Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

burnnnn burnnnn! Squats vind ik ook minder zwaar! Borst vind ik dodelijk saai trouwens..

En als je het eens wilt proberen, niet opgeven, het kan nogal lastig zijn als je voor het eerst meedoet, gewoon minstens nog 1 maar liever nog 2x een les proberen.
behalve proud marry!!! 
g's vrouw was zwanger... misschien daarom dat ene trek gebaar in nr. 2
en schunnige teksten
als je dan die beweging neemt enndan later boom boom into the room hahahaha
2e blok is tof alleen veel herhaling aant eind en daar had ie nog wel ff wat harder gemogen! 
_KiMbErLeY_ schreef:Noooooh de jam is leuk!!behalve proud marry!!!
Ik heb trouwens een theorie op deze nasty jamg's vrouw was zwanger... misschien daarom dat ene trek gebaar in nr. 2
en schunnige teksten
als je dan die beweging neemt enndan later boom boom into the room hahahaha
![]()
Ik vind m tof alleen die draaien in t eerste blok gaan te snel, ik ben soms bang dat ik mn knie nig eennx verdraai2e blok is tof alleen veel herhaling aant eind en daar had ie nog wel ff wat harder gemogen!
Ik vind dat er vanaf fresh prince ook veel te veel herhaling in zit. Dat trekgebaar…inderdaad…dan moet je echt opletten hoe je je hand/arm houdt, anders ziet het er wel erg dubieus uit

Ik heb de dvd en na een paar keer kijken en de les een paar keer doen vind ik hem wel lastig ja. Vooral omdat ik nog 3 andere lessen in mijn hoofd heb zitten
2x was ik ziek (migraine waar ik altijd wel een paar dagen last van heb) en m'n rug gaat echt helemaal niet fijn! En 2x kon ik niet.