Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveJessie schreef:_Rapido_ schreef:Leuk dat je ook meedoet!Dit wordt mijn eerste hardloopwedstrijd dus ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik was vorige week bij les 20 van Evy maar ik train nu zonder de lessen, ik kijk nu naar afstand ipv naar hoeveel minuten ik hardgelopen heb. Denk je dat je de 3km gaat halen?
het word ook mijn eerste wedstrijd ben nu bij les 5 en tegen die tijd bij les 13 van Evy en loop nu 2.23 km in 20 min lekker sloom maar maakt niet uit het belangrijkste is hem uitlopendoe hem toch gezellig met me moeder
Norton schreef:Ik kan niet lopen met een lege maag, maar wist wel dat áls je het doet het dan voor een optimale verbranding zorgt@anoli we hebben het paar pagina's terug gehad over vetverbranding en op nuchtere maag lopen 's ochtends. Was vanavond op de sportschool en had het er even met de eigenaar/trainer over. Als je op nuchtere maag kunt lopen spreek je wel meteen je vetreserves aan dus optimale verbranding. Hij gaf ook aan dat het niet voor iedereen werkt, sommige mensen worden er heel akelig van. Zelf heb ik dat laatste hij adviseerde mij dan ook toch iets te eten als is het maar een half bakje yoghurt met wat fruit/muesli.
Norton schreef:@anoli we hebben het paar pagina's terug gehad over vetverbranding en op nuchtere maag lopen 's ochtends. Was vanavond op de sportschool en had het er even met de eigenaar/trainer over. Als je op nuchtere maag kunt lopen spreek je wel meteen je vetreserves aan dus optimale verbranding. Hij gaf ook aan dat het niet voor iedereen werkt, sommige mensen worden er heel akelig van. Zelf heb ik dat laatste hij adviseerde mij dan ook toch iets te eten als is het maar een half bakje yoghurt met wat fruit/muesli.
LoveJessie schreef:okee meiden.. via hotmail en gmail lukt het niet dus ga even opzoek naar een alternatief om ze aan jullie te sturen
Romyv schreef:En hoelang ga je dan lopen ais? Bij een half uurtje of 3 kwartier is dat prima te doen maar verder dan 60 min wordt op 1 appel ook onhandig toch?