Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwitsal schreef:Zijn de steken zo erg dan? Wel vervelend zeg!
Amykimmie: ik snap t niet helemaal.
Je strip loopt tm morgen?(3 okt?)
Ik denk dat je dan gewoon na woensdag ongesteld wordt.. Misschien als dit je eerste strip is (?) dat t nog niet helemaal volgens schema verloopt en je dus inderdaad nog ongesteld bent als je weer moet beginnen.
Maar je stop week mag maar max 7 dagen zijn, anders is je pil niet meer veilig. Dus dan moet je gewoon morgen je laatste pil slikken en dan 7 dagen later (dat is dan donderdag?) gewoon weer beginnen. Ongeacht of je dan nog bloed of niet.
_Kiki_ schreef:Ik zou het toch doen hoor JolligirlAls je er nu al geen goed gevoel over hebt, en zij ook niet dan kan je echt veel beter een verwijzing vragen! Het moet bij jou gebeuren en niet bij haar, dus ik vind dat je alle recht hebt om om een verwijzing te vragen.
En de verzekering is inderdaad lastig dat je daar zoveel onduidelijkheid over hebt.
Jans schreef:Jo, jij hebt een duidelijke medische reden waarom je naar de gyne zou mogengewoon aangeven.
Jans schreef:Feit dat het daar beneden niet mogelijk is om er een eendenbek in te krijgen? Dat is al meer dan genoeg reden om het niet door de HA te laten doen. Dat is een medische reden