. Kan je erg van opknappen hoor! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Kan je erg van opknappen hoor! Lizzle schreef:Waarom probeer je niet eerst orale suppletie als ik vragen mag?
Ook minder sensibele stoornissen in m'n arm en minder krachtsverlies in m'n hand (wordt ook veroorzaakt door iets anders, maar merkte alsnog verbetering), stabiele stemming, opgewekt, positiever van geest en vooral niet meer duf in m'n hoofd. Had echt vaak zo'n kop vol watten na een paar uur wakker zijn, dat heb ik totaal niet meer.
Lizzle schreef:In elk geval, zo'n überkuur van twee maanden is €60, maar vind het echt het proberen waard.
Die andere b's waren blijkbaar ook mooi meegenomen 
.
?
pfff.
zou het zeker proberen. 
Kwa injecties begin je altijd met de hydroxo omdat die via de HA te krijgen is en het goedkoopste is. En werkt voor de meeste mensen. Het is ook wel aan te raden om eerst met de injecties te beginnen (met een goeie opstart) Je kunt als je klachten verdwenen zijn smeldtabletten uit proberen om het te ondersteunen.
Ik lijk wel een oud wijf pffff Heb ook nergen meer zin in,moet me echt dwingen om iets te doen terwijl ik vroeger echt bergen deed verzetten.
Glossi schreef:Gruis, heb je dan wel een opstart dosering gehad? Dus 10 injecties in 5 weken tijd? De rest staat in de begin post
...
(zo ben ik door te weinig B12 in het begin juist slechter gegaan ipv beter, pas na de juiste opstart en behandelmethode ben ik langzaam vooruit gegaan)
).
?