"Pil verpest het seksleven"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dott

Re: "Pil verpest het seksleven"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 08:53

TT ik hou echt van je platte, recht voor zn raap omschrijvingen _O- _/-\o_

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 08:59

:') het klopt. Ik spoor totaal niet :D

Houdt t een beetje luchtig he :') :=

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 09:01

TurboTinker schreef:
Mijn libido was ook altijd 0. Alleen bij een nieuw vriendje was t 3x zo nat als een zwembad. En na 3 of 4x geen zin meer. En de doos niet meer nat te krijgen.

Goh dit hadden mijn woorden kunnen zijn :+

Ik ben nu ruim 2 maanden gestopt. Sinds 2 maanden een nieuwe relatie (met een vrouw, dus die pil is sowieso overbodig). En pfoeeee ik zit nu op anderhalve week geen seks en het bevalt me he-le-maal niks :')

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 09:10

Tijd om er wat aan te doen dame 8-)

Ben je overgestapt, of bi?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 09:34

TurboTinker schreef:
Mijn libido was ook altijd 0. Alleen bij een nieuw vriendje was t 3x zo nat als een zwembad. En na 3 of 4x geen zin meer. En de doos niet meer nat te krijgen.

En nu dus wel na 4e keer? Dan is het dus toch best hoopvol voor mij!

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 09:41

TurboTinker schreef:

TRUE... alleeennnnnn samen is leuker dan alleen. En samen lukt even niet omdat onze relatie met vallen en opstaan gaat en we momenteel aan de grond liggen haha.

Heb geen idee welke stempel mij toebehoord. Ik ben in ieder geval van een man overgestapt naar een vrouw en ik zie het niet snel andersom meer gebeuren.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 09:46

Geryon schreef:
TurboTinker schreef:

En nu dus wel na 4e keer? Dan is het dus toch best hoopvol voor mij!

Ook bij mn huidige vriend kostte het na 3x veel moeite om nat te worden. Geilheid was niet top. Sinds ik gestopt ben met de pil is het een stuk beter, en kost t een stuk minder moeite om warm te draaien.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 09:47

Mandarijn12 schreef:
TurboTinker schreef:

TRUE... alleeennnnnn samen is leuker dan alleen. En samen lukt even niet omdat onze relatie met vallen en opstaan gaat en we momenteel aan de grond liggen haha.

Heb geen idee welke stempel mij toebehoord. Ik ben in ieder geval van een man overgestapt naar een vrouw en ik zie het niet snel andersom meer gebeuren.

Ohh dat is jammer! Denk je dat het goed komt met jullie? Dikke knuffel iig!

Dus, geen stempel..gewoon ontdekken. Je merkt vanzelf waar je oog op valt denk ik?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:01

Citaat:

Ook bij mn huidige vriend kostte het na 3x veel moeite om nat te worden. Geilheid was niet top. Sinds ik gestopt ben met de pil is het een stuk beter, en kost t een stuk minder moeite om warm te draaien.

Ik zie nu echt een soort draai orgel voor me :')

Maarre.. kwam het gewoon vanzelf terug? Wilde je ook zelf initiatief nemen ofzo?
Of moest je wederhelft je de eerste keer "opstarten" en had je eigk nog niet zo veel zin?

Ik twijfel of ik gewoon een keer in t diepe moet springen, kijken of t daar beter van word.
Tegelijkertijd heb ik geen zin om het tegen mn zin te doen.. maar ja, ik krijg sowieso nooit vanzelf zin.

Begin toch te denken dat t meer in mn verleden zit dan in de pil.
was ik al bang voor..

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:36

Inmiddels heb ik 4 en een halve week mijn spiraaltje en ben ik ruim 5 weken gestopt met de pil.

Ik merk echt heel veel verschil, libido is veel hoger etc <<)

Verder doen mijn tepels enorm veel pijn, en daar had ik voorheen nooit gevoel in. Schijnbaar trekt dat ook wel weer weg over een tijdje. Sinds mijn spiraaltje ben ik niet meer ongesteld geweest.

Dott, ondanks dat het 100 x beter gaat en ik nu zelf meer initiatief neem zijn er ook echt nog momenten dat het helemaal niet gaat en dat ik er niks van moet weten, het verleden verdwijnt niet. Maar toch is het voor mij nu echt veel beter.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:58

Citaat:
Ik zie nu echt een soort draai orgel voor me :')

Maarre.. kwam het gewoon vanzelf terug? Wilde je ook zelf initiatief nemen ofzo?
Of moest je wederhelft je de eerste keer "opstarten" en had je eigk nog niet zo veel zin?

Ik twijfel of ik gewoon een keer in t diepe moet springen, kijken of t daar beter van word.
Tegelijkertijd heb ik geen zin om het tegen mn zin te doen.. maar ja, ik krijg sowieso nooit vanzelf zin.

Begin toch te denken dat t meer in mn verleden zit dan in de pil.
was ik al bang voor..

Nou, ik had echt nooit zin. Deed meestal alsof ik zin had. Maar heb altijd een lange opwarmer nodig. Vooral veel zoenen en frunniken. En niet gelijk dat geroer onderin. Dat vind ik heel vervelend. Vooral aan de ingang.

Nu durf ik dat wel te zeggen, en is het voorspel veel leuker. En ipv dat hij mij moet opwarmen, is het nu eerder andersom :')
Ik wil wel 2x per dag. En het is niet zo dat ik druip, maar het kurkdroge van voorheen heb ik iig niet meer.

Ik zou het allicht eens proberen. Ik kreeg altijd wel zin van sex. En ook zelf initiatief nemen. Ik dacht voorheen niet aan sex. En nu denk ik er smorgens al aan, en loop ik mezelf al helemaal op te geilen voor dat ik thuis ben :')

Verleden kan een grote rol spelen idd. Probeer er iig niet aan te denken tijdens intieme momenten. Daar heb ik ook een handje van gehad. Ik probeer nu eerder te concentreren op het gehijg en gekreun( waar je weer meer opgewonden van word) en op zijn hete lichaam.

Rg, die tepels. Ik dacht dat het aan mij lag. Maar die van mij zijn ook verrekte gevoelig sinds een week. Echt te gevoelig. Terwijl ik voorhee amper wat voelde. Dat ik me echt moest concentreren wat hij deed met zijn tong. En dat ik dacht. Als je niks zou doen op mn tepel dat ik het verschil niet zou merken. Nu daar en tegen, hoeft ie er niet in te bijten want dan ga ik zowat huilen.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 11:14

Ik denk er nooit aan tijdens. Sterker nog, ik heb het dusdanig verdrongen dat ik er geen plaatjes meer bij heb. Mijn hoofd weet dat het gebeurd is, de herinnering mist.

Tot 2 jaar geleden had ik ook nergens last van, kon ik prima seks hebben. Vond er nooit echt veel aan, maar ach..
Theorie van mn psych was dat ik het onbewust zo vaak tegen mn zin heb gedaan, en dat ik dissocieerde tijdens de seks, dat de drempel steeds hoger is geworden waardoor ik nu blokkeer en alles afkets.

Maar vind het zo vreemd dat dat dan opeens zo is. Dat ik er opeens niks meer van moet hebben.
Daarom had ik de stille hoop dat dit in ieder geval iets zou gaan helpen.
Maar misschien moet ik er eerst weer een keer 'doorheen' ofzo..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:45

Het moet in ieder geval weer leuk worden voor je. Hoe je dat doet, moet je zien uit te vogelen. Al lijkt me dat best lastig. Maar praten is al 1 goeie stap.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:49

Ja, dat doen we ook wel. Mn vriend is ook heel begripvol.. maar ja, ik denk dat dat ook een keer ergens op gaat houden.
Geen seks is niet echt goed voor je relatie.. hoewel dat niet alles is binnen een relatie natuurlijk.
Pfff...

Ik mag nog steeds niks van jou libido hebben? :')

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 13:02

Afbeelding

Klein beetje dan :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 13:03

Sex en een relatie. Het hoort erbij. Maar het is niet verplicht.

Ik zou er aan proberen te werken, desnoods met speeltjes ofzo erbij. Gewoon klieren en elkaar (her) ontdekken. er zijn vele manieren natuurlijk

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 13:03

_O- TT

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 13:07

TurboTinker schreef:
Sex en een relatie. Het hoort erbij. Maar het is niet verplicht.

Ik zou er aan proberen te werken, desnoods met speeltjes ofzo erbij. Gewoon klieren en elkaar (her) ontdekken. er zijn vele manieren natuurlijk

Nee verplicht niet. Maar heb wel continu t gevoel dat ik "niet voldoe".
En ik klap al weg bij het idee. Kan me de laatste keer dat we echt gezoend hebben niet eens herinneren..
Wil ook gewoon niet dat ie aan me zit.
En nee, dat ligt niet aan hem of dat ik hem niet meer aantrekkelijk vind ofzo.. ik weet ook niet zo goed hoe dit zo erg is geworden.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 13:26

Dat is best ernstig meid, mss toch eens met de psygh om tafel? Zodat je dingen echt kunt afsluiten, en kan gaan genieten van jullie samen. Die jongen is wss hardstikke gek op je, hou m vast. Werk er aan. :*

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 13:27

TurboTinker schreef:
[ [url=m/q42gIL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Klein beetje dan :D

Ziet er niet uit als mijn relatiemateriaal type, maar hij lijkt me wel libido verhogend ja :))

Ik denk ook dat het goed is om eens met een psycholoog te praten Dott. Dat is echt niets raars ofzo, heel laagdrempelig :)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 13:34

Lieve schatten, ik loop al een paar jaar in de psychische hulpverlening ;) onder andere hierom. Ik heb het hier ook wel met mn psych over, maar tis niet zo 1, 2, 3 opgelost. Er is ook wel over EMDR gepraat, maar gezien ik geen "plaatjes" heb is dat wat lastig.
Ze zegt dat ik niks tegen mn zin moet doen, maar goed.. dan veranderd er dus ook niks, want ik heb helemaal geen zin in lichamelijke aanraking whatsoever :')

Tis lastig. Daarom wilde ik ook proberen of met de pil stoppen effect zou hebben. Maar tot nu toe nog niet echt.

Edit: dit word wel erg off topic

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 13:39

EMDR kan ook alleen met gevoelens of in ieder geval gedachtes waar je stiekem toch een beetje gevoelens bij hebt. Zou dat zeker proberen! Zit er zelf ook al een paar jaar in en emdr ook al achter de boeg :P

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 13:43

Ja.. maar die gevoelens zijn dus onbewust. Dat maakt het lastig.
Ik heb ook in mn hoofd bedacht dat ik geen lichamelijk contact wil omdat me dat vroeger is overkomen.. ik voel niet echt een link in mn gevoel.. maar t is logisch, dus ik denk dat het zo is.
Kom sowieso moeilijk bij mn gevoel. Doe alles in mn hoofd :')

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 13:44

Nou ik ben nu 2 weken gestopt met pil en weinig verschil. Ik lees nog even mee. Moet nog even geduld hebben. Wil wel graag over paar maanden mirena plaatsen, vanwege ongesteld zijn..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 13:47

Lastig Dottje :(:)

Ik merkte na 2 weken wel echt verschil.