Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hiphopje schreef:zo, en ik had tegen mezelf gezegd in de auto daarstraks, op weg van stal naar huis: eerst even pauze, en achter mijn laptoppie. Een half uurtje, en dan hup die berg was opvouwen! Dus ik klap de laptop NU dicht, doe ik dat niet, dan zit ik hier over een uur nog!!
DarkDreamer schreef:hiphopje schreef:zo, en ik had tegen mezelf gezegd in de auto daarstraks, op weg van stal naar huis: eerst even pauze, en achter mijn laptoppie. Een half uurtje, en dan hup die berg was opvouwen! Dus ik klap de laptop NU dicht, doe ik dat niet, dan zit ik hier over een uur nog!!
Is het niet ook typisch ADD om iedereen te vertellen dat je nu ECHT iets gaat doen?Ik doe dit, wat jij nu ook doet, ook altijd in HK topics, of op Skype oid. En dan vervolgens zit ik een half uur later nog steeds achter m'n pc
.
Ik heb trouwens een enorme backpack reis geboekt, dus ik moet echt even mijn zaken op orde gaan krijgen qua planning. Als ik 1 van de vluchten mis ben ik echt heel erg de l*l. (Wereldticket).
Ik loop ook al een paar uur te verkondigen dat ik ECHT moet gaan sporten. Maar ik zit nog steeds achter mijn pc. Maar.. Nu ga ik ECHT. (Ja echt!).
TinekeHorses schreef:DarkDreamer schreef:Is het niet ook typisch ADD om iedereen te vertellen dat je nu ECHT iets gaat doen?Ik doe dit, wat jij nu ook doet, ook altijd in HK topics, of op Skype oid. En dan vervolgens zit ik een half uur later nog steeds achter m'n pc
.
Ik heb trouwens een enorme backpack reis geboekt, dus ik moet echt even mijn zaken op orde gaan krijgen qua planning. Als ik 1 van de vluchten mis ben ik echt heel erg de l*l. (Wereldticket).
Ik loop ook al een paar uur te verkondigen dat ik ECHT moet gaan sporten. Maar ik zit nog steeds achter mijn pc. Maar.. Nu ga ik ECHT. (Ja echt!).
Hahaha dat herken ik ontzettend!
Hoe gaat het met jullie en reizen?
Ik kan daar vreselijk van in de stress raken, omdat ik gewoon van mezelf weet dat ik gerust een verkeerde bus of trein pak, verkeerd uitstap enz.
Daarom vermijd ik openbaar vervoer eigenlijk ook het liefst als ik alleen ben..
hiphopje schreef:. Ik ben nog steeds precies hetzelfde als voor de diagnose, maar weet nu dat ik voor sommige dingen gewoon beter mijn best moet doen (plannen, opruimen, boekhouding, mijn mond houden als andere mensen praten, eerst nadenken voordat ik wat zeg) !!
LBLGypsyCobs schreef:Toen ik 2 weken terug moest afrijden heb ik bewust geen Ritalin genomen.
Ik weet van mezelf dat ik in zulke situaties al genoeg gefocussed ben en dat Ritalin er voor zorgt dat ik de tent uit tril van de spanning.
Misschien een lesje zonder medicatie proberen?