Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dym_whis2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 07:59

Ik heb ook vaak maar 1 dag spierpijn, gelukkig :) Las net een stukje dat de hoeveelheid spierpijn niet uitmaakt voor de spiergroei. Dus je kan met weinig spierpijn ook net zoveel spieren trainen als iemand met veel spierpijn.

Zo gister was mijn workout zwaar, ik was drijfnat van het zweet, begon helemaal te trillen en was gewoon misselijk. Heb het wel af gemaakt, maar daarna was ik ook echt dood. Of ik was te enthousiast van start gegaan of het kwam door mijn fiets tochtje van gister hihi.

Annetje

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 10:44

Welke les had je dym_whis?
Volg je trouwens de instagram of Facebook van Kayla Itsines? Daar zegt ze iets over mensen die teveel doen, te hard gaan en te snel resultaat willen. Ik moest meteen aan jou denken met je belachelijk grote fietstocht. Als je misselijk bent ga je mijns inziens ook net wat te ver, maar ik mag niks zeggen want ik ben heel vaak misselijk tijdens het sporten :D

Ik heb gisteren een day off genomen. Ik zat op de bank en viel gewoon in slaap! Ik had ook weer wat last van mijn rug, dus gewoon een lekker dagje niks doen ingelast. Vandaag wil ik weer wat oefeningen doen, maar ik weet niet zeker of het er van komt. Ik zit nu op dag1 van week 8.

dym_whis2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 11:16

Misschien doe ik inderdaad teveel en ik heb ook me voeding aangepast natuurlijk. Merk dat ik gister en vandaag heel moe ben.
Ik had gister les 1 van week 2. Dus dat is wel intensief met al dat springen.

Ja ik volg haar op instagram en fb, je ziet echt super mooie resultaten. Duurt wel 24 weken, maar dan heb je ook wat.

Lekker, soms moet je idd jezelf ook rust gunnen. Ik ga aankomend weekend niet veel doen, familie weekend :) Dus dat wordt me rust haha (alleen stretchen)

Sielka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 14:00

Ik meld mij even :D
In het begin van het topic zijn er een paar bokkers die de boeken/workouts doorsturen?
Ik wil namelijk ook zó graag opnieuw beginnen met fitnessen, ik doe al een hele tijd atletiek maar nog een beetje strakker zou welkom zijn :').
Is er bij jullie al een groot verschil merkbaar?

dym_whis2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 14:37

Sielka schreef:
Ik meld mij even :D
In het begin van het topic zijn er een paar bokkers die de boeken/workouts doorsturen?
Ik wil namelijk ook zó graag opnieuw beginnen met fitnessen, ik doe al een hele tijd atletiek maar nog een beetje strakker zou welkom zijn :').
Is er bij jullie al een groot verschil merkbaar?

Ik heb de workouts per pb verstuurd :)

Sielka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 14:51

Bedankt! :D

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 16:30

Ik meld me ook :D Ik ben gister begonnen met de pre workout. Een paar weken geleden heb ik al een keer dag 1 van week 1 gedaan, maar daarna kon ik pas na 3 dagen weer lopen omdat ik zo'n spierpijn had :') Ben nu dus maar met de pre workout begonnen omdat ik denk dat W1D1 iets teveel direct van het goede was. Inmiddels heb ik nu nog spierpijn, maar kan ik wel lopen; dus dat is wel fijn :D

Kijk er nu al naar uit om morgen weer te mogen, moet ik zeggen. :D

Sielka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 18:25

Super dat het nu wel lukt! :D

Er is eigenlijk 1 ding dat ik niet snap aan de workout pagina's :')
Waarvoor staat circuit 1&2?
Moet je die per dag doen of is dat voor twee dagen?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 18:52

Circuit 1 moet je 7 minuten lang doen, zo vaak als je kan, dan een halve tot een minuut pauze en dan circuit 2 weer zo. En dan beide 2 keer, dus in totaal 4x 7 minuten.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 19:11

Fijn dat het nu beter gaat MarJon :)
Ik heb vandaag een poging gedaan om w10d2 te doen. Maar wat een hel, ik heb uiteindelijk maar andere oefeningen gepakt.
Als je beide cirquits 2 keer zou doen, kwam je uit op +/- 168 push ups (en ik kan er met pijn en moeite een paar normale uitpersen), laat staan 168. Ik ga zo even de HIIT doen voor deze week.

Sielka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 21:28

Dus je hebt eigenlijk telkens een rustdag nadien? Of moet je dan ook iets doen?

dym_whis2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 07:46

Sielka schreef:
Dus je hebt eigenlijk telkens een rustdag nadien? Of moet je dan ook iets doen?

De eerste weken doe je ook 3 keer een liss training. Dat is een training met lage inspanning. Dat kan wandelen zijn of fietsen, zwemmen enz.
Dat doe je tussen de 30 en 45 min

Ik heb gisteren me liss overgeslagen, ik was zo moe echt niet normaal. Had ook onwijs veel honger, heb maar een extra stukje fruit gepakt en een stukje pure chocolade (had ik zo'n trek in hahah :n )
Om half 9 naar bed gegaan, maar gelukkig nu weer fris en fruitig!!! Vandaag weer aan de bak W2D2 :D

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 12:58

Ik meld me maar weer eens! :wave:

Heb een tijd geleden fanatiek de BBG gedaan, en daarna een tijdje gestopt, was nogal een drukke periode en ging ook nog een weekje weg, en sindsdien eigenlijk niet veel meer gedaan, heel slecht :x

Gisteren toch maar weer begonnen, en voor mijn gevoel een stuk serieuzer dan eerst! Ben wel bij week 5 begonnen aangezien ik de eerste weken al helemaal had gedaan en voor mijn gevoel niet uitdagend genoeg vond, was goed nat van het zweet en stond te trillen op m'n benen, maar wel lekker getraind! 8-)

Hoe is het met de rest, wie is er op dit moment nog bezig met de BBG?

Sielka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 13:22

Ik heb gisteren de eerste van week 1 gedaan, naast mijn atletiek is het zalig om dit ook te kunnen doen! :D
Maar een klein beetje last van spierpijn hier, maar enorm veel motivatie! :D

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 22:00

Ik ben gisteren begonnen met de pre-workout! Wilde graag rustig aan beginnen, haha, maar ook van de preworkout krijg je spierpijn in je benen :')
Vandaag gewandeld en donderdag dan armen en buik. Ben benieuwd!

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 16:22

Gisteren W5D2 gedaan, voel mijn armen en buikspieren nu wel :P

Blijf het alleen lastig vinden om de LISS ernaast te blijven doen, in het weekend heb ik honden, dus dan moet ik ze uitlaten en maak daar dan de LISS training van, maar doordeweeks is toch moeilijker te plannen. Hoe doen jullie dat?

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 18:00

Ik heb gisteren W6D1 gedaan :) vandaag 2x 45min gefietst op rustig tempo :) (LISS) (heen en terug naar een vriendin.. :)

Gaat tot nu toe best goed! ik had ook gemeten na 4 weken, dit waren de resultaten:
- Borsten: -2 cm
- Bovenarmen beide kanten: - 1,5 cm
- Taille: -1 cm
- Navelomvang: -1 cm
- Heupen: -2 cm
- Billen: -2,5 cm
- Bovenbenen beide kanten: -2 cm

Gewicht precies gelijk gebleven :)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 18:37

Wauw, goed bezig allemaal! Ik heb het tot dusver vaker niet dan wel gedaan :o. Volgende week pak ik W3 weer op! Na verhuizing en 2 weken vakantie heeft sporten even op laag pitje gestaan. Alleen hardgelopen en veel gewandeld en gezwommen. Maar heb nu ook wel weer zin én energie om aan de slag te gaan!

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 09:21

Ik heb het weer laten hangen... :(
Ben tot W2D1 gekomen van de pre-workout... Ik baal er zo van! Waarom lukt het me niet om gewoon door te gaan.

Nu heb ik een ontstoken grote teen, dus sommige oefeningen gaan weer heel lastig, bij mijn andere voet heb ik last van de bal van de voet. Weer ''smoesjes'' dus.. Hoewel ik nu na mijn vakantie wel gemotiveerd ben... Maar het raakt steeds weer op! Hoe doen jullie dit?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 09:38

Heb je wel goede schoenen procent? Met mijn vorige schoenen had ik ook erg last van de bal van de voet. En ook wel geregeld van de hiel. Oefeningen als lunges gingen gepaard met pijn. Hardlopen kon al helemaal niet (zere schenen). Nu heb ik betere schoenen en was het rap over. Heb je ook holle voeten en erg platte schoenen? Ik heb ook holle voeten en nu een schoen waarbij een verhoging zit in die holling.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 10:40

Procent, ik haal vooral motivatie uit de before en after foto's van andere BBG-gebruikers. En daarnaast denk ik steeds: wat is maar 30 minuten op een hele dag?

Deze week staat week 12 op het programma bij mij :) Ik ga morgen beginnen met D1 en vandaag HIIT doen.

dym_whis2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 08:51

ik ben ook nog steeds lekker bezig, ga nu week 4 in. In het begin merkte ik verschil en was toen ook in vet gedaald. Helaas zei me personal trainer dat ik nog iets minder dan het kayla dieet moest gaan eten en ben toen in spiermassa gezakt en weer 1% vet gestegen. Pfff nu weer terug naar het kayla dieet misschien heb ik dat gewoon nodig.

Ik wil naast het stretchen ook wat leniger worden, zodat ik uiteindelijk de brug kan en misschien split en splagaat. Nou zegt me personal trainer dat ik dat echt niet moet doen omdat dat problemen voor later oplevert en me spieren zouden langer worden. Maar ik denk juist dat het meer voordelen heeft omdat je oefeningen dan makkelijker uitoefent en je bent soepeler. Wat denken jullie? (ik kan al best ver komen, dus in principe is het een paar keer in de week oprekken)

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 11:20

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 08:48

:wave: omdat ik helaas de guides nog niet ontvangen heb van iemand die ze zou sturen en wel erg graag wil beginnen... Wie wil ze mij sturen? :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 09:04

Stuur mij je mailadres maar even.