Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 14:55

Chouchou schreef:
Britt_Sisi schreef:
Ik heb bol.com gebeld aangezien ik nogsteeds niet binnen heb.. Vertraging bij postNL.. Hij komt morgen als het goed is

Dat is wel hele erge vertraging :\ Vraag me dan ook af waarom iedereen die tegelijk of na jou heeft besteld hem wel de volgende dag al kreeg en jij niet, als je in Utrecht woont kan je ook niet echt moeilijk bereikbaar zijn ofzo. Nouja gelukkig komt hij morgen!

Ja precies haha het is niet dat ik moeilijk bereikbaar ben ofzo :P

Joey

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 14:58

Ach, bol.com heeft soms SUPER leveringen en soms totaal niet :D zeggen dat ze mijn telefoon in de voorraad hebben,8 juli besteld en zou hem uiterlijk 15 juli binnen hebben, 15 juli krijg ik een mailtje, namelijk een vertraging van 1 week en na die week even komen melden dat het nog zéker 2 weken kan duren :')
Toen maar gecancelled en bij de mediamarkt gekocht voor 20,- duurder :+ was d'r helemaal klaar mee :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 15:31

Joey schreef:
Ach, bol.com heeft soms SUPER leveringen en soms totaal niet :D zeggen dat ze mijn telefoon in de voorraad hebben,8 juli besteld en zou hem uiterlijk 15 juli binnen hebben, 15 juli krijg ik een mailtje, namelijk een vertraging van 1 week en na die week even komen melden dat het nog zéker 2 weken kan duren :')
Toen maar gecancelled en bij de mediamarkt gekocht voor 20,- duurder :+ was d'r helemaal klaar mee :')

Jij leeft in de toekomst? :oo

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 15:38

Destination schreef:
Joey schreef:

Jij leeft in de toekomst? :oo

Juni* _O- foutjuuuuh

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:06

Wat raar van bol.com.

Net voor de tweede keer alles geepileerd. oksels waren nu beter te doen :) Ook een stukje bikinilijn gedaan. Dat was nog niet zo'n succes.
Ik heb wel een vraagje over het epileren van je benen. Ik heb niet het idee dat echt alle haartjes weg zijn. Ook niet als ik er drie keer overheen geweest ben. Hebben jullie dat ook?

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:10

hoe werkt zo'n epilator eigenlijk, zijn dat miniscule tangetjes die elk haartjes pakken, of?

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:13

LeonieL schreef:
Wat raar van bol.com.

Net voor de tweede keer alles geepileerd. oksels waren nu beter te doen :) Ook een stukje bikinilijn gedaan. Dat was nog niet zo'n succes.
Ik heb wel een vraagje over het epileren van je benen. Ik heb niet het idee dat echt alle haartjes weg zijn. Ook niet als ik er drie keer overheen geweest ben. Hebben jullie dat ook?

Had ik ook inderdaad, maar had zelf het idee dat die haartjes gewoon nog niet lang genoeg waren.
en nu de volgende dag voelt het ook al gladder dan gister. Toen zaten er heeeel veel rode bultjes :')

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:14

Ja hij pakt heel veel haartjes, heb hem voor de grap op mijn broertje zijn arm gezet en er was niets van over :n

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:14

_Yasmine_ schreef:
Ja hij pakt heel veel haartjes, heb hem voor de grap op mijn broertje zijn arm gezet en er was niets van over :n

_O- oeps :')

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:16

Lauke schreef:
_Yasmine_ schreef:

_O- oeps :')

Hahaha, zal je broertje blij mee geweest zijn! :') _/-\o_

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:20

Hij was heel gelukkig inderdaad :+
Met de kale plek iets minder... spelbreker..

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:20

nou moet je je broertje zn beide armen maar onder handen nemen... zon kale plek erop is ook geen porem :')

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:24

Voor de mensen die geen epileer apparaat durven te kopen omdat ze bang zijn dat ze hem anders nooit meer gaan gebruiken:
http://www.bol.com/nl/p/philips-epilato ... 012862182/
Je maakt er *hup* een ladyshave van en *hup* een epileerapparaat. Hij kan ook nog eens droog en onder de douche worden gebruikt

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:26

Geloof niet dat ik nog in de buurt kan komen bij broerrtje ermee! :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:46

joeluna schreef:
Voor de mensen die geen epileer apparaat durven te kopen omdat ze bang zijn dat ze hem anders nooit meer gaan gebruiken:
Je maakt er *hup* een ladyshave van en *hup* een epileerapparaat. Hij kan ook nog eens droog en onder de douche worden gebruikt

Leuk prijsje ook! :oo

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:49

Oeeeh, Yasmine, jij durft }> Als ik zoiets bij m'n broer zou doen is dat pure zelfmoord.

Ik ben dus duidelijk beïnvloedbaar, door jullie heb ik vorige week ook zo'n Philips setje besteld :) Toen het zaterdag arriveerde kon ik het nog niet uitproberen omdat ik 's avonds een trouwfeest op de planning had. Die dag m'n benen en oksels met veet onthaard (die slechts 3 minuten moet inwerken trouwens, ik las hier veel langere tijden) en vandaag eindelijk met m'n nieuwe set aan de slag gegaan. Heb m'n benen en oksels onder handen genomen.

M'n benen vielen eigenlijk heel goed mee. Ik kan niet zeggen dat ik pijn voelde, eerder wat geprikkel. En geloof me, ik ben enorm kleinzerig. Waarschijnlijk omdat ik ze eergisteren nog 'geveet' had. Mijn benen voelen ook niet 100% glad aan, hoewel ik geen haartje meer kan bespeuren. De rode stipjes zijn ondertussen ook al goed aan het vervagen.

Mijn oksels deden wel pijn, daar moest ik toch even doorbijten. Wat bij mij goed geholpen heeft is er eerst heel snel over gaan, en zo telkens trager en trager tot alle haartjes weg zijn. Daar heeft het wel wat gebloed en zijn het geen rode stipjes meer, maar echt rode boebeltjes. Gelukkig doen ze geen pijn, hoogstens wat gevoelig. De uitgetrokken okselhaartjes waren wel vies. Wat zitten die krengen diep zeg.

Ik ga dit voorlopig om de 2 à 3 dagen proberen te doen om de laatgroeiers geen kans te geven. Met mijn 'foef' wacht ik nog eventjes, daarvoor moet ik eerst nog wat moed bijeen sparen :)

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 18:00

Kayleigh_ schreef:
joeluna schreef:

Leuk prijsje ook! :oo

Ik heb hem ergens voor €70,- gekocht. Heb tot nu toe het idee dat onder de douche ook wel een stuk fijner is, en je zit niet met zo'n rotsnoer. Dus zit je ergens in de middel of nowhere (en hij is goed opgeladen) kun je toch epileren of scheren :+

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 20:32

Hier nog maar even een ervaring van een meelezer. Door jullie (of course) ook de Philips set besteld. 1.5 week nodig gehad om m'n beenhaar iets te laten groeien en werd steeds nieuwsgieriger door jullie ervaringen. Ik ben zelf iemand met een behoorlijk lage pijngrens wat epileren betreft, kan echt een miep zijn.

Net even m'n benen onder de douche gedaan zo'n 5 minuten en toen moest ik er toch aan geloven, vond het best spannend.
Eerste seconde was het even een 'schrik' omdat ik niet wist wat ik moest verwachten, maar meteen voelde ik eigenlijk een soort van herrie-makende beenmassage. Totaal géén pijn, echt 0. Vond het wel lekker gekriebel en dat geluid erbij maakte dat ik een beetje weg dommelde. Heb er dan ook echt m'n tijd voor genomen en heb nu super gladde benen. Roodheid is ook echt niet noemenswaardig.

Ik ben echt helemaal om!! *\o/* (nu m'n oksels nog... hihi die doe ik volgende week wel, even haar sparen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 20:44

Ik ga nu waarschijnlijk ook het Philips setje bestellen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 20:51

Hahaha Bol mag me dankbaar zijn voor het delen van de link :D

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 21:19

Ik wilde hem eigenlijk vanavond gaan bestellen maar heb inmiddels al mn geld uitgegeven bij abercrombie :o
Dus zodra de nieuwe maand begint moet ik m ook maar bestellen :D

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 21:26

r_oo_sj_e schreef:
Hier nog maar even een ervaring van een meelezer. Door jullie (of course) ook de Philips set besteld. 1.5 week nodig gehad om m'n beenhaar iets te laten groeien en werd steeds nieuwsgieriger door jullie ervaringen. Ik ben zelf iemand met een behoorlijk lage pijngrens wat epileren betreft, kan echt een miep zijn.

Net even m'n benen onder de douche gedaan zo'n 5 minuten en toen moest ik er toch aan geloven, vond het best spannend.
Eerste seconde was het even een 'schrik' omdat ik niet wist wat ik moest verwachten, maar meteen voelde ik eigenlijk een soort van herrie-makende beenmassage. Totaal géén pijn, echt 0. Vond het wel lekker gekriebel en dat geluid erbij maakte dat ik een beetje weg dommelde. Heb er dan ook echt m'n tijd voor genomen en heb nu super gladde benen. Roodheid is ook echt niet noemenswaardig.

Ik ben echt helemaal om!! *\o/* (nu m'n oksels nog... hihi die doe ik volgende week wel, even haar sparen)

Ik wil dat ook -O-

Ik heb juist naar mijn idee een aardig hoge pijngrens, kan wel zeuren maar als iets echt pijn doet bijt ik daar best snel doorheen! Maar dit is echt heftig!

Ik heb nu, voor het eerst dat ik mijne heb (klein jaar), de tijd genomen om mijn benen te doen. Iedereen hier heeft mij gemotiveerd, vooral dat het even doorbijten is en dat het daarna minder erg wordt. Dus, Ranking the stars aangezet (wat een poepprogramma, maar nu was het wel grappig, helemaal omdat ik pijnleed haha) en aan dat ding. Eerst met een opzetstukje wat de wat langere haartjes pakt en ''lekkere'' rolletjes heeft, en daarna met de ''echte'' er overheen. Pfieuw, ik heb het overleefd en het is echt, na de eerste minuut wordt het minder erg en het andere been is dan ook veel minder heftig. Nog steeds niet leuk, en hoe meer richting mijn knie of enkels hoe erger, maar ik heb veel kunnen doen! Oksels ook gelijk geprobeerd maar ik heb het idee dat hij daar mijn vel mee trekt :oo Auw haha..

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:40

Maaree.... Die set mag toch niet onder de douche?

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:40

En de winnaar van de okselbattle isssss....
DE EPILATORRRRR!

Was natuurlijk te verwachten, maar ik wilde gewoon even het verschil van een paar dagen zien. Aan de ene kant had ik al vrij lange stoppeltjes en de andere kant was nog helemaal glad :D
Bikinilijn heb ik helaas nog steeds niet de tijd voor gehad..

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:44

Bestelling is geplaatst +:)+
Hopelijk morgen testen