Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ben al een week of 6/7 letterlijk uit de running vanwege een peesblessure. De fysio liet doorschemeren dat zoals het er nu uit ziet ik al vrij snel weer mag gaan opbouwen. Helaas wel weer vanaf 0 dus Evy en ik gaan weer vrienden worden tegen die tijd.. Vandaag nieuwe hardloopschoenen gehaald bij Runners World. Peesblessure bleek te komen door o.a. niet goed aangemeten schoenen in combinatie met waarschijnlijk een gebrek aan spierkracht. Hoop dat ik gauw weer mag beginnen! Ik ga naast het hardlopen ook beginnen met Pilates om mijn lichaam sterker te maken en zo de klappen beter op te kunnen vangen

Danseresje schreef:hier een gebruiker van herzog compressietubes. ben ze ooit gaan gebruiken bij ballet en toen ik bij de fysio ooit een startje heb gemaakt met hardlooptraining gaf ze aan dat ik ip altijd daarmee zou moeten lopen.
ik doe ze dus elke training braaf aan, maar weet niet hoe mijn benen zich houden als ik ze niet aan zou hebben met het lopen.
Ik weet dat het met ballet altijd heel erg hielp. Als deze tubes op zijn, dan ga ik denk ik over op de sokken. in combinatie met ballet nooit gedaan, omdat ik ook nog aan spitzen deed en dan bij mijn tenen moest kunnen en dus waren die tubes de beste oplossing onder mijn balletpanty.
heb je last van je schenen/onderbenen dan nueve?

Hij heeft natuurlijk paar weken vakantie gehad en ik ook, maar is wel leuk om te horen. Alleen is het niet echt zo goed terug te zien op de weegschaal. Ja, er is in totaal wel 1 kilo
af, maar lijkt me sterk dat je dat verschil zo goed kan zien. Maar mijn vriend valt het ook al op. 
KarinvdM schreef:http://www.faithy.nl/files/hardlopen/in ... 0+tot+5%2F
http://www.faithy.nl/files/hardlopen/in ... +tot+10%2F
Met je rechtermuistoets het plaatje voor de link aanklikken en dan "Doel opslaan als" kiezen, dat moet voor elke les apart, is wel even werk dus.
. Het kan natuurlijk zijn dat je je vetjes aan het inruilen bent voor spieren.

Ik vond het gisteren wel warm maar niet te, eenmaal bezweet met een koel briesje was 't goed te doen xD.
Les 12 van welke serie?
) maar ik laat mijn lichaampje maar even herstellen.. Morgen weer! 
.