Quir schreef:Lielle schreef:Mijn problemen doen zeker ook veel met me, maar de impact ervan is niet te vergelijken met die van jou. Ik ga je hier niet de put in zitten praten, maar ik wil mijn tijdelijke misere nog niet eens in de buurt van die van jou plaatsen. Alleen denk ik wel dat ik wel iets meer kan invoelen hoe het moet zijn dan ik dat een jaar geleden had gekund. En je hebt helemaal gelijk dat het geen zin heeft om sober te worden, maar dat moet je ook wel kunnen. Ik zie van nature ook altijd wel een lichtpuntje en dat maakt IMO het leven toch een stuk makkelijker, en die houding zie ik bij jou ook heel duidelijk. En daar heb ik enorm veel respect voor!
Ik weet t niet hoor of je dat niet "in de buurt kunt plaatsen". Het maakt niet uit of t maar tijdelijk is of ... Het heeft impact op je en je ondervindt er hinder van. Dan maakt t niet uit hoeveel, het is erg.
Zeker en ik wil het ook niet bagatelliseren, maar voor mij maakt het wel veel uit dat ik me kan voorhouden dat het - als het goed is - maar tijdelijk is.
Ik hoop dat jhet morgen gaat lukken met de presentatie, wel fijn dat ze veel begrip hebben op de opleiding.