Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en kom vanaf de 'normale' Classic, maar dat heb ik gedaan na 3 maanden gebruik. De normale klapte wel uit, maar met moeite, de short lijkt eigenlijk een beetje te zwemmen daarbinnen maar ben nog niet doorgelekt
(klinkt misschien stom maar daardoor onstspan ik mijn buik). Daarnaast gebruik ik deze vouw: http://menstruatiecup-info.nl/vouw/orig ... ge42_2.jpg omdat ik zo de meeste grip heb met mijn hand. En een beetje speeksel of water doet ook wonderen.
Haha dat je zo blij kan zijn om een cupje dat er in gaat zonder pijn. Ik heb glijmiddel gebruikt. Werkt super
Ik voelde hem helemaal niet zitten en ik kon voelen en horen dat hij open plopte. Er uit halen ging ook aardig goed. Heb al een manier gevonden hoe ik het er uit krijg. Ben echt blij haha vet raar. Ik ben benieuwd of het met bloed ook zo makkelijk gaat zonder pijn. Het deed maar een heel klein beetje pijn, maar dat was te doen. En oohja de tip van oooooooooooooooo zeggen dat hielp super goed.
Maar verder geen last, alleen maar positief.J0anieke schreef:Bambi1995 schreef:Ik heb ook een menstruatie cup gekocht. Ik heb gekozen voor de meluna cup classic. Ik ben benieuwd hoe ik het ga vinden. Ik was zo zat van maandverband. Ik draag nooit tampons omdat ik er een beetje bang voor ben.
Hoe weet je trouwens dat hij open is geplopt? hoor je dat?
Ik draai m altijd daar binnen nog even een paar keer rond, daaraan kan ik voelen of hij goed uitgeklapt is
ene keer wil het ook beter dan de andere keer moet ik zeggen..