ik had wel even bijgelezen, maar was geveld door de griep. koorts is weg, akelige verkoudheid nog niet.
Helaas gaat mijn herstel de verkeerde kant op, krachtsvermindering en soms schiet mijn knie door, dat naast de knieschijf die zn eigen feestje viert.. Helaas verwees de huisarts me weer terug naar de orthopeed en 17 april kan ik daar pas weer terecht. Had toch veel liever gehoord dat ik me aanstelde en dat het wel meeviel.
ik zou zo graag weer gewoon aan het werk willen, de regelmaat terug willen, dingen kunnen plannen.
Maargoed dit zullen jullie vast ook wel herkennen dus ik zal mijn klagen stoppen.
Stofzuigerrobot, lijkt ons stiekem ook wel wat... maar ze hebben er vast nog niet eentje ontworpen die de trap ook doet

Vaatwasser hebben wij wel, was er eerst niet zo een voorstander van, mar stiekem is het toch wel makkelijk.
Tyke, je blijft welkom hoor. Fijn dat het (redelijk) gaat.
Maatje beterschap met je oor, ik hoop snel dat het wat opknapt.
Cerilene, wat fijn dat je lens zijn werk goed doet, wel freaky zeg dat het vast bleef zitten..
Tazzey, ben jij al weer wat opgeknapt??
melanie, wat voor opleiding was je ook alweer van plan te gaan doen? irritant zeg zo'n piep in je oor, heb je dan vaak muziek ofzo aan om het gepiep te verstoppen?