Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sweetsox schreef:deugnietje helaas heb ik dat dus niet. ik wauw dat ik de artsen niet geloofd had en dat ik meer hoop had gehouden. en me niet had om laten praten om hem te verkopen. ik heb spijt zo veel dat mijn hartje hol is en leeg. ik sta er al zolang mee op en ga er mee naar bed. weet dat hij het goed heeft. dat zonder meer. maar de pijn zakt niet af. ik probeer dingen op een rijtje te zetten en dat val niet mee. het is al vijf jaar geleden en ik jank er nu meer om dan om mijn moeder die nog geen drie maanden overleden is. ik heb voor mijn vader gezorgd tijdens het ziekte bed hem gesteund en mijn moeder en zorg nog steeds zo veel mogelijk voor mijn vader. en neem mijn vader mee op vakantie om heb gezelligheid te geven. maar ik zou heel veel opgeven om andor weer terug te krijgen. die pony zit zo diep in mijn hart en dat zal altijd zo blijven.
Deugenietje schreef:sweetsox schreef:deugnietje helaas heb ik dat dus niet. ik wauw dat ik de artsen niet geloofd had en dat ik meer hoop had gehouden. en me niet had om laten praten om hem te verkopen. ik heb spijt zo veel dat mijn hartje hol is en leeg. ik sta er al zolang mee op en ga er mee naar bed. weet dat hij het goed heeft. dat zonder meer. maar de pijn zakt niet af. ik probeer dingen op een rijtje te zetten en dat val niet mee. het is al vijf jaar geleden en ik jank er nu meer om dan om mijn moeder die nog geen drie maanden overleden is. ik heb voor mijn vader gezorgd tijdens het ziekte bed hem gesteund en mijn moeder en zorg nog steeds zo veel mogelijk voor mijn vader. en neem mijn vader mee op vakantie om heb gezelligheid te geven. maar ik zou heel veel opgeven om andor weer terug te krijgen. die pony zit zo diep in mijn hart en dat zal altijd zo blijven.
oliebol ik wou dat ik gelijk had.
oliebol man, ik wens je dan heel en mega veel sterkte.