Goed nieuws! In februari mag ik opnieuw gaan studeren. Ondertussen krijg ik een leefloon en ook subsidies voor schoolboeken en ander lesmateriaal. Binnenkort dus terug achter de schoolbanken, ik kijk er al naar uit.
och meis, wat een verhaal ik lees het nu pas maar ik wil je ontzettend veel sterkte wensen en ik hoop dat je nu eindelijk de tijd gaat krijgen dat je je leven nu op kan bouwen!
wel heel mooi dat je mag gaan studeren, dat zal je vast goed doen!
agee
Geplaatst: 03-12-12 10:41
Dat is fijn nieuws! En inderdaad, als het iemand gegund is, dan ben jij het wel!
grace1989
Geplaatst: 03-12-12 10:45
Wat super fijn voor je!
Shona_
Geplaatst: 03-12-12 10:45
Ik heb je topic doorgelezen, wat ben jij een fantastische doorzetter, respect voor jou !
Zo te lezen gaat het allemaal langzaam een beetje de goede kant op, ik wil je veel sterkte wensen, en vooral heel veel succes met je studie . Het is je inderdaad gegund!
Wauw, ik heb net je hele topic doorgelezen. Wat ben je ontzettend sterk en wat heb ik een respect voor jouw zeg. In zon korte tijd ben je zo ver gekomen. Petje af zeg. Kijk niet meer achterom maar kijk vooruit naar een mooi nieuw en gelukkig leven.
Marocje
Geplaatst: 03-12-12 14:21
Wat een goeie berichten allemaal! Het is je van harte gegund! Welke studie ga je volgen?