Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyLittleLove schreef:Ik meld me hier aan als dat mag?
Sinds een week doe ik elke avond ongeveer 15 keer opdrukken en 10 keer op mijn rug en dan omhoogkomen (weet de naam niet) en dan die hoover, zoals hij hier staat, met variaties. Dat is natuurlijk niets vergeleken met jullie trainingen maar ik wil het wel uit gaan breiden
missfitness schreef:Kennen jullie de ab-wheel training ook? Een hele goede maar zware oefening voor je buikspieren! Waarschijnlijk de zwaarste en het traint meerdere spieren van het lichaam! Is ook goed voor balanstraining, maar voor je er aan begint, begin rustig op je knieën want het is echt zwaar!!
Mindim schreef:missfitness schreef:Kennen jullie de ab-wheel training ook? Een hele goede maar zware oefening voor je buikspieren! Waarschijnlijk de zwaarste en het traint meerdere spieren van het lichaam! Is ook goed voor balanstraining, maar voor je er aan begint, begin rustig op je knieën want het is echt zwaar!!
Lijkt me helemaal gaaf, we hebben het helaas niet op de sportschool en ook geen lange baan om dat te doen.
missfitness schreef:Kennen jullie de ab-wheel training ook? Een hele goede maar zware oefening voor je buikspieren! Waarschijnlijk de zwaarste en het traint meerdere spieren van het lichaam! Is ook goed voor balanstraining, maar voor je er aan begint, begin rustig op je knieën want het is echt zwaar!!