal in de huid. Dus ik twijfel want het is zoveel geld voor als het toch niet pakt! := Ik zal je binnenkort via de mail of telefoon dan wel een foto sturen :)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 19:56

Puur of gemengd in de bruine kleur die ze ging gebruiken? Dat is goed hoor!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 14:12

Ik twijfel tussen 2 artiesten...

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 16:22

Furrow schreef:
Je bent een prachtige meid Roosss, zo een mooie ogen en lippen. Onderlip heeft precies minder kleur dan boven en mis wel het boogje een beetje maar wow zo een mooie kleur en lippen. Door jou ga ik echt we denken ook mijn lippen te laten doen, is dat geen gevoelige plaats?

Erg dat het gelazerd word, het is niet altijd dat je weinig hebt betaald voor de pmu en ergens ook goed dat het gelazerd kan worden.
Ik weet sowieso dat ik naar jou wil komen en een vriendin wil dat ook, scheelt wel een ritje helemaal van België.

Wat lief! Dankjewel :* het kleurverschil in de lippen wordt tijdens de perfectie behandeling recht getrokken :D die heb ik staan begin november!

Ik vond het zetten van de contour een beetje pijnlijk (dat is alleen de buitenste rand) daarna werd het helemaal verdoofd en begonnen ze met inkleuren. Dat viel echt reuze mee. Alleen in het midden en dan echt aan de binnenkant van m’n lip vond ik een wat vervelend gevoel. Maar zeker te doen!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 11:17

Hoi iedereen! Ik ga binnenkort op voor de retouch van mijn microblading. Bij het zetten de eerste keer heb ik echt een week lang niet gereden omdat ik bang was voor mijn wenkbrauwen. :') Nu heb ik die luxe helaas niet omdat ik einde van de maand een 3 jarige moet voorstellen op een observatie-test voor het Zwitserse warmbloed stamboek. Ik kan haar geen week lang laten staan omdat ze net onder het zadel is en dus routine nodig heeft. Hebben jullie gewoon doorgereden en gewoon opgepast met de cap? Of is het een slecht idee? Ze heeft echt heel weinig afspraken vrij dus het dilemma is groot..

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 11:42

Ik heb gewoon gereden vooral zweet was een probleem maar bij mij was het vol zomer.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 15:54

Lara_Silver schreef:
Hoi iedereen! Ik ga binnenkort op voor de retouch van mijn microblading. Bij het zetten de eerste keer heb ik echt een week lang niet gereden omdat ik bang was voor mijn wenkbrauwen. :') Nu heb ik die luxe helaas niet omdat ik einde van de maand een 3 jarige moet voorstellen op een observatie-test voor het Zwitserse warmbloed stamboek. Ik kan haar geen week lang laten staan omdat ze net onder het zadel is en dus routine nodig heeft. Hebben jullie gewoon doorgereden en gewoon opgepast met de cap? Of is het een slecht idee? Ze heeft echt heel weinig afspraken vrij dus het dilemma is groot..

Dan zou ik gewoon wachten, het ziet er mooi uit!
Je hebt eigenlijk perfecte wimpers, heb nu dat dior spul en dat helpt maar mijn wimpers zijn zo vreselijk.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 15:56

__Nathalie__ schreef:
Hairstrokes genezen idd sneller koel van kleur. Een powderbrow is een heel andere techniek. De naald gaat anders de huid in en de kleur word minder massief in de huid gezet.

Maar garanties zijn er nooit.

Je hebt nu pigment in je huid. Maar er zijn zoveel verschillende soorten pigment op de markt. Elk merk heeft een andere samen stelling en dan is er nog verschil tussen organisch en anorganisch pigment.

Wanneer iemand bij mij komt met oude pmu moet ik eerst zien op foto of ik het kan corrigeren. Te extreem verkleurd pigment moet eerst verwijderd worden. Wanneer de kleur voor mij hoogst waarschijnlijk corrigeerbaar is ga ik de oude kleur aanpassen. Ik plaats oranje pigment bij grijze wenkbrauwen en groen bij rode wenkbrauwen. Daarna ga ik een bruine kleur van mij toevoegen. In de huid gaan deze pigmenten mengen. Dus mijn pigmenten met het oude pigment. En dan is het afwachten hoe de kleur word. Met de nabehandeling kan ik dan eventueel nog wat extra corrigeren indien nodig.

Ik zeg altijd permanente make up is net als fokken. Fokken is gokken. Hoe meer verstand je er van hebt hoe beter je weet welke combinaties goed werken. Je zet een hengst op een merrie die daar goed bij past en verbeterd. Met pmu is dat net zo. Uiteindelijk weet je achteraf pas of het uit komt zoals je het bedacht had omdat er factoren zijn waar je geen grip op hebt.

Alles wat ik zeg over pmu zijn gemiddelde. Maar uiteindelijk weet je nooit zeker hoe een huid wat oppakt en hoe de kleur veranderd. Het enige wat je kunt doen is het proberen. En in de meeste gevallen pakt het goed uit :D

Zal binnenkort eens een foto nemen,mijn pmu zit nog p één wenkbrauw en de andere is helemaal weg.
Maar inderdaad het is gokken, maar toch je moet goed kiezen.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 16:14

Bij mij pakt ook 1 wenkie (de staart) minder.

Maar ja. Was de eerste keer, heb zo’n huid wat blijkbaar een twijfelgeval was. Wat Nathalie ook vooraf aangaf. Een PB had vast beter gepakt. Maar goed wellicht volgend jaar...

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 09:59

Hoe is het inmiddels met alle wenkies, eyeliners, lipjes etc.? :)

Ik heb gisteren mijn nabehandeling gehad, ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat! Kreeg regelmatig complimenten over mijn wenkbrauwen, dat ze zo natuurlijk ogen en de kleur zo mooi bij mijn huid en haar past.
Dus ondanks dat ik er even over dacht een teintje donkerder te gaan, heb ik gewoon weer dezelfde kleur gekozen (raadde mijn salon ook aan)

Mijn moeder vindt ze zo mooi dat ze besloten heeft haar wenkbrauwen daar te laten corrigeren.
Helaas is er heel wat jaren geleden bij haar PMU geplaatst met zwart pigment, wat nu dus grijs is. Ook zijn ze niet helemaal gelijk, wat haar een beetje irriteert.
Ze gaan eerst kijken of de kleur een beetje wilt pakken, zo niet gaan ze een geel toon eroverheen zetten en daarna alsnog een donkerbruin eroverheen.

Ben heel benieuwd!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 14:47

Iemand zin om morgen tegen fikse korting model te komen liggen voor lippen?
Heb een last minute annulering en wil graag mijn lip portfolio uitbreiden en ervaring op doen met lippen ipv een paar uur zitten niksen. Voor meer info stuur even een pb. Bij voorkeur iemand die een roze tint wil ( kan ook gemengd worden )

Afbeelding

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 19:48

Nathalie, even een vraagje gericht aan jou als je het niet erg vindt. Kan je pmu laten zetten als je nog borstvoeding geeft? Volgens degene waar ik mijn wenkbrauwen heb laten doen moet ik minstens 3 maanden gestopt zijn. Klopt dit?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 23:17

Ja klopt ik wacht vaak zelfs 6 maanden. Tenzij iemand echt totaal geen last heeft van hormonen. Door de hormoon schommelingen heb je veel groter risico op afstoot. Wanneer je borstvoeding geeft moet je rekenen vanaf de dag dat je daar mee stopt

Wel grappig dat je het nu vraagt. Ik heb vanavond een collega PMU artiest behandeld en die is gister gestopt na 7 maanden borstvoeding. Zij merkt nooit wat van hormonen ook tijdens de zwangerschap niet. Ze kent de risico's dus bij haar durfde ik het wel aan.

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8659484906

Freya101

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 19:29

Lees al een tijdje mee,
Ik ben 21 september geweest voor mijn wenkbrauwen,deze zijn nu redelijk goed genezen, volgende week touch-up.
Ik ben zeker tevreden met het resultaat en wil deze delen met jullie.
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Freya101 op 24-10-18 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 19:31

Heb je ook een voor- foto?

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 19:38

Zo freya jij hebt een bijzonder gezicht en die kleur geel doet je echt goed.

Maar je wenkies hebben gaten en zijn niet heel egaal. Vind hem niet heel mooi pakken. Was het PB of mircoblading?

Had hem zelf ook iets warmer qua kleur uitgekozen. Je kunt het echt hebben, want je bent van nature best mooi zo met je tint en je mooie ogen en haren..

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 20:53

Je hebt zeker een prachtig gezicht freya!
Vorm past ook mooi bij je gezicht! Na 1 behandeling l kunnen er best wat gaatjes ontstaan. Ik heb soms ook wel eens een microblading klant waarbij maar iets meer als de helft is blijven zitten. Gelukkig niet zo vaak maar elke huid geneest anders. Met de nabehandeling zullen ze hem waarschijnlijk wel opwarmen :)

Ik heb vandaag eindelijk weer lippen mogen doen! Kost me nog een paar uur aan tijd omdat ik het nog wel lastig vind maar ben erg blij met het resultaat en vind het zo ontzettend leuk naast al die wenkbrauwen *D
Boven lip is iets gezwollen. De kleur geneest zachter roze met lipstick effect. Zal als het af is genezen foto's maken ze woont 5 min bij me vandaan :))

Afbeelding

Afbeelding

Heb gelijk na het plaatsen op facebook weer een nieuwe lippen klant gekregen dus mag binnekort weer :):)

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 22:07

Heel mooi Nathalie! Heb je ook een foto van jouw lippen hoe ze nu zijn? :)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 22:12

Let niet op mijn lelijke wenkies die worden in december gelaserd en dan laat ik een powderbrow zetten als ik dan nog niet zwanger ben *\%/*

Afbeelding

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 23:40

Jullie zijn echt mooi!