[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 14:10

Dat zou voor mij niet handig zijn, ik ga de laatste twee weken van augustus op vakantie en je moet natuurlijk heel erg uitkijken met de zon..
Is dat voor jou geen probleem?

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 14:12

Voor mij bedoel je? Is mijn voet, dus die is makkelijk te bedekken!
Op vakantie ga ik ook niet..

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 16:22

misschien heb ik het gemist maar waar ga je heen Calimero?

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 18:13

Tattoo Richard in leeuwarden!
Best wel grappig, toen mijn moeder nog jong was heeft ze een tattoo door hem laten zetten, nu 20 jaar later mag ik!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:38

In eindhoven bij Tattoo Arie is er ingebroken vanacht. En alles!!!!! weggehaald. Piercings.. tattoomachines alles. Er wordt gevraagt uit te kijken of er ergens spullen worden aangeboden via MP of elders. De gouden tip wordt GOED beloont!!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 09:51

hallo, ik heb een vraagje. Mij is gevraagd een tattoo te ontwerpen voor iemand. Nu heb ik deze vraag vaker gehad, en ik vind dat altijd heel erg moeilijk.. Omdat je toch iets voor het leven op iemands lichaam maakt. Deze persoon vind mijn werk leuk, en is fan van rien poortvliet. Nu vraag ik me technisch af of dit te tatoeëren is. lekker schilderachtig en liever geen outlines.. Zal voor mij erg lastig worden, want ik vind tattoos meestal niet mooi, ik vind dus een tatoo maken met de uitstraling van een schildering/ illustratie ( beetje vlekkerig etc). Kan dat? of moet ik rekening houden met bepaalde regels omdat het getatoeëerd moet worden?

Hier een voorbeeld. ( het gaat alleen even om de techniek:)) Het hert rechts:

http://3.bp.blogspot.com/-ylSEqWJqrfM/T ... liet31.jpg

:)

samira_baco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 09:59

als je tattoo aan het vervellen is maakt het dan uit dat die stukjes vervelling los raken of moet dat juist blijven zitten
want als ik dan hem inzalf komen sommige losse stukjes vervelling mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 10:12

Pinuts, door een goede tatoeerder moet dat wel te doen zijn, maar dan moet je echt een van de betere van NL gaan zoeken denk ik zo :j (ben zelf ook Rien fan :o )

Lady, als ze er af komen is niet erg mara ga niet zelf zitten pulken. Als je voelt dat het los zit, maak het dan desnoods even nat, dan komt het er vanzelf af.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 10:14

Dat is wel heel erg mooi pinuts!

samira_baco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 10:18

Joolien schreef:
Lady, als ze er af komen is niet erg mara ga niet zelf zitten pulken. Als je voelt dat het los zit, maak het dan desnoods even nat, dan komt het er vanzelf af.

oke dankje wel ik pulk zeker niet alleen met insmeren gaan ze er steeds af en ik smeer heel rustig

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 10:36

joolien: weet jij miss zulke goede in NL? Kan ik daar altijd ven contact mee opnemen:) ( en zag ik jou laatst niet op tv bij topchef?:P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 10:47

pinuts schreef:
joolien: weet jij miss zulke goede in NL? Kan ik daar altijd ven contact mee opnemen:) ( en zag ik jou laatst niet op tv bij topchef?:P )

Haha ja dat was ik _O-
Thomas Kynst is erg goed, maar misschien kan Joy hier ook wat mee?

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 11:01

ja verdorie ik dacht dat gezicht ken ik ergens van:P je wilt niet weten hoelang ik dacht wie is dat!! Nu is eindelijk t mysterie opgelost:p

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 11:06

Ik ben er eindelijk uit. Ik wil al heel lang een tweede tattoo op mijn linker onderarm (mijn eerste zit op mijn rechter onderarm), maar met mijn toekomstige carrière in het vooruitzicht en het feit dat het dan wel erg overheersend is, zo twee onderarmen vol, heb ik nu besloten dat ik hem op mijn linkerzij wil, op mijn ribben. Ontwerp is zo goed als af, tekst is al 2 jaar goedgekeurd, artiest uitgekozen, nu nog geld. :') En tijd, want ik ga eind juni twee weken naar warm Italië :) Dus hij moet sowieso daar na.

Oooh het gaat nu echt kriebelen. :D Mijn eerste zit er nu dik 2,5 jaar, en ja, echt toe aan een tweede nu. :')

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 22:01

pinuts schreef:
hallo, ik heb een vraagje. Mij is gevraagd een tattoo te ontwerpen voor iemand. Nu heb ik deze vraag vaker gehad, en ik vind dat altijd heel erg moeilijk.. Omdat je toch iets voor het leven op iemands lichaam maakt. Deze persoon vind mijn werk leuk, en is fan van rien poortvliet. Nu vraag ik me technisch af of dit te tatoeëren is. lekker schilderachtig en liever geen outlines.. Zal voor mij erg lastig worden, want ik vind tattoos meestal niet mooi, ik vind dus een tatoo maken met de uitstraling van een schildering/ illustratie ( beetje vlekkerig etc). Kan dat? of moet ik rekening houden met bepaalde regels omdat het getatoeëerd moet worden?

Hier een voorbeeld. ( het gaat alleen even om de techniek:)) Het hert rechts:

http://3.bp.blogspot.com/-ylSEqWJqrfM/T ... liet31.jpg

:)

thomas kynst

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 00:02

Na lang twijfelen meld ik mij in dit topic.
Tattoos hebben mij altijd getrokken en ik heb er altijd al eentje gewild. Niet te groot, niet te opvallend en met een mooie betekenis. Inmiddels heb ik een hele zware tijd achter de rug, hoewel deze periode altijd aanwezig zal blijven ben ik op eigen kracht uit mijn ellende opgekrabbeld.
Als herinnering aan de tijd voor deze ellende en als 'afsluiting' wil ik graag een tattoo.
Deze zal niet zijn als slecht teken maar om te laten zien dat de mooie dingen zullen blijven bestaan en dat hoe slecht het ook kan zijn je altijd goede dingen hebt om je aan vast te houden.

Nu klinkt het allemaal een beetje zwaar maar voor mij is het een mooi teken om te vereeuwigen.
Nu heb ik wel een zinnetje maar ik ben bang dat ik deze toch zat word (ook al weet ik inmiddels sinds september 2010 dat ik dit zinnetje op een of andere manier wil laten zetten)
Kan iemand mij wat meer info geven over 'hun' zinnetje?
Tweede idee is om een kleiner symbool te zetten maar ik zou niet weten wat hierbij past.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 00:06

Veerle_88 schreef:
Hallo bokkerss,

Over een maandje word ik alweer achttien. Graag zou ik een kleine tattoo op mijn pols willen, ik weet alleen niet hoeveel dit kost.
Ik wou graag een zwaluw van ongeveer 1 bij 2 cm. Ik ben wel een beetje bang voor de pijn, is dit een erg gevoelige plaats voor een tattoo?

[ Afbeelding ]

Ik heb 3 zwaluwtjes op mijn pols :P
Foto staat paar paginas terug, poedersuiker gevoel maar dat hoort erbij vind ik.

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 11:29

Stille meelezer en 1 eerdere poster komt weer even binnenvallen.
Ik weet definitief wat voor tattoo ik wil laten zetten. Ga daarvoor naar Kynst. Het is een tekst, nu zoek ik nog een mooi lettertype. Ik heb al even gezocht maar is er ergens op internet een site waar ik die betreffende tekst in kan vullen en die in verschillende stijlen lettertype kan zien? Of heeft iemand hier nog andere suggesties voor?
Alvast bedankt!

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 11:49

JoyDewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 12:09

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:33

Monabelle, ik ben bij Kynst langs geweest, en ze gaan het liefste met je om de tafel zitten om samen een lettering te maken.
Natuurlijk kan je met ideeën aankomen, maar ze maken het toch het liefste zelf! Erg fijn natuurlijk, zo loop je niet met één van de honderden met het zelfde lettertype.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:00

Niet helemaal ontopic, maar ik ga vanmiddag naar kynst voor een traguspiercing, dus dan kan ik de beroemde shop uit dit topic eens in real life bekijken :) Mocht mijn tattoo er ooit nog komen, dan wil ik ook naar kynst, dus een mooie manier om alvast een kijkje te nemen, dacht ik zo :)

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:58

Ben aan het mailen met Joy voor een afspraak :):)

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:59

Bedankt voor de links!
@RoosG, bedankt voor de tip, dat lijkt mij sowieso veel fijner!

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 21:36

moet je voor een tragus piercing naar een piercing/tattoo shop? die heb ik gewoon laten schieten bij een juwelier...