Ik dacht gewoon, we gaan het gewoon doen. Ik heb vast ooit wel eens een ringetje van mn helix oid in mn neus gedaan, maar ik heb nooit een fske gehad, ging gelijk voor het echt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cindy1000 schreef:Ik heb even een vraagje voor alle mensen met een tongpiercing. Ik wil hem as woensdag laten zetten en een week en een dag later beginnen mijn examens. Hoe lang hielden jullie last na het zetten en wat hield die pijn in?
Lous schreef:Het zetten was een eitje, maar een gezwollen tong voelt niet fijn. Zeker met je examens zou ik het echt afraden omdat ik zeker denk te weten dat de pijn je behoorlijk gaat af leiden.
Ik zou dus echt wachten tot na je examens.
Ook omdat eten zeer moeilijk gaat en je goed moet blijven eten om je te concentreren.
_Micha_ schreef:Ja Friemel die van jou vind ik ook echt zo mooi. Maar jij bent helemaal mooi!
Vind op de een of andere manier septum ook veel spannender dan een smiley, maar misschien onderschat ik een smiley wel heel erg of overschat ik juist een septum
cindy1000 schreef:Lous schreef:Het zetten was een eitje, maar een gezwollen tong voelt niet fijn. Zeker met je examens zou ik het echt afraden omdat ik zeker denk te weten dat de pijn je behoorlijk gaat af leiden.
Ik zou dus echt wachten tot na je examens.
Ook omdat eten zeer moeilijk gaat en je goed moet blijven eten om je te concentreren.
Jaa daar zat ik ook al wat mee in mn maag haha. Aan de andere kant heb ik wel 8 dagen voordat de examens beginnen, dat is dan 1 vak en dan heb ik nog 4 dagen voordat de 'echte' vakken beginnen. En de pijn is wel grotendeels te stillen met paracetemol denk ik?
lieveli schreef:En ik wil eigenlijk wel een medusa, alleen heb ik moedervlekjes bij mijn lip dus ik denk niet dat het mooi is. Maar alsnog, piercings-swap!