Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TurboTinker schreef:Mijn libido was ook altijd 0. Alleen bij een nieuw vriendje was t 3x zo nat als een zwembad. En na 3 of 4x geen zin meer. En de doos niet meer nat te krijgen.
TurboTinker schreef:Tijd om er wat aan te doen dame
Ben je overgestapt, of bi?
Geryon schreef:TurboTinker schreef:Mijn libido was ook altijd 0. Alleen bij een nieuw vriendje was t 3x zo nat als een zwembad. En na 3 of 4x geen zin meer. En de doos niet meer nat te krijgen.
En nu dus wel na 4e keer? Dan is het dus toch best hoopvol voor mij!
Mandarijn12 schreef:TurboTinker schreef:Tijd om er wat aan te doen dame
Ben je overgestapt, of bi?
TRUE... alleeennnnnn samen is leuker dan alleen. En samen lukt even niet omdat onze relatie met vallen en opstaan gaat en we momenteel aan de grond liggen haha.
Heb geen idee welke stempel mij toebehoord. Ik ben in ieder geval van een man overgestapt naar een vrouw en ik zie het niet snel andersom meer gebeuren.
Citaat:
Ook bij mn huidige vriend kostte het na 3x veel moeite om nat te worden. Geilheid was niet top. Sinds ik gestopt ben met de pil is het een stuk beter, en kost t een stuk minder moeite om warm te draaien.
Citaat:Ik zie nu echt een soort draai orgel voor me
Maarre.. kwam het gewoon vanzelf terug? Wilde je ook zelf initiatief nemen ofzo?
Of moest je wederhelft je de eerste keer "opstarten" en had je eigk nog niet zo veel zin?
Ik twijfel of ik gewoon een keer in t diepe moet springen, kijken of t daar beter van word.
Tegelijkertijd heb ik geen zin om het tegen mn zin te doen.. maar ja, ik krijg sowieso nooit vanzelf zin.
Begin toch te denken dat t meer in mn verleden zit dan in de pil.
was ik al bang voor..
TurboTinker schreef:Sex en een relatie. Het hoort erbij. Maar het is niet verplicht.
Ik zou er aan proberen te werken, desnoods met speeltjes ofzo erbij. Gewoon klieren en elkaar (her) ontdekken. er zijn vele manieren natuurlijk