Je ziet inderdaad al duidelijk verschil Steef. Hoe lang ben je nu bezig.
Ik ben gisteren voor de eerste keer terug geweest. Dikkere draad er in. Nog wel een ronde draad wat er moeten nog enkele tanden wat meer naast elkaar. En wat meer naar beneden zodat ze mooi gelijk worden. Volgende keer komt er waarschijnlijk een vierkante draad in zodat mijn voortanden ook naar voren getrokken worden. (Staan nu schuin naar achteren).
Nog even gevraagd wanneer mijn kiezen weer op elkaar zouden kunnen. Maar dat ging nog wel maanden duren. Dus dat was even een domper. Dus voorlopig nog aan de smoothies en pastasalades. Brood is nog zo'n gedoe om te eten
Steef
Geplaatst: 21-12-16 11:42
-
Laatst bijgewerkt door Steef op 22-02-23 06:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn ortho wil de beugel er in januari uithalen. Ik ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden... Het ziet er wel mooi recht uit maar het voelt van binnen nog niet recht als ik er met mijn tong langsga.
Wat zien jou tanden er onwijs goed uit Steef! Fijn zeg.
Steef
Geplaatst: 21-12-16 14:29
-
Laatst bijgewerkt door Steef op 22-02-23 06:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Icecrystal
Geplaatst: 21-12-16 16:43
Hier zat hij er net in.
Zo ziet het er nu uit. Mijn lip is aan een kant iets dikker door een klap van mijn paard Die ene boventand gaan ze nog wel slijpen maar ik vind het niet mooi recht allemaal.
Steef
Geplaatst: 21-12-16 16:46
-
Laatst bijgewerkt door Steef op 22-02-23 06:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Icecrystal
Geplaatst: 21-12-16 16:49
Nee nog niet ik heb soms het idee dat het allemaal lopende band werk is en dat daar niet echt tijd voor is.
Wow steef!! Echt al heel mooi bij jou. Ziet er goed uit hoor. Icecrystal het is al wel heel erg verbeterd, je ziet duidelijk dat je tanden best recht staan. Ik ben nu klaar en het voelt bij mij aan de binnenkant redelijk recht, maar ook niet 100% hoor, als het er van buiten maar recht uit ziet denk ik dan.
Kun je niet langs een andere ortho voor een second opinion voordat hij eruit gaat? Ik zou me hier ook niet tevreden mee geven, kan me je gevoel voorstellen!
Tsja waar twijfel ik over, over van alles! Ik vind dat als je d'r aan begint moet je t ook afmaken, je kan niet na een jaar zeggen nou trek de boel d'r maar uit ik ben klaar met die beugel. T is voornamelijk 1 tand die me stoort, maar als ik t dan doe dan kunnen m'n ondertanden ook meteen aangepakt worden. T is gewoon even een stap waar ik tussen m'n oren nog aan moet wennen.
Prachtig Eline! heb je ook een foto van jezelf van voor? Volgens mij is het best wel een verschil. Dan weet je weer waar je het allemaal voor gedaan hebt!
Ow echt? Ik moest 2 vragen beantwoorden voor die verzekering. 1 of ik wel regelmatig op controle ben geweest bij de tandarts en die andere of er een grote ingreep zou plaatsvinden of beugel. En daarop werd ik afgewezen