Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maylotje schreef:Danseresje schreef:Ik vind de button leuk, maar doe er niet aan mee. Simpelweg omdat ik er geen geld voor heb op dit moment (ook al is het niet zo duur....maar moet ergens mijn centjes een beetje sparen)
Prima. Helemaal begrijpelijk de 4daagse zelf is ook al duur zat.
Danseresje schreef:[quote="maylotje"
Ik vind de button leuk, maar doe er niet aan mee. Simpelweg omdat ik er geen geld voor heb op dit moment (ook al is het niet zo duur....maar moet ergens mijn centjes een beetje sparen)
Quote Danseresje
Prima. Helemaal begrijpelijk de 4daagse zelf is ook al duur zat.
Quote Maylotje
zeker als je het viavierdaagse doet!
Nu moet ik wel zeggen dat ik een gratis slaapplaats heb en er volgens mij ook avondeten voor me gekookt wordt....ontbijt en lunch moet ik wel zelf voor zorgen....en of fiets huren ter plekke (als de fietsboer die überhaupt heeft of nog heeft) of blarenpas kopen voor het ov.
en tja, als je de voorbereiding optelt....de tochten die ik doe zijn allemaal niet duur, maar ook kleine bedragen bij elkaar opgeteld doen je soms versteld staan....
maylotje schreef:Citaat:Dit zijn dan de kosten en formaten:
Rond 2,5 cm. Prijs per stuk: € 1,80
Rond 3,8 cm. Prijs per stuk: € 2,00
Rond 5,6 cm. Prijs per stuk: € 2,20
mij lijkt de middelste maat wel een mooie maat anders word het erg klein voor bijvoorbeeld het bokt logo en nog een verwijzing naar het lopen.
Hoeveel mensen hebben we nu?
Even een lijstje hier onder:
1. Maylotje
2. AfricanLady
3. Kim_97
4. FlyFly
5. _Nancy
6. Doubtles
7. Femke(ll)
Ik heb even het laatste lijstje gezocht als het goed is van de button. Wilt iedereen die hier op staat nog mee doen? Niemand hiervan uitgeloot?
Ik heb nu een button in elkaar geplakt en ben benieuwd of jullie hem goed vinden. Heb hem expres vrij simpel gehouden dan blijft hij duidelijk.
Met maken ben ik even van de middelste maat uitgegaan van 2 euro mocht iedereen liever een andere maat willen kan dat ook. Wat binnen de donkerblauwe cirkel zit op het plaatje word de button. De donkerblauwe cirkel zelf zal je niet meer zien op de button. Bij het bedrag van de 2 euro komt ook nog iets aan verzendkosten maar dat is hooguit een extra postzegel per enveloppe.
[ [url=m/dOtsHh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Brand los met wat jullie er van vinden!