krimpenaar schreef:Haha ben uiteindelijk toch gegaan. De douche was inderdaad heerlijk erna! We waren ook maar met 5 en een trainer dus dat was ook wel fijn
Het weer is ook wel een beetje de-motiverend![]()
Althans vind ik
Jeej!! En voelt het voldaan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Don_Zhivago schreef:Motivatie blijft ver te zoeken.
Helaas heeft paard lief een peesblessure wat momenteel betekend 3x per dag stappen en koelen om de zwelling af te laten nemen zodat we hem kunnen scannen.
Dus naast m'n werk en paardje helaas geen tijd/puf om te sporten.
Dus besloten goed op m'n voeding te gaan letten vanaf morgen.
Doen we toch nog 1 ding goed.
xMyrth schreef:Ja dat klopt wel. Blijf nu echt wel hangen.
En er zijn inderdaad dagen dat ik ongezonder eet.
O: magere yoghurt - havermout - appel
T: appel
L: 2 volkoren wasa crackers met kaas
T: ongezonde koekjes met teveel suiker
A: groentesoep - aardappel - gehaktbal - boontjes
T: cakehad wat te vieren, maar cake is natuurlijk niet slim
Over het algemeen denk ik dat ik vandaag redelijk gezond heb gegeten, maar de tussendoortjes waren natuurlijk wel rete-ongezond.
Monnie_ schreef:Kijken jullie ook wel eens vlogs en volgen jullie een beetje de 'fitgirls' op instagram?
Dat filmpje van FitWithMarit van gisteren bijvoorbeeld.. Hoe ze op het begin squat tijdens die shoot en dan gecorrigeerd wordtSorry...
Vind dat echt weer een bevestiging dat die mensen echt niet zozeer overal voor gevraagd worden omdat ze nu zo goed zijn of veel weten..
krimpenaar schreef:Welkom ECM!
Weet iemand nog leuke en inspiratievolle fitgirls/boys om te volgen? (YouTube of insta)
Gisteren en vandaag lekker gebootcamped
mnka schreef:Vervelend van je enkel. Weet je ook wat het is? Ik kan zelf ook niet hardlopen, door laxiteit in mijn enkels. Kreeg er ook altijd zeurende pijn van. Sterkte in ieder geval!
mnka schreef:Courses, Welkom!
Jouw before is mijn doel.![]()
Opzich zijn hele dikke bovenbenen niet zo erg, zolang het maar mooi in verhouding is. Ik doe zelf erg veel aan zwemmen en merk dat mijn schouders breder worden. Wat mijn plan hiervoor is om dan in de sportschool juist mijn benen bij te trainen zeg maar, zodat alles in verhouding is.
"maar ik wil niet 24/7 alleen maar continue het idee hebben dat ik geen chocolaatje mag nemen buiten m'n sporten om oid. Ik ben iemand die wel echt geniet en ik heb op de avonden dat ik werk weinig inspraak op het eten daar, al probeer ik dat wel zo gezond mogelijk in te vullen."
Heb je wel is van flexible dieting gehoord? Op internet staat hier veel over uitgelegd. Het houdt in dat je je macro's bijhoudt, maar wel tot in verhouding met elkaar.
In het kort samengevat:
1 Gram proteine = 4kc
1 Gram khoolydraten = 4 kc
1 Gram vet = 9 kc
Dus 1854 kc per dag zijn dan:
khoolydraten 221g
Proteines 127g
Vet 52g
Op deze manier kan je gewoon dat ene chocolaatje passend maken in je dieet. En hoef je je ook niet schuldig te voelen![]()
Ik heb net heerlijk gezwommen, morgen weer!
MilleniumK schreef:krimpenaar schreef:Welkom ECM!
Weet iemand nog leuke en inspiratievolle fitgirls/boys om te volgen? (YouTube of insta)
Gisteren en vandaag lekker gebootcamped
Ik zelf volg er een aantal dus zal even mijn favorieten plaatsen:
@Runninglau
@Deargoodmorning
@Annemerelcom
@Jbbouwmeester
@gigigisele
@fannetiek
@maximemarije
@womenshealthnl
@fitfoodhealthyvonne
@fitlifedaisy
@fitwithashley
@shaunivd
@esmeetrouw
@fitdutchies
@AnthonyKruiverFitness
De een is echt een heuze fitgirl, de andere meer gericht op hardlopen, er zitten wedstrijd atleten tussen en meiden die al heel goed op weg zijn en voor mij echt inspiratie bronnen zijn. Als andere nog meer accounts hebben die ik moet volgen, let me know.