Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

vandaag op een beetje een positieve manier... Heb de afgelopen nachten redelijk geslapen, maar ik krijg echt nachtmerries door die warmte.
hoewel 't ook tijd is om te piekeren. 's Nachts pieker ik echt urenlang soms.. CalipsoLover schreef:Hehe, ik ook een slechte slaper :/
Ik word midde in de nacht wakker en lig dan 2 uur niks te doen.
Maar het eerste uur, lig ik gewoon nog half te dromen...
Komt dat bij iemand bekend voor?
Vier jaar geleden alweer een slaapprobleem ontwikkeld door overmatige stress tegen een burn-out aan. Inmiddels gaat het al stukken beter, heb net een heerlijk care-free tussenjaar achter de rug en daarin weer enigszins een normaal slaapritme ontwikkeld, hoewel ik nog steeds echt compleet knock-out ga als ik in slaap val en dus altijd erg duf wakker word, ongeacht hoe lang ik slaap. Ook nog steeds veel last van slaapproblemen zodra ik stress heb, zo ook vandaag helaas
Gelukkig hoef ik morgen niet vroeg op dus kan ik gerust laat naar bed, maar baal er toch steeds weer van. Daarom zo ook maar gewoon koppig in bed liggen met het licht uit. Moet er ooit van komen

Killyenn schreef:CalipsoLover schreef:Hehe, ik ook een slechte slaper :/
Ik word midde in de nacht wakker en lig dan 2 uur niks te doen.
Maar het eerste uur, lig ik gewoon nog half te dromen...
Komt dat bij iemand bekend voor?
Ik heb wel eens van dit soort nachten, half dromend half slapend en half wakker (ja, dan kom je op anderhalf uit ja, het is al laat). Meestal als ik ergens erg onrustig over ben, had het nog erg vaak toen ik nog naar school ging. Te veel stress of dingen aan je hoofd misschien?
Ik meld me hier ook maar eensVier jaar geleden alweer een slaapprobleem ontwikkeld door overmatige stress tegen een burn-out aan. Inmiddels gaat het al stukken beter, heb net een heerlijk care-free tussenjaar achter de rug en daarin weer enigszins een normaal slaapritme ontwikkeld, hoewel ik nog steeds echt compleet knock-out ga als ik in slaap val en dus altijd erg duf wakker word, ongeacht hoe lang ik slaap. Ook nog steeds veel last van slaapproblemen zodra ik stress heb, zo ook vandaag helaas
Gelukkig hoef ik morgen niet vroeg op dus kan ik gerust laat naar bed, maar baal er toch steeds weer van. Daarom zo ook maar gewoon koppig in bed liggen met het licht uit. Moet er ooit van komen