Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:17

Komt wel goed Mieke! Gaat heel snel beter, blijf jezelf pushen!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:17

Darkshines, ik eet even een 'boerenbeschuit' met jam en een klein plakje ontbijtkoek, kopje koffie en glas water en rommel dan even wat in huis (konijnen/kat eten geven, bed opmaken, broodje smeren om mee te nemen) en ga dan aan de slag! Als ik klaar ben glas water en banaan, dan ga ik douchen en naar m'n werk. Ik weet niet of je iets eet voor je begint? Das wel aan te raden...

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:19

Zo... Hier ook even uitzweten... Buikspieren gaan echt steeds beter... En heb voor het eerst het opdrukken op de makkelijke manier in z'n geheel volgehouden. Ik krijg gewoon een heel klein beetje kracht in die spaghettisliert-armen. Had het wel warm hoor vandaag. Hihi :))

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:22

Splinter schreef:
Zo uitzweten :D ik meet mezelf niet maar m'n broek
Zit losser *\o/*
Hier hetzelfde *\o/*

Goed gedaan Sansje :D

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:23

Splinter schreef:
Komt wel goed Mieke! Gaat heel snel beter, blijf jezelf pushen!

Ik doe mijn best, kan jullie al wel vast vertellen dat ik eind van de week de steun goed kan gebruiken. Ik doe dan even een paar dagen vrolijk mee en kak vervolgens mega in. En dan vind ik het wel goed.
Mijn doel is toch dat ik dadelijk zonder buiten adem te raken op de fiets op stal aankom en nog energie over heb om Bondai uit de weide te plukken. Nu welliswaar enkel voor poetsen en blokje om over de weg. Maar dan nog, een fit lijf is een gezonder lijf. En daar teken ik voor.

Sansje, ik had het ook erg warm. Mijn hele hoofd zweette. Dat is echt al jaaaren geleden hihi.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:24

@remember, nee voor het sporten eet ik niet. Dat doe ik met hardlopen ook nooit iaar deze inspanning is natuurlijk wel anders. Kwarkje had ik wel gegeten maar pas later (half 12 denk ik). Zal eens iets lichts eten voor het shredden dan. Bedankt voor het meedenken!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:25

Ik heb net dag 2 level 2 erop zitten, wat een vreselijk level. :') Ik vind de oefeningen wel veel leuker dan level 1 maar pff.. het is wel echt een paar tandjes zwaarder. Vooral aan het eind ga ik helemaal dood, heb ook best vaak ff een slokje water genomen of een adempauze. Of lag 5 seconden voor het einde van de oefening al voor pampus op de grond (die laatste cardio, waar je in plank stand moet). Het zweet druipt echt over mijn gezicht steeds. Tijdens het shredden had ik ook spijt dat ik de dvd's besteld had :') , maar daarna heb ik daar gelukkig geen last meer van. :D

Heb trouwens even globaal bijgelezen, gaat zo snel hier! Er was trouwens ook een blog geplaatst van een meisje dat aan het afvallen was (die ene met zwart haar). Niet dat ik het niet knap vind ofzo, maar op de eerste afvalfoto's houdt ze duidelijk haar buik in. :o Lijkt me ook niet dat je dan echt goed je vooruitgang kan bijhouden als je steeds maar je buik inhoudt op foto's, beetje jammer.

Amaryllis

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:27

Ik heb eeeeeecht geen zin om op te staan ^) Dag 9.... ik ga niet steggelen, maar jezus wat zou ik graag naar bed gaan en hopen dat de kaboutertjes vannacht al mijn vetjes opeten :') :D

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:29

Loose schreef:
Ik heb net dag 2 level 2 erop zitten, wat een vreselijk level. :') Ik vind de oefeningen wel veel leuker dan level 1 maar pff.. het is wel echt een paar tandjes zwaarder. Vooral aan het eind ga ik helemaal dood, heb ook best vaak ff een slokje water genomen of een adempauze. Of lag 5 seconden voor het einde van de oefening al voor pampus op de grond (die laatste cardio, waar je in plank stand moet). Het zweet druipt echt over mijn gezicht steeds. Tijdens het shredden had ik ook spijt dat ik de dvd's besteld had :') , maar daarna heb ik daar gelukkig geen last meer van. :D

Nou dat belooft wat voor morgen mag dan dag 1 level 2 doen :+

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:30

Even offtopic; kijkt iemand uitstel van executie? Wooowwwww dikke tranen normaal vind ik het altijd niet zo boeiend maar deze man was echt zielig!

Het lijkt wel nu ik beter voor mijzelf zorg alsof ik ineens ook meer voel ofzo :+

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:32

Ik heb stiekem gewoon zin morgen te beginnen.. Jammer dat dat meestal maar 5 min duurt :P

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:37

Kobus17 schreef:
Loose schreef:

Nou dat belooft wat voor morgen mag dan dag 1 level 2 doen :+

Sterkte, je zult het nodig hebben. ~~}>

Het is wel een leuk level vind ik hoor (als je er achteraf aan terugdenkt :+ )! Las ook dat iemand die plankposities (oid) niet leuk vind maar die vind ik juist leuk. :D
Ben benieuwd of ik over 5 dagen een beetje gewend ben, maar ben bang dat dit nooit zal wennen. :')

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:38

Wtf is een plankpositie :D :?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:39

Berdien schreef:
Well... here goes nothing. Dag 7: klik

Ziet er goed uit :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:39

Splinter schreef:

Dat is die positie waar ik aan het einde ga gillen :+

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:40

ZUCHT
Ik ga toch maar even omkleden.....

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:41

Loose schreef:

Gelukkig ben ik niet de enige :') Aan het einde druipt het zweet gewoon in m'n ogen. En maar schreeuwen :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:42

Zo! Net dag 1 van level 2 gehad! Laatste blokje kracht was zwaaaar!
Jullie gaan me verder echt te hard, dus ik ga in meeleesmodus :o

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:43

phormicola schreef:
Splinter schreef:

Dat is die positie waar ik aan het einde ga gillen :+

Hoe gaat ie dan? :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:43

Ik ben heel erg beniewd naar level 2, kheb het wel een beetje gehad met level 1, mis nu een beetje de uitdaging. Zaterdag mag ik voor het eerst level 2 en dat komt goed uit want vrijdag ben ik jarig dus dat zal vast allemaal niet gezond zijn wat er dan gegeten wordt :') Kan ik dat er de volgende dag direct weer aftrainen.
Ik heb nog maar 1 keer gehad dat ik tijdens het shredden nhiet lekker werd en dat is eigenlijk een beetje de hele dag achter me aan gekomen.........

Ben ook trots op mijn resultaten :j Is die vreselijke spierpijn en die jaloerse blikken richting het bakje chips van vrienlief niks voor niks geweest.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:45

phormicola schreef:
Berdien schreef:
Well... here goes nothing. Dag 7: klik

Ziet er goed uit :D

Aw thanks! :*
*overhandigt bril*

Nope, nog láng niet zoals ik het hebben wil. Maar al wel met een hint richting een heuse taille (lees: het is niet meer recht dan wel uitstulpend :+ ). Collega's zien ook al verschil. Yeah!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:46

Je bent iig op de goede weg Berdien *\o/*

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:47

phormicola schreef:
Loose schreef:

Gelukkig ben ik niet de enige :') Aan het einde druipt het zweet gewoon in m'n ogen. En maar schreeuwen :+

Dat ga ik de rest van het gebouw maar niet aandoen. :') Had vandaag wel keihard techno opstaan zodat mijn gestamp en gehijg een beetje overstemd werd. Haha morgen wil ik trouwens niet meer op de grond vallen en iets strenger zijn voor mezelf, weet zeker dat ik dan na die laatste een plasje op de grond heb liggen. :+

Plankpositie is zeg maar net zoiets als hoe je ook staat als je opdrukt, maar dan met je armen dichter bij elkaar. En dan moet je met je benen van voor en naar achter of van links naar rechts springen bijv., of andere oefeningen (martelingen).
Laatst bijgewerkt door Loose op 15-01-13 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

San

Lins: Lichaam recht, steunen op je handen... Beetje zoals het begin van de push up
Afbeelding

SAKKIA

Hoe groot ben je en wat weeg jij Berdien?