[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:34

Maar gewoon een beetje zon, van het even buitenlopen zeg maar, kan toch zeker niet zo heel veel kwaad?
Of moet je echt ALLE zon vermijden?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-14 09:35

Zou hem ook dan gewoon flink insmeren! En het hangt er vanaf hoe lang je hem al hebt. Maar zou echt even voorzichtig zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:37

Maar heel veel zon op een tattoo die al een tijd staat, is dat ook slecht?
Want ik werk voornamelijk in de buitenlucht, zomers veel in de zon en wil waarschijnlijk een tat op mn bovenarm.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:37

Insmeren? Zonnebrandcreme op een 'wond'? :oo Zie ik persoonlijk niet zitten. Ik vermijd alle zon zover het gaat, heb als ik in de zon loop mijn tattoo in mijn eigen schaduw.

Je kunt het het beste een maand uit de zon houden 'vind ik', de een zegt 2 weken, de ander 2 maanden. Ik zeg maar zo, probeer het niet te doen zolang het niet 'nodig' is en als met creme.
Laatst bijgewerkt door xSlvna op 02-06-14 09:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:38

Dit dus :')
Afbeelding

Gewoon met keukenrol en wat tape :P (op de achtergrond zie je een strandhuisje :P )

Amoj, ook dan kan je tattoo vervagen door de zon.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:40

Haha, wauw :')
Mijn tatt wordt niet zo groot, dus een flinke pleister zou voldoende moeten zijn, als de plakband er niet op komt

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:41

Hebben jullie ook gewacht voordat jullie weer gingen rijden? En hoe lang? Mijn tattoo op m'n onderbeen is donderdag gezet en geneest mooi. Vraag me alleen af wanneer er weer "strakkere" kleding overheen kan.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:42

Ik bedoel inderdaad (vlak) na het zetten, dan wil ik persoonlijk niet gaan smeren met zonnebrand. Idd, omdat het te beschouwen valt als een open wond.

Ik weet dat ik een paar weken uit de zon moet blijven (moet ff navragen hoelang het precies was, ben het ff kwijt :') ), maar als ik bijvoorbeeld even een boodschapje ga doen bij de supermarkt 400 meter verderop.. Kan dat of moet ik zelfs dan in "gewaad" naar buiten?

Hahha fantastisch die foto _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:47

Celinee_ schreef:
Hebben jullie ook gewacht voordat jullie weer gingen rijden? En hoe lang? Mijn tattoo op m'n onderbeen is donderdag gezet en geneest mooi. Vraag me alleen af wanneer er weer "strakkere" kleding overheen kan.

Met de tatt op mijn been zat ik de volgende dag gewoon op het paard, goed insmeren voor en na dan kan er na mijn idee weinig misgaan.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-14 09:56

Haha zonnebrandcrème erop smeren bedoelde ik inderdaad na een tijdje. Echt vlak na het zetten echt uit de zon houden! :=

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:57

Maarja, wat is na een tijdje?
De ene shop zegt 3 weken en de andere shop 6 weken :')

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 10:15

Dames!

Allereerst wil ik jullie echt bedanken voor jullie advies :D Ondanks dat ik het heel graag wou zit mijn tattoo nu niet op mijn buik maar op de binnenkant van mijn bovenarm. Ik ben gisteren naar Tattoo Joey geweest in Geldrop en ben getattoeerd door Jules.

Dit is het resultaat!
http://instagram.com/p/ou25CGqaYI/

Ik ben er onwijs trots op. Weet wel dat ik, ooit, de lijntjes wat bij laat werken. Zoals de lijn van het stokje van de K.

Voor de mensen die twijfelen over een shop, ga naar Tattoo Joey! Onwijs lieve mensen met veel geduld voor kleine meisjes met zweethandjes :x

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 10:18

Ik kan helaas de foto niet zien :(, je staat op prive.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 10:18

Mooi stephanie, wie is Aiko eigenlijk?

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 10:24

Heb even snel het slotje eraf gehaald. Nu kan iedereen m zien als t goed is!

Aiko is mijn overleden hond, hij is 4 jaar geleden overleden en heb nu eindelijk wat ik altijd wilde!

Edit: op mijn profiel staan foto's van m!
Laatst bijgewerkt door xStephanie op 02-06-14 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 10:25

Aaaah :) Hij is mooi zag hem al op fb voorbij komen!

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 10:28

xSlvna schreef:
Erg he...

Pff mijne geneest slecht, vandaag de laatste dag bephanten erop en dan ga ik maar met een goedje smeren dat ik speciaal heb voor wondjes omdat ik anders littekens krijg. Royal ziet echt uitstekend uit, maar steeds verder naar onder op mijn arm gaat het mis.
Gelukkig niet ernstig maar toch.

Die van mij staat nu bijna 3 weken en ik smeer minstens 2 keer per dag. Vrijdag middag na het werk ga ik terug naar de shop en dan zal ik wel horen of hij bijgewerkt moet worden of niet

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 10:29

xStephanie schreef:

Aiko is mijn overleden hond, hij is 4 jaar geleden overleden en heb nu eindelijk wat ik altijd wilde!

Mooi Stephanie :o

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 10:39

BarryPlopper schreef:
xStephanie schreef:

Mooi Stephanie :o

Thanks Niels :*

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 10:45

Is inderdaad erg mooi Stephanie! Gave naam ook voor de hond.

Ik kreeg wel wat rot commentaar in de klas omdat ik "Royal Beauty" heb staan (best logisch, kan erg dubbel overkomen, vooral als je niet weet dat het mijn 'verzorg'pony is). ;(
Lig ik overigens niet wakker van.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 10:55

Ik ga donderdag weer eens langs de shop om te vragen of ik ze moet laten bijwerken.
Is inmiddels bijna weer een jaar geleden haha.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 11:00

Mooi zeg Stephanie!

Ik heb altijd gezegd dat ik maar 1 tattoo wilde maar zit nu stiekem al te denken aan een nieuw iets :=
Mocht ik ook afstand moeten doen van mijn paard lijkt het me mooi een veer ter nagedachtenis te zetten met in het klein zijn naam er in.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 11:18

Tot nu toe, aangezien ik gisteren pas mn eerste heb laten zetten, is het mn laatste... Maargoed :') er was al iemand die vroeg waarom ik de naam van een prinses liet zetten.. Schijnt dat er ergens een prinses rondloopt die Aiko heet _O-

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 12:01

Ik wou het ook bij 1 laten maar ben ook al aan het bedenken wat mijn volgende wordt :D

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 12:04

_Mondy_ schreef:
Xslvna ook ik ben benieuwd naar je keuze voor je tattoo.. ook omdat ie zo groot is. Heb je er bijvoorbeeld rekening mee gehouden dat je voor veel banen geen korte mouwen ed aan kan omdat je de tattoo niet mag laten zien. Iets waar iedereen over na moet denken hou oud ook, maar het zijn dingen die je als 17 jarige misschien wat onderschat. Ben iig nieuwsgierig geworden waarom je voor deze hebt gekozen als je aangeeft er niks mee te hebben en zelfs tegenje vriend moppert als die er weer een zet.
Ook ben ik net zo nieuwsgierig waarom je een artist naar jou toe hebt laten komen ? En vooral van ver...
Niet aanvallend maar gewoon echt interesse.

Zag prachtige bloemen voor oma's voorbij komen... heel gaaf !
Ook een super mooie veer :j

Ik ben 19 en heb net als Xslvna een tattoo op mijn onderarm, een tekst die van begin tot eind loopt. Verschillende baantjes gehad nooit problemen mee gehad, kreeg eigenlijk alijd positieve reacties van klanten en collega's dat ze wilde weten wat er stond en waar het voor stond.
Mijn vader haat tattoo's zei hetzelfde met werk enz, maar tattoo's zijn steeds meer geaccepteerd en tegenwoordig zijn er meer mensen met dan zonder bijna