Weltrusten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CCCCC schreef:Mag ik me ook 'weer' melden? Ik heb in de vorige topics ook meegepraat. Was netjes op gewicht, 68-69 kg bij een lengte van 1.80 m. In juli veranderd van anticonceptiepil en 7 kg aangekomen. Nu ben ik vorige week gestopt met roken en wil dus niet nog meer aankomen. Dus plan de campagne gemaakt en wil ik dus weer naar mijn oude gewicht.
Ik heb al een hele afvalgeschiedenis, op mn 15e van 110 naar 70 kg gegaan. Daarna een eetstoornis ontwikkeld en nog eens veel afgevallen. Daarna weer op een normaal gewicht (73) gekomen en toen kreeg ik een relatie, eind van relatie 10 kg zwaarder en afgelopen november dus begonnen met de strijd en weer op 69 kg gekomen.
Ik weet dus dat ik het kan, maar ik heb wel een steuntje nodig. Heb vaker Sonja Bakker gedaan, maar wil nu wat anders. Ben dus begonnen met punten tellen van WW. Ik doe dit zonder cursus o.i.d., maar mocht het bevallen en houd ik het meer dan een week vol, wil ik toch wel gaan kijken om de online cursus te gaan volgen.
Heb al heel wat pagina's gelezen van het topic, dus hopelijk mag ik inhaken!
Davina21 schreef:[
Hier nog iemand die zoveel is aangekomen van anticonceptie, ik koos een keertje voor de prikpil (makkelijker ivm mijn werk) maar daar ga ik nu mee stoppen! ben er zoveel door aangekomen!!!
Davina21 schreef:Hier nog iemand die zoveel is aangekomen van anticonceptie, ik koos een keertje voor de prikpil (makkelijker ivm mijn werk) maar daar ga ik nu mee stoppen! ben er zoveel door aangekomen!!!
Ga jij ook stoppen met die anticoneptie of hou je die aan?
Selka schreef:@Jannepauli, handig om te weten! Toevallig had ik olijfolie om te bakken gekocht waaraan Omega 3 is toegevoegd. Maar hoe ik aan de Omega 6 moet komen..