Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Top
Je hoort het steeds meer dat er wat meer genuanceerd gereageerd wordt en men niet meteen vlokken begint te spugen als je zegt dat je uit wilt stellen ofzo
bigone schreef:Een immuunsysteem dat op hol slaat is iets wat kan gebeuren . Ook bij dieren , na een flinke ziekte als driejarige heeft een paard van ons allergieën ontwikkeld. Schimmel uit hooi, knutten , etherische oliën en vliegenspray dat sterk ruikt. Elk jaar kwam er iets bij wat hem onverkoopbaar maakt. Geen probleem want hij kan blijven en ik heb het goed onder controle maar gaat het mis dan klappen zijn longen direct dicht. Hij word ook al acht jaar niet meer geënt want dat gaf ook reactie.
Citaat:En wat te denken van het feit dat het kinkhoestvaccin door wetenschappers wordt gebruikt om bij laboratoriumdieren opzettelijk hersenontstekingen te veroorzaken? Het zogenaamd ’normale’ hersenhuilen van baby’s na hun DKTP-prik houdt hiermee verband; deze vermelde ’bijwerking’ is dus allerminst ’gewoon’, maar een duidelijk signaal dat er met de baby iets ernstig mis is. Interessant is ook hoe tijdens de aanprijzingen van het a-cellulaire vaccin, de nadelen van het cellulaire kinkhoestvaccin ineens onverbloemd boven tafel kwamen! Het ’oude’ kinkhoestvaccin is intussen wel gedurende tientallen jaren bij miljoenen Nederlandse kinderen ingespoten.
IMJ schreef:Ah.
Mijn dochter kreeg meestal koorts. Vond ik ook echt heel naar. Maar je merkt dat ze sterker worden. Gisteren geënt. Merk er gelukkig dit keer niets van.
Ierpier schreef:Ik weet dat ik per definitie al niks geloof wat van stichting vaccinvrij af komt. Iedere keer dat ik daar iets gefactcheckt had klopte er geen klap van. Die hele website staat vol drogredenen en verkeerd geïnterpreteerde statistiek.
Ik herkende de schrijfstijl overigens ook meteen
Ierpier schreef:Ik weet dat ik per definitie al niks geloof wat van stichting vaccinvrij af komt. Iedere keer dat ik daar iets gefactcheckt had klopte er geen klap van. Die hele website staat vol drogredenen en verkeerd geïnterpreteerde statistiek.
Karma schreef:Ierpier schreef:Ik weet dat ik per definitie al niks geloof wat van stichting vaccinvrij af komt. Iedere keer dat ik daar iets gefactcheckt had klopte er geen klap van. Die hele website staat vol drogredenen en verkeerd geïnterpreteerde statistiek.
Mag ik vragen wat je gefactcheckt hebt? En wat niet klopt?
Eliine schreef:Ik heb de link al eerder benoemd daar hebben ze ook bronnen aangehaald, die kwam niet direct van vaccinvrij overigens maar claimt wel alles uitgebreid onderzocht te hebben en te kunnen staven met bronnen. Het lactose verhaal heb ik ergens anders vandaan die zou ik weer even op moeten zoeken