Maar meis, je hóeft je niet zo extreem alleen te voelen nu!! Ik heb dan wel een vriend, maar die is werken. Heb vanavond heerlijk met de honden een stuk gelopen. Zojuist de kip uit m'n kippensoep gezocht voor de hondjes nu even bokken, zo douchen en dan heerlijk onder m'n fleecedekentje of harry potter of een kerstfilm kijken! Kan daar ook van genieten hoor!!
Heel veel plezier! Begrijp het wel hoor, Heb met deze dagen er ook altijd meer last van hoor, Je mist dan iemand om je heen, Heel begrijpelijk,
Ik kan daar ook heerlijk van genieten, Met me hondjes op de bank, Lekker dekentje, filmpje, lekker eten
Ik was vanavond wel met familie, Maar ben blij als iedereen lekker naar huis gaat, En ik lekker me bed in kan haha,
Kentaro
Geplaatst: 26-12-12 00:17
Wat herkenbaar! Hopelijk was het wel een gezellige avond!? Ik heb heerlijk genoten van Home Alone (voor de tigste keer ) (alleen was de rust bij de honden over toen er een kei harde knal buiten klonk Dat klere vuurwerk ook.....)
Pff, nou zegt hij dat het in een impulsieve bui was en dat hij wel nog van me houdt en zo... ik weet echt niet wat ik moet doen
Kentaro
Geplaatst: 29-12-12 19:27
In het ieder geval niet gelijk 'happen'!!! Laat hem eerst even goed nadenken wat hij nu echt wil!! Eerst doet hij jou zoveel verdriet en nu komt hij weer met dit..... Je bent niet een of ander wegwerp artikel dat men kan pakken en weg doen als het wel of niet uit komt!!! Laat het heel even bezinken en vraag hem over een paar dagen nogmaals contact op te nemen of jij met hem!?
Iolanthe
Geplaatst: 30-12-12 11:55
Danku ik heb er inderdaad over nagedacht en ik heb besloten om hem een tweede kans te geven. Hij was er wel van geschrokken dat ik ook van plan was geweest om het uit te maken... Ik ben wel blij dat we het hebben kunnen uitpraten Hij weet nu wel dat hij een fout heeft gemaakt, dus hopelijk gaat het nu beter!
even off-topic: de kaarten uit de link van je onderschrift zijn besteld!
Kentaro
Geplaatst: 30-12-12 20:50
( )
Wat fijn dat jullie het hebben kunnen uitpraten!! Misschien een idee om dingen gelijk uit te gaan praten, mócht het de verkeerde kant op gaan!? Wordt in het ieder geval een mooi begin van het nieuwe jaar
Iolanthe
Geplaatst: 31-12-12 11:00
voor jou (en al de rest die meeleest) ook een super 2013 met veel paardenplezier en hopelijk niet téveel reacties in dit topic!
Kentaro
Geplaatst: 31-12-12 19:11
Thank's!! Ik wil ook een ieder een hele fijne jaarwisseling toewensen en heel veel geluk en liefde in het nieuwe jaar!!
Shirley
Geplaatst: 31-12-12 19:53
Kentaro
Geplaatst: 31-12-12 20:36
Sunshine80
Geplaatst: 03-01-13 13:11
Het nieuwe jaar is begonnen meiden! We gaan er tegenaan, maken er een mooi jaar van.
Ik heb geen goede voornemens, daar doe ik niet aan. Maar heb me wel voorgenomen jullie te blijven steunen!!!
Gewoon omdat het kan en omdat ik vind dat mensen er voor elkaar moeten zijn op deze wereldbol. Hier alvast wat knuffels om het jaar goed mee te beginnen!
Net terug van wintersport dus sorry dat ik de verhalen niet helemaal heb bij kunnen houden!! Vanwege mijn rug en knien kon ik niet gaan skien en mijn broertje en pa wel, dus heb me behoorlijk eenzaam gevoeld. Wat er nog eens bij moest komen is dat ik blijkbaar nog steeds ruzie heb met me moeder, me beste vriendin een vriend heb (ben echt eerlijk waar heel blij voor haar hoor! Maar (ik weet het, héél egoistisch) toch voel ik me nog wat eenzamer dan ik me al voelde.. Heb heel de week niet anders gedaan dan lopen janken en mezelf weer helemaal de grond in praten. Kan gewoon niet wachten totdat ik weer naar school kan en afleiding heb (hoop ik..)
Hoop dat het hier met iedereen beter gaat?
IEDEREEN NOG EEN GELUKKIG, GEZOND EN LIEFDEVOL JAAR TOEGEWENST!!
Iolanthe
Geplaatst: 05-01-13 11:47
(ik hoop dat deze nog niet voorbij gekomen is, sorry dat ik zo laat er nog bij kom, maar dit is echt een fantastisch topic!)
voor iedereen die het kan gebruiken:
Elan_GV
Geplaatst: 05-01-13 11:50
Helaas hier ook een dipje. Vorig jaar april mijn oude paardje in moeten laten slapen en nu ben ik met mijn andere bij de kliniek omdat ze flink kreupel is. Volgende week foto's, dus ik ben zo bang dat het iets ernstigs is..