Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Splinter schreef:Komt wel goed Mieke! Gaat heel snel beter, blijf jezelf pushen!
Loose schreef:Ik heb net dag 2 level 2 erop zitten, wat een vreselijk level.Ik vind de oefeningen wel veel leuker dan level 1 maar pff.. het is wel echt een paar tandjes zwaarder. Vooral aan het eind ga ik helemaal dood, heb ook best vaak ff een slokje water genomen of een adempauze. Of lag 5 seconden voor het einde van de oefening al voor pampus op de grond (die laatste cardio, waar je in plank stand moet). Het zweet druipt echt over mijn gezicht steeds. Tijdens het shredden had ik ook spijt dat ik de dvd's besteld had
, maar daarna heb ik daar gelukkig geen last meer van.
Kobus17 schreef:Loose schreef:Ik heb net dag 2 level 2 erop zitten, wat een vreselijk level.Ik vind de oefeningen wel veel leuker dan level 1 maar pff.. het is wel echt een paar tandjes zwaarder. Vooral aan het eind ga ik helemaal dood, heb ook best vaak ff een slokje water genomen of een adempauze. Of lag 5 seconden voor het einde van de oefening al voor pampus op de grond (die laatste cardio, waar je in plank stand moet). Het zweet druipt echt over mijn gezicht steeds. Tijdens het shredden had ik ook spijt dat ik de dvd's besteld had
Nou dat belooft wat voor morgen mag dan dag 1 level 2 doen
Berdien schreef:Well... here goes nothing. Dag 7: klik
Loose schreef:Ik heb net dag 2 level 2 erop zitten, wat een vreselijk level.Ik vind de oefeningen wel veel leuker dan level 1 maar pff.. het is wel echt een paar tandjes zwaarder. Vooral aan het eind ga ik helemaal dood, heb ook best vaak ff een slokje water genomen of een adempauze. Of lag 5 seconden voor het einde van de oefening al voor pampus op de grond (die laatste cardio, waar je in plank stand moet). Het zweet druipt echt over mijn gezicht steeds. Tijdens het shredden had ik ook spijt dat ik de dvd's besteld had
phormicola schreef:Loose schreef:Ik heb net dag 2 level 2 erop zitten, wat een vreselijk level.Ik vind de oefeningen wel veel leuker dan level 1 maar pff.. het is wel echt een paar tandjes zwaarder. Vooral aan het eind ga ik helemaal dood, heb ook best vaak ff een slokje water genomen of een adempauze. Of lag 5 seconden voor het einde van de oefening al voor pampus op de grond (die laatste cardio, waar je in plank stand moet). Het zweet druipt echt over mijn gezicht steeds. Tijdens het shredden had ik ook spijt dat ik de dvd's besteld had
Gelukkig ben ik niet de enigeAan het einde druipt het zweet gewoon in m'n ogen. En maar schreeuwen