[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 17:32

Ik vind het heel gaaf! Ik hou wel van bloemetjes :D

Ik dacht gewoon, we gaan het gewoon doen. Ik heb vast ooit wel eens een ringetje van mn helix oid in mn neus gedaan, maar ik heb nooit een fske gehad, ging gelijk voor het echt :')

_Friemel

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 18:08

Ik ook geen fake gehad, ik was heel benieuwd naar de reacties en die waren enorm positief, de meeste zien hem niet eens gelijk omdat ie zo subtiel is. Alleen m'n directeur was er niet helemaal gelukkig mee :') maar mag hem gewoon inhouden.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 19:46

Ja Friemel die van jou vind ik ook echt zo mooi. Maar jij bent helemaal mooi!

Vind op de een of andere manier septum ook veel spannender dan een smiley, maar misschien onderschat ik een smiley wel heel erg of overschat ik juist een septum :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 21:07

Ik ben heel blij met mijn smiley!

BETUWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 17:09

Hoihoi,

Ik heb gisteren een tragus laten zetten, maar nu vraag ik me af hoe ik hem het beste schoon kan maken??

Van de pierster moet ik hem met een watte staafje en wat zeep schoonmaken maar dat gaat niet...

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 17:11

onder de douche, gewoon afspoelen met lauwwarm water en er niet te veel aanzitten.

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 19:05

Waarom gaat het niet als ik vragen mag? Doet het nog te veel pijn?

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 19:08

Spoelen met zoutoplossing en wassen met unicura zeep :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 19:47

Ik vind het super gaaf Daniella!

En sorry, ik vind septums nog steeds stieren ringen :=
Niet mijn ding _O-

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 19:53

Ik heb even een vraagje voor alle mensen met een tongpiercing. Ik wil hem as woensdag laten zetten en een week en een dag later beginnen mijn examens. Hoe lang hielden jullie last na het zetten en wat hield die pijn in?

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 20:08

cindy1000 schreef:
Ik heb even een vraagje voor alle mensen met een tongpiercing. Ik wil hem as woensdag laten zetten en een week en een dag later beginnen mijn examens. Hoe lang hielden jullie last na het zetten en wat hield die pijn in?

Ik heb zeker 4 dagen niet normaal mijn eten naar binnen kunnen werken, en omdat mijn tong dik en daardoor heel gevoelig was en omdat ik aan die staaf moest wennen :') (vond het daarom ook de rotste piercing die ik ooit heb laten zetten). Maar na een week was het alweer wat minder gezwollen en ging het steeds beter

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 20:13

Het zetten was een eitje, maar een gezwollen tong voelt niet fijn. Zeker met je examens zou ik het echt afraden omdat ik zeker denk te weten dat de pijn je behoorlijk gaat af leiden. :o

Ik zou dus echt wachten tot na je examens.
Ook omdat eten zeer moeilijk gaat en je goed moet blijven eten om je te concentreren. ;)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 20:31

Zetten was even naar. Maar tepel was veeeel erger qua pijn. Het was even een flinke prik. Ik heb ook echt een week moeilijk kunnen eten door een gezwollen tong, pijn en een lang staafje. Heb ook flink nabloeding gehad. Het even eng dan als je in de nacht wakker wordt met een flinke bloedprop in je mond. Maar even goed spoelen en het is super goed genezen.
Maar heb een aantal dagen erna gewoon weer gewerkt en ook telefoon centrale gedraaid. Was even wennen maar ging best.

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:03

Lous schreef:
Het zetten was een eitje, maar een gezwollen tong voelt niet fijn. Zeker met je examens zou ik het echt afraden omdat ik zeker denk te weten dat de pijn je behoorlijk gaat af leiden. :o

Ook omdat eten zeer moeilijk gaat en je goed moet blijven eten om je te concentreren. ;)

Jaa daar zat ik ook al wat mee in mn maag haha. Aan de andere kant heb ik wel 8 dagen voordat de examens beginnen, dat is dan 1 vak en dan heb ik nog 4 dagen voordat de 'echte' vakken beginnen. En de pijn is wel grotendeels te stillen met paracetemol denk ik?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:05

Ja met paracetemol of ibuprofen erbij is het makkelijk te doen vond ik

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:17

Als de genezing normaal verloopt dan kun je prima na 8 dagen examens in hoor. Duurde bij mij een dag of 5 dat ik last had met eten etc. Zodra de zwelling afneemt gaat t heel snel beter.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:19

Nee geen fake gehad, ik zag 's avonds dat bij de shop tegenover mijn huis alle piercings 35 euro waren dus toen heb ik hem 's ochtends meteen laten zetten. Ik wist eigenlijk niet eens dat ik er 1 wilde tot ik die actie zag :')

Mischa, jij kan het heel goed hebben. Doen :D

_Micha_ schreef:
Ja Friemel die van jou vind ik ook echt zo mooi. Maar jij bent helemaal mooi!

Vind op de een of andere manier septum ook veel spannender dan een smiley, maar misschien onderschat ik een smiley wel heel erg of overschat ik juist een septum :')

Een smiley is echt geheel pijnloos. Ik heb die van mij eruit gehaald omdat ik zuinig ben op m'n gebitje.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:22

Ik ben niet ziek, heb er geld voor, dus hopelijk komt eindelijk vrijdag mijn langverwachte septum erin <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:24

En ik wil eigenlijk wel een medusa, alleen heb ik moedervlekjes bij mijn lip dus ik denk niet dat het mooi is. Maar alsnog, piercings-swap!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 23:11

cindy1000 schreef:
Lous schreef:

Jaa daar zat ik ook al wat mee in mn maag haha. Aan de andere kant heb ik wel 8 dagen voordat de examens beginnen, dat is dan 1 vak en dan heb ik nog 4 dagen voordat de 'echte' vakken beginnen. En de pijn is wel grotendeels te stillen met paracetemol denk ik?

Oh dan is het prima te doen denk ik. Na 8 dagen is je tong bijna helemaal geslonken. Alleen zit je dan wel met een lastig lang ( vond ik zelf) staafje. Maar dat is een ander verhaal ;)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 00:07

Drunksheep schreef:
Ik ben niet ziek, heb er geld voor, dus hopelijk komt eindelijk vrijdag mijn langverwachte septum erin <3

huuuhhh? ik dacht dat je al een septum had ! ik ben wel erg benieuwd naar een foto hoor!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 00:19

ik heb zojuist denk ik perongeluk een vochtbultje bij mn helix kapot gedrukt, is dat mogelijk? ineens voelde ik wat vocht/ pussig iets achter mn oor bij mn helix, en ik zat er toevallig aan te frummelen. ik wist niet dat ik er een bultje had zitten, maar dit idee lijkt me t meest aannemelijke. heb het meteen maar schoongemaakt.
(ben gister op mn werk blijven hangen met mn piercing)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 08:38

Nee, ik heb helaas nog geen septum, wel tien pogingen gedaan haha :))

lieveli schreef:
En ik wil eigenlijk wel een medusa, alleen heb ik moedervlekjes bij mijn lip dus ik denk niet dat het mooi is. Maar alsnog, piercings-swap!

Ligt er helemaal aan wat voor sieraad je erin doet natuurlijk :) denk dat jij dat echt wel kunt hebben!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 13:31

waar kan je een set spiral expanders kan kopen? ik wil tot maximaal 8 en ik vind alleen maar grote setten.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 13:34