Daarom weeg ik ook bijna elke dag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Daarom weeg ik ook bijna elke dag
(laatste halve liter om half één 's nachts, dus ik denk dat daar de boosdoener zit!)
ik hou het zo veel beter vol. Ik zie geen schade van dat keertje uit eten of die hamburger van mc donalds zo als gisteren en weet alles prima in de hand te houden
dat getal op de weegschaal is van zo veel afhankelijk.. plaats, kleding/geen kleding, 's morgens/'s avonds,, feestweek, vocht vasthouden.. ik die liever de veranderingen van mijn lichaam en het effect op mijn kleding
zo raak ik ook niet gedemotiveerd als ik wat aankom of niks afval. Dit is iets wat ik de rest van mijn leven moet blijven doen (uiteindelijk met iets meer ruimte) en op deze manier is het al een gewoonte geworden
Dan word ik druk en wiebelig en wil ik het liefst een marathon rennen.

Davina21 schreef:Ketaki schreef:ik heb echt een horror week gehad zeg.
steeds verjaardagen, dus ook steeds taart voor me neus gehad.
morgen weer op de weegschaal om te wegen.
ik gok dat ik ben aangekomen, door de verjaardagen
en het gebak.
maar vandaag alweer 2,5 liter water gedronken en vandeweek ook veel gedronken.
alleen denk ik dat die kilootjes van het gebak er snel aangekomen is.
najaah morgen de einduitslag.
Ben benieuwd, hoop natuurlijk niet voor je dat je ben aangekomen. Probeer vol te houden! en bedenk dat het zonde is om al het gewicht wat je bent verloren er weer bij te krijgen....
Ik móet er wat aan doen nu, maar mis de motivatie en energie om te beginnen. Kan ik die van jullie stelen?
LynnDenise schreef:Voor en tussen ook goed? Heb net even zitten snuffelen en ben echt geschrokken van mijn vakantiefoto's van de afgelopen jaren. Ik zie daar zo ongelukkig uit
Oke het is een foute foto hoor... http://i1078.photobucket.com/albums/w48 ... ona039.jpg
En nu, wel vanuit een andere hoek genomen maar even om je te laten zien wat voor uitstraling ik had en nu heb http://i1078.photobucket.com/albums/w48 ... 9920_n.jpg
In mijn dikke periode zie ik dat ik toch wel veel te lijden had onder mijn gewicht, dat is gewoon af te lezen aan mn gezicht
met een leuk zakcentje als extra beloning, haha.

Je straalt idd helemaal!! 
goed idee!
ik heb alleen zoveel gegeten dat ik ze even niet meer kan zien, haha. Ik eet nu veel paprika
het wondermiddel bij mij tegen plotseling opkomende lekkere trek is trouwens kauwgum!