Bij de wissel voor een kortere kregen ze hem er nog met moeite af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Toen ik m'n tragus liet zetten was hij de eerste weken heel braaf en toen ineens ging 'ie bitchen.
Rood, opgezet, pussig.
En toen knapte de ontsteking door, was ff een rommeltje qua schoonmaken maar sindsdien nooit weer last gehad.
muntdrop schreef:Ooh misschien ga ik dat ook erbij proberen. Heb je die van de tuinen? Er komt bij mij nu pus uit de opening bah. Hang nu met mijn oor in zeezoutwater, typt lastig.
muntdrop schreef:Nou het is. Nog steeds niet verbeter. Werd vanochted ook wakker met een pijnlijk oor. Net 10 minuten gezeezout en de pijn is wel wat minder. Ik wou vandaag nog een keer zeezouten maar misschien is het beter dat ik het nog 2x doe? (1 keer vanmiddag 1 keer vanavond?) ik heb ook gelijk twee ibuprofen genomen tegen de pijn en ontstekings reactie.
Ik zit de hele tijd in de stress. Wat als mn oor nog mer zwelt en de piercing opeet. Ik ga sowieso geen langer staafje laten zetten in iets wat zo erg ontstoken is? Lijkt me echt gekkenwerk en extreem pijnlijk
muntdrop schreef:Nou het is. Nog steeds niet verbeter. Werd vanochted ook wakker met een pijnlijk oor. Net 10 minuten gezeezout en de pijn is wel wat minder. Ik wou vandaag nog een keer zeezouten maar misschien is het beter dat ik het nog 2x doe? (1 keer vanmiddag 1 keer vanavond?) ik heb ook gelijk twee ibuprofen genomen tegen de pijn en ontstekings reactie.
Ik zit de hele tijd in de stress. Wat als mn oor nog mer zwelt en de piercing opeet. Ik ga sowieso geen langer staafje laten zetten in iets wat zo erg ontstoken is? Lijkt me echt gekkenwerk en extreem pijnlijk
muntdrop schreef:Maar mijn staafje is (nog?) niet te kort. Ik zie nog iig een klein stukje staafje zitten bij het balletje dus er komt iig geen druk op mn oor lijkt mij.
_Ekenna schreef:Als je je er echt zo'n zorgen over maakt moet je gewoon naar de piercer. Ik ben heel simpel met dit soort dingen, gaat vanzelf over en LITHA. Bij mijn dubbele conch komt er ook regelmatig nog pus uit, lekker is anders, maar ik ben gelukkig de enige die het ziet, want het is alleen als ik druk zet op m'n piercings.