Lush-verslaafden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:23

Gebruikt Lush Cocamidepropylbetaïne in hun producten?

Kinke

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:35

je kunt op de site gewoon per product bekijken welke ingrediënten erin zitten.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 00:00

Heb gisteren de Rose Jam Bubbleroon gebruikt, m'n bad rook heerlijk en echt veel bubbels.

Heb ook de hair treatment h'suan wen hua gebruikt, die vond ik niet zo goed uitpakken. Rook wel heel lekker maar heb het idee dat m'n haar juist pluiziger is nu..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 15:56

Hebben jullie het grote nieuws gehoord?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 15:57

jajajajajajajajaaaaaa!!!!!!! *\o/*
flagshipstore!!!!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 15:59

Yessss en ik mag werken tijdens de opening, het wordt zo gaaf!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 16:22

Oehhhhh nice! Ik moet helaas werken die dag, maar ik denk dat ik dat weekend wel even kom gluren!

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 18:10

Nice Lieveli!

Ik kom helaas bijna nooit in Amsterdam.

Vandaag wel mijn UK pakketje binnen, een uur nadat ik mail kreeg dat het verzonden was stond meneer de postbode voor de deur. Dat is wel heel snel hah.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 19:08

Leuk! Wat heb je allemaal besteld?

Mijn UK-pakje is vrijdag verzonden, maar nog steeds niet binnen helaas :(

Spannend, Lieveli! Komen er dan ook meer 'unieke' producten?

Chamaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 18:09

Ik ben zoo blij met het nieuws van die nieuw Lush in Amsterdam! Laat ik nou net elke schooldag op Amsterdam overstappen en soms wel wat extra tijd over hebben :))

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 18:21

xSwanHeart schreef:

Een paar essentials om mijn voorraad aan te vullen. Shampoo (Honey I washed my hair, Jason and the argan oil, Trichomania), Cosmetic Lad om uit te proberen voor mijn droge gezichtje (en vriend's gezicht idem dito) en nog Prince Charming shower gel uit de Valentijn collectie. Die had ik rond deze tijd vorig jaar in Londen en ik wil met die geur eventjes terug naar toen. Oh ja en massage bar Love Spell uit de Valentijnscollectie, die heb ik per ongeluk 2x besteld. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 17:32

Oh my....de moederdag collectie! Ik ben geen moeder en heb geen moeder meer, maarre....mijn mijn mijn mijn mijn!!
Scrubee, Pink Custard, Yummy Mummy, Sunrise..... hebben heben hebben! :D

Oh jee... en dan de kitchen....

nee... stop.... ik mag niet, ik mag van mezelf als de nieuwe winkel in de Kalverstraat open is erheen en dan wat van de nieuwe dingetjes kopen bij Lieveli!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 17:41

xSwanHeart schreef:

Spannend, Lieveli! Komen er dan ook meer 'unieke' producten?

Ik mag niks zeggen! }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 17:47

In Den Haag hebben ze ook Shop Exclusives, dus dat zou haast wel moeten dat de flagshipstore dat ook krijgt :P

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 15:34

Ik heb een andere (makkelijkere) manier gevonden om de Tangled masker te gebruiken. Ik neem het mee onder de douche en wrijf steeds iets in mijn handen met wat water en dat smeer ik op mijn hoofd. Werkte prima, zonder de rottige stukjes én het duurt ook niet zo ontzettend lang om te maken.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 18:49

Ik was afgelopen weekend bij Lush om mijn R&B te vervangen, die is bijna op en daar ben ik al jaaaaren heel blij mee maar de geur is niet zo mijn ding. En toen liep ik aan tegen Mr Dandy's Hair Candy en het ruikt zó lekker <3 https://nl.lush.com/products/mr-dandys-hair-candy ik ben benieuwd hoe het zal zijn in gebruik!

Er werkte helaas een nieuw meisje in Utrecht en ik moest echt haar dingen gaan uitleggen :7 vind het toch een beetje vreemd hoe dat gaat, ik heb dat wel vaker gehad bij de Lush. Blijkbaar krijgen ze niet een hele uitgebreide introductie? Natuurlijk vroeg zij het aan een collega hoe het zat, maar vervolgens ging ze dat dus in een apart gesprek weer aan mij vertellen en toen ik dus een wedervraag had had ze er geen antwoord op.. Vervolgens vroeg ik om een tester en ze wist niet hoe dat werkte ook? Wel gekregen. Curly Wurly wilde ik graag proberen, ik gebruik altijd vaste shampoo bars maar deze is ook wel heeeel fijn!!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 19:09

Nou er is om de zoveel tijd een training van een bepaalde categorie. Die trainers komen uit heel Europa en als je net aangenomen bent krijg je een enorme berg informatie over je heen. Weet je wel hoeveel producten we hebben? En dat we van alle producten de ingrediënten en werking van de ingrediënten moeten kennen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 00:06

Ooooh de nieuwe winkel is GROOT! En MOOI! En zoooooveel bijzondere spullen, kom dat zien!

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 08:15

Ik ga er volgende week heen, ben echt benieuwd <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 14:14

Ik ga denk ik zaterdag toch wel even kijken, ben zo benieuwd! Heel veel plezier iig vast Lieveli!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:19

Al iemand bij de Kalverstraat geweest? Ben heel benieuwd! Op social media was er niet heel veel te volgen, helaas :(

Ik heb vanochtend de limited edition Karma gift set op de kop getikt. Dikke stress bij mijn winkelmandje :') Hij ging telkens wel in het mandje, maar niet mee naar de kassa. Maargoed, uiteindelijk gelukt en ik hoop dat het het waard is geweest! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 14:31

Ik was gisteren toevallig even in de Kalverstraat, ik liep er per ongeluk tegenaan, toen in en toen sprongen er zomaar twee kleine douchegels in mn armen!
Wash behind your ears en It's raining man.

Het leek ontzettend druk, maar dat kwam meer door de onhandige opzet van de winkel en een stand en een menselijke bathbomb. Eenmaal binnen was het helemaal niet zo druk en bij de kassa niemand voor me. Ik ben nog niet boven geweest, dat ga ik denk ik vrijdag even op mn gemakje bekijken.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 17:23

lieveli schreef:
Nou er is om de zoveel tijd een training van een bepaalde categorie. Die trainers komen uit heel Europa en als je net aangenomen bent krijg je een enorme berg informatie over je heen. Weet je wel hoeveel producten we hebben? En dat we van alle producten de ingrediënten en werking van de ingrediënten moeten kennen?

Ah oké dus om de zoveel tijd worden medewerkers getraind door iemand uit Europa?

Ik snap dat het inderdaad erg veel is om te leren! Ik was gewoon verbaasd dat ze nog niks had gehoord over wat een tester was, leek me dat je dat verteld aan iemand voor ze de vloer op gaan? Ik weet niet ik had het echt met haar te doen, ze leek zo overwhelmed :(:)

Helaas vroeg ik dus of het spul hard zou worden in mij haar 'nee hoor!' .. dat is dus wel zo, ik ben er echt vreselijk ontevreden over. ;( Binnenkort maar terug voor R&B alsnog -O-

Ik moet nog naar de Kalverstraat! Is vlakbij mijn werk dus ik zal snel even langslopen binnenkort :D

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 09:57

Waarom is Amsterdam helemaal aan de andere kant van het land... -O- ik wil ookkk :(
Wellicht wel een excuus om weer eens een dagje naar A'dam te gaan om te shoppen :Y)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 09:57

Ik ben al wezen spieken inmiddels en de winkel is leuk! :D