ik ben opzoek naar die stempels met figuren (strepen stippen enzo) Van de patronen (zebraprint enz.) maar was laatst bij de action wezen kijken maar heb ze niet zien liggen. Iemand enig idee waar ik ze kan kopen?(internet, winkel?) omg overijssel
Bedoel de gel en acryl pakketten. Zou eigenlijk gewoon niet moeten mogen dat iedereen dat zomaar kan kopen (en dan zijn ze ook nog incompleet). Je kan er zo ontzettend veel schade mee aanrichten als je niet weet wat je doet
Zag laatst iets op TLC dat iemand dat ook had en haar nagels waren helemaal kapot, en ook een keer met een nagelfrees. Maar verder geen verstand van hoor, had het toevallig een keer gezien
LadyMadonna
Geplaatst: 19-04-13 17:23
Frezen is eng. Ik wil straks wel gaan frezen (voor het behoud van mijn eigen lichaam) maar dan wel met een extra workshop.
Even het gellak pakket bekeken:
- 1x UV Lamp 9W ( wit of roze ) let op dat 9w veel te laag is, dat ga je met twee minuten uitharden niet redden - 2x Gellak - 1x Base&Finish 2 in 1 - 1x Banaanvijl 100/180 - 1x Trapezevijl 100/100 wat moet je met gellak in vredesnaam met een 100 Gr. Vijl?[ - 1x Polijstblock - 1x Gellak Remover 100ml. - 1x Cleaner 100ml. -1x Celstofdeppers 100stuk - 1x Soak-Off Nail Soakers waardeloze ondingen, zonde van je geld - 1x Nagelriemolie - 1x Primer primer? Voor gelpolish? Oh boy..... - 1x Bokkepootje houten flut dingetje waarschijnlijk (gellak kleurnummer aangeven bij opmerkingen aan het eind van de bestelling)
Prijzen zijn incl. BTW
ENOMIS
Geplaatst: 19-04-13 17:52
Nooit een starterspakket kopen en zonder cursus aan de slag gaan! Is vaak slechte kwaliteit en als je niet weet wat je doet kan je grote schade aanrichten. Het lijkt makkelijk maar er zit meer achter dan je denkt.
Bedankt Stef! Ik neem de 36w lamp dus neem dan een ander pakket. Ik heb 2 jaar lang mijn nagels laten doen door een nagelstyliste maar gezien ik nu een huis heb gekocht is 40 euro in de maand me net iets te veel! Aan gel of acryl ga ik zelf niet beginnen dat laat ik doen! Maar gellak kan volgens mij niet zoveel kwaad?
Nouja... In deze pakketten zit al een primer die er niet bij hoort (gebruik je niet met gelpolish) dus ik twijfel dan erg over de kwaliteit en kundigheid van de rest
xDon
Geplaatst: 19-04-13 19:52
Heb je evt iets wat wel aan te raden is qua gellak pakket?
Mijn nagels scheuren momenteel echt om de haverklap alles is nu inmiddels kort..... Dus probeer nu echt elk beginnend scheurtje, eruit te vijlen.... Maar het werkt nog niet echt
Hallo! Ik had even een vraagje. Hoe krijgen/houden jullie je nagelriemen mooi? Ik smeer nu sinds kort elke dag nagelriemolie. En dat helpt wel iets heb ik het idee. Ik kan zelf niet mooi lakken. (iig niet dat het langer dan een dag zit) Maar laat ze nu ong elke 2 weken Shellacen. Topspul imo!