Amaryllis schreef:'s Ochtends wegen cheaten.. Hm.. Het houd iig mn motivatie hoog zo
Ja, maar dan ben je elke week hetzelfde afgevallen als wanneer je in de avond zou wegen toch? Al is het dan 1x iets meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amaryllis schreef:'s Ochtends wegen cheaten.. Hm.. Het houd iig mn motivatie hoog zo
Kayleigh_ schreef:Ik heb gehoord dat full-body of trainen per spiergroep helemaal niks uitmaakt. Doordat ik niet zoooo zwaar train, train ik liever full-body.
Ik train ook regelmatig met losse gewichten hoor. Ik doe sowieso 1x per week een serie squats. Ook train ik biceps, triceps en borst vaak met losse gewichten.
purny schreef:Makkelijker gezegd dan gedaan
Eulogy schreef:Iemand trouwens nog tips voor een gezonde lunch die je makkelijk van tevoren kunt maken en makkelijk kunt meenemen naar je werk? Ik heb niet altijd een keuken en/of koelkast tot m'n beschikking maar ben een beetje klaar met van die kant & klaar sandwiches, ondanks dat ik altijd de 'gezonde' variant koop.
Toen ik vorig jaar studeerde kon ik meestal wel thuis lunchen maar nu dus niet.
Xjewillemijn schreef:O: 2 rijstenwafels met pindakaas, 1 rijstenwafel met farmersalade en een naturel rijstenwafel
T: 1 wortel
L: een of andere muslie reep met noten en chocola
T: 3 granen koekjes
A: 300 gr spinazie & een karbonade
T ...?
redelijk gezond gegeten moet alleen nog 480 kcal binnen krijgen
Xjewillemijn schreef:O: 2 rijstenwafels met pindakaas, 1 rijstenwafel met farmersalade en een naturel rijstenwafel
T ...?
_sharonnn schreef:Xjewillemijn schreef:O: 2 rijstenwafels met pindakaas, 1 rijstenwafel met farmersalade en een naturel rijstenwafel
T ...?
Ik vind dit erg weinig..![]()
Hoeveel calorieën mag je hebben van jezelf?