Simpel met een Kylie Jenner lip. (Velvet teddy en een maybelline potloodje die ik al 10 jaar heb ofzo)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het viel me van de week op toen ik een paar selfies maakte in prettig daglicht. Terugkijkende naar mijn oude foto's heb ik het altijd wel een beetje gehad.
. Heb ook echt het idee dat als ik een vinger over de ene helft van mijn gezicht leg, dat ik naar 2 verschillende mensen zit te kijken. Misschien is het voor jezelf altijd erger en valt het voor anderen mee.

DnT schreef:Ik heb hetzelfde probleem met mascara als jij Fenrir!
Heb nu 2 die nooit vlekken: Maybelline Lash Sensational en Helena Rubinstein euh... geen idee hoe die heet, maar het is de gouden verpakking

voeg tegenwoordig maar kleur toe onder mijn onderste wimperrand

Ben benieuwd of het goed gaat, als het goed is krijg ik namelijk geen invoerrechten. Heb het via een Colourpop facebookgroep ontdekt en een meid uit die groep had er een artikel over geschreven dus ik denk, ik deel 'm even. Je 'moet' wel over de waarde liegen wil je onder die kosten uitkomen, en voor $1 halen ze de invoice voor je eruit (handig voor bedrijven die bedragen op de invoice zetten) zodat het niet te zien is wat de waarde was. Heel veel mensen bestellen hier dagelijks zonder problemen, voor zover ik weet doet Sephora hier alleen niet aan mee omdat die niet werkt met tussentransportbedrijven. Ook leuk: Via TheBalm zelf zou ik $45 + $35 shipping kwijt zijn (en evt. invoerrechten), nu ben ik $45 + $5 shipping naar mijn postbus + $16 shipping naar NL kwijt. Shipping naar NL zelf was in mijn geval (ze wegen het gewicht, is afhankelijk van gewicht/grootte pakket) maar $13 incl processing fee maar heb ze nog de invoice laten verwijderen en extra bubbelplastic laten doen.
Scheelt echt énorm en handig voor mensen die graag dingen uit de US willen halen maar altijd met invoer zitten/versturen naar Europa (mits het natuurlijk goedkoper is dan de invoerkosten).
Ieder pakketje wat daar binnenkomt wordt gezien als een order! Het is alleen zo dat als je dus 4 orders hebt lopen en ze komen allemaal aan bij Shipito, dat tenzij je ze betaald je ze niet in 1 groot pakket kan laten versturen maar gewoon die 4 losse pakketjes.