Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celinee_ schreef:Hebben jullie ook gewacht voordat jullie weer gingen rijden? En hoe lang? Mijn tattoo op m'n onderbeen is donderdag gezet en geneest mooi. Vraag me alleen af wanneer er weer "strakkere" kleding overheen kan.
xSlvna schreef:Erg he...
Pff mijne geneest slecht, vandaag de laatste dag bephanten erop en dan ga ik maar met een goedje smeren dat ik speciaal heb voor wondjes omdat ik anders littekens krijg. Royal ziet echt uitstekend uit, maar steeds verder naar onder op mijn arm gaat het mis.
Gelukkig niet ernstig maar toch.
_Mondy_ schreef:Xslvna ook ik ben benieuwd naar je keuze voor je tattoo.. ook omdat ie zo groot is. Heb je er bijvoorbeeld rekening mee gehouden dat je voor veel banen geen korte mouwen ed aan kan omdat je de tattoo niet mag laten zien. Iets waar iedereen over na moet denken hou oud ook, maar het zijn dingen die je als 17 jarige misschien wat onderschat. Ben iig nieuwsgierig geworden waarom je voor deze hebt gekozen als je aangeeft er niks mee te hebben en zelfs tegenje vriend moppert als die er weer een zet.
Ook ben ik net zo nieuwsgierig waarom je een artist naar jou toe hebt laten komen ? En vooral van ver...
Niet aanvallend maar gewoon echt interesse.
Zag prachtige bloemen voor oma's voorbij komen... heel gaaf !
Ook een super mooie veer