Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Jorine schreef:Leukwel zwaar.
Joolien schreef:Papegara schreef:Ik heb al even niet meer gereageerd.. heb pas vrijdag weer mijn therapie maar bah wat duurt dat nog lang. Vooral omdat ik nu weer enorm aan het inzakken ben en me weer rot voel. what to do?..
Kun je niet alvast contact opnemen met je therapeut?
Papegara schreef:Nee helaas, er was eerder ook geen plek. Mijn volgende gesprek komt er een psychiater bij omdat ze me medicijnen willen voorschrijven heb nu Oxepam voor het slapen gaan maar heb niet het idee dat het enorm helpt.
Ik zit bij de crisisdienst en moet uberhaupt nog even wachten voor ik bij de jeugdafdeling kom. Misschien kan ik morgen op school vragen naar de maatschappelijk werkster.. ik zit met rare ideeen, zie het even niet meer zitten.
Joolien schreef:Misschien ben ik heel rigoureus maar waarom ga je niet de ziektewet in als je het allemaal niet meer trekt? Zelf hebi k dat ook gedaan en dat was de beste keuze die ik ooit voor mezelf heb gemaaktOok al is het niet leuk.
lammie2701 schreef:Joolien schreef:Misschien ben ik heel rigoureus maar waarom ga je niet de ziektewet in als je het allemaal niet meer trekt? Zelf hebi k dat ook gedaan en dat was de beste keuze die ik ooit voor mezelf heb gemaaktOok al is het niet leuk.
ben net uit de ziektewet (vanwege hernia) en het is alleen met de nachtdiensten waar ik problemen mee heb...
maar misschien ga ik wel even met mn manager in gesprek...al is het zo dat ik alleen de komende 2 weken nog nacht diensten heb (komende week 4 nachten en dan de 31ste nog 1 nacht) en dan daarna een maand op dagbesteding werk en 2de week van november vakantie heb...
Joolien schreef:lammie2701 schreef:ben net uit de ziektewet (vanwege hernia) en het is alleen met de nachtdiensten waar ik problemen mee heb...
maar misschien ga ik wel even met mn manager in gesprek...al is het zo dat ik alleen de komende 2 weken nog nacht diensten heb (komende week 4 nachten en dan de 31ste nog 1 nacht) en dan daarna een maand op dagbesteding werk en 2de week van november vakantie heb...
Ja probeer het voor jezelf zo aangenaam mogelijk te maken als dat kan
Joolien schreef:Papegara schreef:Nee helaas, er was eerder ook geen plek. Mijn volgende gesprek komt er een psychiater bij omdat ze me medicijnen willen voorschrijven heb nu Oxepam voor het slapen gaan maar heb niet het idee dat het enorm helpt.
Ik zit bij de crisisdienst en moet uberhaupt nog even wachten voor ik bij de jeugdafdeling kom. Misschien kan ik morgen op school vragen naar de maatschappelijk werkster.. ik zit met rare ideeen, zie het even niet meer zitten.
Dat laatste is denk ik een goed plan. Wellicht is de bodyscan ook even fijn voor je, om even je gedachte stop te zetten.
http://www.youtube.com/watch?v=7FnFB8SL-KM
Joolien schreef:Balen dat je er zo slecht tegen kunt Lammie.
Hier gaat het psychisch heel goed. Ik begin me te realiseren dat ik uit mijn depressie stap en dat ik dus niet meer zo overspoelt raak door emoties. Dat is erg fijn. Al gaat het lichamelijk nog steeds beroerd. Heb heerlijk geslapen vannacht en daarna lekker paard gereden en toen ik thuis kwam kreeg ik keiharde hoofdpijn. Geen pijnstiller die er tegen werkt! Lijkt bijna een soort migraine. Alleen heb ik die heftiger gehad....
Lafayette schreef:Nee ik ben nog nergens geweest, maar ik denk voor de buitenwereld dat ook niemand het zal opvallen aan mij. Ik voel me zoon paasei hoe kan het mij nu overkomen 23 jaar en kunnen gaan en staan waar je maar wil. Ik denk dan ben ik echt zoon watje wat niks kan verdragen. Misschien toch maar eens langs de huisarts gaan?
Mijn stressgehalte is denk ik ook wel redelijk hoog, denk aan nagelbijten, onrustig in mijn hoofd, haaruitval, onrustige huid.
Ik zie door de bomen het bos niet meer zo af en toe waar moet je beginnen?