Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus als het niet fysiek iets doet, doet het mentaal wel iets haha. Ik heb ook eigenlijk geen moeilijke momenten gehad. Heb ook het boek van Allen Carr gelezen en het voelt ook echt wel als een bevrijding, dat ik niet meer hoef te roken.
Ik denk dat het komt omdat ik ben gestopt met roken
Tova schreef:Ik meld me hier. Ik ben sinds 13 juni gestopt met roken en het gaat me (tot nu toe) goed af![]()
Ik was ruim 5 maanden mijn stem kwijt(hees/schor), afgelopen weekend op een weekendfestival heb ik hem terug gevondenIk denk dat het komt omdat ik ben gestopt met roken
. _Dribbel schreef:Tova schreef:Ik meld me hier. Ik ben sinds 13 juni gestopt met roken en het gaat me (tot nu toe) goed af![]()
Ik was ruim 5 maanden mijn stem kwijt(hees/schor), afgelopen weekend op een weekendfestival heb ik hem terug gevondenIk denk dat het komt omdat ik ben gestopt met roken
Wat goed!!!! Bijna een maand!
Valt het mee?
Ik ben bijna 3 maanden gestopt. Elke dag voelt het weee als een bevrijding hoor. Jullie praten over die 'zin in een peuk' momentjes maar ik ken die gelukkig niet.
Kan me wel erg irriteren dat ik na een drankje op het terras gelijk mn haar kan wassen.
en ook al heb ik er niet echt moeite mee dat ik nu gestopt ben ( al had ik noooit verwacht dat ik überhaupt kon stoppen de vorige 2 zwangerschappen heb ik namelijk wel gerookt ) wil ik ook best wel graag weer roken.
)
Nou zat in te overwegen het boek 'stoppen met roken' van Allen Carr aan te schaffen voor hem, in de hoop dat zijn mindset wat verandert. Echter wil ik mezelf en dit hem ook niet opdringen.. Ik wil hem graag motiveren en steunen, maar het wederzijds begrip in deze is voor ons beiden moeilijk op te brengen.. Ik heb hem ook gezegd dat hij naar de huisarts kan gaan voor advies en wellicht iets van champix oid. Hier staat hij absoluut niet voor open.