Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xSwanHeart schreef:Leuk! Wat heb je allemaal besteld?
Mijn UK-pakje is vrijdag verzonden, maar nog steeds niet binnen helaas

https://nl.lush.com/products/mr-dandys-hair-candy ik ben benieuwd hoe het zal zijn in gebruik!
vind het toch een beetje vreemd hoe dat gaat, ik heb dat wel vaker gehad bij de Lush. Blijkbaar krijgen ze niet een hele uitgebreide introductie? Natuurlijk vroeg zij het aan een collega hoe het zat, maar vervolgens ging ze dat dus in een apart gesprek weer aan mij vertellen en toen ik dus een wedervraag had had ze er geen antwoord op.. Vervolgens vroeg ik om een tester en ze wist niet hoe dat werkte ook? Wel gekregen. Curly Wurly wilde ik graag proberen, ik gebruik altijd vaste shampoo bars maar deze is ook wel heeeel fijn!!

Hij ging telkens wel in het mandje, maar niet mee naar de kassa. Maargoed, uiteindelijk gelukt en ik hoop dat het het waard is geweest!
lieveli schreef:Nou er is om de zoveel tijd een training van een bepaalde categorie. Die trainers komen uit heel Europa en als je net aangenomen bent krijg je een enorme berg informatie over je heen. Weet je wel hoeveel producten we hebben? En dat we van alle producten de ingrediënten en werking van de ingrediënten moeten kennen?

Binnenkort maar terug voor R&B alsnog
ik wil ookkk